by amanda

| Vardag
Igår kväll åt jag på resturang Pompei med Cecilia, Oliver och Nicklas. Det var både trevligt och mysigt. Efter det tog vi en promenad i stan och sen gick Cecilia och Oliver. Hanna kom istället och vi tog en fika på Espresso house. Kom hem ganska tidigt och somnade väldigt tidigt. Idag har jag jobbat från 11-18. Jag har jobbat i Gamla stan på julmarknaden med att sälja korv. Kommer att göra det i fyra helger till, cash is king broe. Jag har bara softat hemma sedan dess, är sjukt trött så ska nog sova snart. Men först blir det ett avsnitt av Desperate housewives. Puss 
Svea

En ny omgång av helgens blogg är nu uppe på bloggen, vill du vara med?
DIREKT LÄNK → http://maviedesvea.blogg.se/2012/november/helgens-blogg-2.html#comment

Fannie

Tack :D

Carolina

Mot karies <3

Johanna

vad härligt :)
Jo det är bara bra med mig :)
fin!

Josefine

Du har väl anmält dig till min fototävling? Vore så himla kul om du var med. (:

http://josefinesvard.blogg.se/2012/november/fototavling.html#comment

Madeliene!

- fin du är!

Jeanette

sv: Julklappar är jag jätte dålig på att komma på och filmer kan jag skriva om men då ska jag ha sett dom på bio (tycker det är tråkigt när folk skriver om filmer som kom ut för 1 år sen, i alla fall om det är väl kända filmer) och eftersom att jag varit hemma så har jag inte kunnat gå på bio :/ Men ska kanske göra det snart så då kan jag skriva :) haha får hoppas på att jag får lite idéer snart.

Hoppas du har haft en toppen helg!

hanan ebba axelsson

Sv: Det låter bra! Med mig är det också bra. Bara lite trött, ha en fin söndag! :D

KassandraPalma

jaa :)

taack, har du nått bra citat du håller fast till?

Emelie - Emelies Christmas

Kul att stå på julmarknaden och sälja :)

Helena

Sv: så bra, jo det är bra!
Vad ska du göra idag?:)

anna

tackar :D

åh vilket mysigt jobb :D!

Beatrice

Ja de va super mysigt måste jag säga=)
allt bra med dig? kram

Anonym

Hej fin blogg!

LindaViola - mamma till två!

sv; Hoppas du är piggare nu :)

Jonna

jag håller på att tvätta, och senare ska jag på bio :)

Sofia - FOTO

Sv: Okeej, med mig är det bra! :)
Vad gör du?

ladies.webblogg.se

Kul! Vart ska du praktisera någonstans? :)

marina

sv. :) Vilken fin bild på dig. :)

Inga-Linn

Sv: Jag gör mitt länkbyte nu!:)

Lotta

Sv: Joda, det är bara bra med mig :) Hur är det själv?? Har du några roliga planer för dagen? =)

♫♪ sandra T

finis :)

SSOFIAS

Tack! :)

Enya♥

Sv; ja eller hur! :D

Alva

sv; Jaha, mysigt! :D
ska träffa släkt, allt bra med dig? :) kram!

- Caroline

sv; Haha ja det kommer jag säkert göra!!
Jag tror att det blir antingen blir Thoren Buisness School, Internation college of sweden eller Norra Real haha :D Var går du ? <3

Ping Lowhngren

hahha hoppas du har e så bra sönda nu!^^

Zinja

Fin!

SV; du är! <3

ttheresebjörkman, :)

Svar;
Allt är bra med mig!
Vad hittar du på?:)

madde!

sv: inga problem:)

Linnea

sv: Åh, men tack snälla du! Men ska du säga, finis! :)

Elin

allt bra?

DIANA ÖSTERBERG

Hoppas du får en mysig söndag!

Michelle♥ - foto

SV: Varsegod :)

ida

Söt du är!

Sv: ja :D

sv; eller hur! :D

anna

tackar :D

göru?

- Caroline

sv, Okej, tycker dom att det är bra? :D
usch vad jobbigt..<3

marina

sv. Så lite så :)

Beatrice

Jo de är bra, Vart med en vän sj ? kram

Melinda Nyrén

Haft en bra helg?

Lillablå♥

Ja, det har varit en helt okej vecka :) det ända jag inte är nöjd med är att jag inte har Jenny hos mig :/ <3

Joanna-Livet med Asperger+reumatism

Hej!
tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där man kan vinna snygga smycken och väskor som jag tror du skulle gilla:)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/11/tavling-i-samarbete-med-happyblingse.html
har även en tävling där du kan vinna presentkort på 100 kr från mitthusdjur.se där du kan köpa nått fint till fyrbenta vän eller någon annans fyrbentavän, perfekt nu i juletider:)http://www.domkallarmighannes.com/2012/11/tavling-i-sammarbete-med-mitthusdjurse.html

om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra helg!
kram

FlizanLizan

sv: okej samma här :D

Sofia - FOTO

Sv: Ja verkligen supergott!! :D
Vad gör du?

Enya♥

Sv; tack så mke :) allt bra?

DIANA ÖSTERBERG

sv; tack :)

Linnea

sv: Ja, visst är det mysig med ljus. Helt klart bland det bästa runt denna årstiden!! :)

sandra

sv: tack men jag har slutat hoppats själv så /:

Johanna

Tack! :))

Cajsa Lindahl

hihi tackar! :D

sandra

sv: tack :) allt bra med dig?

Cajsa Lindahl

haft en bra dag?

Joanna-Livet med Asperger+reumatism

svaR: tack säger missen:)

sofia

tack :) <3

Johanna

Eller hur! :))

sandra

sv: det är bra med mig med, lite små seg bara :)

sandra

sv: aa men jag festade hela natten så är därför jag är seg :P

♥ - ANGELICA - ♥

Alltid nice att tjäna lite extrapengar :D

Lillablå♥

Ja :( men tre dagar nästavecka då :)<3

Cajsa

jajamänsan! :D

Cajsa

jo då det har jag väl...

Beatrice

Niiice;D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

va duktigt du är som jobbar:)

Jag skulle typ kunna döda för att få ditt hår :O så himla fint!

Beatrice

jag ligger i min pojkväns säng och surfar lite haha sj ? kram

Lillablå♥

Jadå :)<3

Beatrice

ja fast vill ha han i sängen inte att han sitter vid andra datan :/ kram

Lillablå♥

Kollar du på ett program som heter AFV? På 5an? :) gör det annars!<3

Sofia - FOTO

Sv: Jag svarar på kommentarer och fixar naglarna! :)

Cajsa

inget. funderar på att gå och lägga mig men jag är inte speciellt trött.. :P men man ska ju orka upp i morgon också så.. :P

Inga-Linn

Vad mysigt att vara på restaurang, vad åt du?:)

louise

Tacksåmycket sötis :), hoppas du får en trevligt vecka :)
kram

Peppbloggen

Sv: ja vi med! :)
svara gärna på vår enkät om du inte redan gjort det!:)

bakeourday

Desperate Housewifes är bäst! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hur har dagen varit?<3

Emma Hillerbratt

Grym header! :) Kolla in detta bidraget --> http://nellyfashion.nelly.com/se/?entry=333436918163239431_4441979

Om du röstar på det börjar jag följa dig på bloglovin' :) kommentera min blogg när du gjort det så följer jag dig. Tack på förhand, puss. Emma.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: