by amanda

| Vardag
Grattis Julia hjärtat på födelsedagen. Jag hoppas att du har haft en riktigt bra dag. Love you big time ♥

Dagen har spenderats med Julia, Filippa, Annie, Elin, Olivia och Emelie på resturang Kamarina på Söder. Även Linn var där en stund men hon drog efter halva varmrätten. Det var super mysigt. Jag har haft en toppen dag med er. Tack för ännu en minnesvärd kväll ♥
 
Tyvärr är jätte många bilder suddiga men såg nästan inget när jag fotade med manuell fokus för det var så mörkt och min autofokus har gått sönder :( Förhoppningsvis kommer fler bilder inom kort.
Inga-Linn

Sv: Yes, lite trött bara själv?:)

Sophie "autophoto"

Du menar det, jajamen det tänkte jag fixa så fort du va nöjd med resultatet :)

Josefine Svärd

vi måste ha gjort ett bloglovinbyte innan? för jag följer redan dig närmligen. Följer du mig också?

martina

hej! allt bra? :)

Ronja

Svar; tack!
allt bra? :)

Inga-Linn

Sv: Ja, det måste vara skolan som tar vår energi!:(

Ronja

Svar; härligt, tack det är bra med mig! :)

Madeliene!

- hoppas du har haft en bra start på veckan!

Inga-Linn

Sv: Varför då? för att tiden går så fort?;/

Ronja

Svar; tack så jättemycket! :)

sofia

tack :D <3

danten89

Visst är dem? ;)
Heja heja^^

Sophie "autophoto"

Väldigt konstigt jag hittar inte felet texten står på normal och inte italic :O
har kollat igenom både kodmallen och stilmallen!

danten89

Jodå ;)))

Helena

sv: jadå :D

Sophie "autophoto"

Det vill inte ändras ändå har jag bytt ut hela #header men ingen skillnad :/

fina bilder & grattis till henne :)

sv; samma här!! :D <3

Sophie "autophoto"

Förstår dig men du gör såhär!
Hitta en fin font här: http://www.google.com/webfonts

och välj en och skicka sedan till mig :)

danten89

Framgår inte det tydligt? ;)

sv; så lite så! :D <3

Lotta

Sv: Jaa, han är så himla söt ju :) Har du haft en bra dag?? =) Kram!

Helena

sv: haha ja det är ju inte det mysigaste ;)

Helena

sv: haha ja ;)

Clara - Livet med en svårfattad pappa

har veckans blogg ifall du vill vara med! xoxo

olivia

sv; tack! :)

Jeanette

sv: Jag lyssnar på musik/sjunger och svarar på kommentarer :) Vad gör du själv då?

Peppbloggen

SV: förlåt, förlåt! jättesvårt att hålla koll på exakt alla som svarar o inte :) ska inte hända igen:)

Carolina

Haha okej :D nice <3

KassandraPalma

fina bilder, det syns verkligen att ni hade super roligt (:
förra veckan var helt okej !

martina

sv; härligt! samma här :)

Linnea

sv: Jaha, vad roligt! :) Vad ska du göra hos frisören? Blir det stor förändning eller? :) Jag ska jobba hela veckan, och träna. Annars blir den rätt slapp :)

danten89

Läget idag?=)
kram

Ida

Fina bilder!

Sv: Tack :D

Nelly

allt bra? :)
fin blogg,kram

Sofia - FOTO

Sv: Gott!
Jag sitter i skolan och väntar på att första lektionen ska börja.. :)

Art By Tina - Konst & Fashion

Ser ut som att ni gav henne en riktigt trevlig kväll=)

Sophie "autophoto"

Det funkade inte att se sidan men gör så här när du hittar den font du vill ha så trycker du på add to collection sen kommer det komma upp en ruta och i högra hörnet står det olika saker och då trycker du på USE! När du gjort det rullar du ner och kopierar denna:

och denna:
font-family: 'Strait', sans-serif;

och skickar till mig :)

Amanda

Fina bilder, och grattis till henne :)

Beatrice

Ja :D
är allt bra me dig? kram

Mathilde

Ser ut som ni hade en bra kväll. =D

Linnéa

Fin blogg!

Emelie - Emelies Christmas

Så härliga bilder :)

EMMAS!

mums vad god maten ser ut :D

Emilia

Grattis, grattis!!

sommarblom.blogg.se

Härliga bilder :D

Och grattis till henne!

ebba

vinnarna av dagens blogg + ny omgång! så om det inte blev du kan du vara med igen och så avslutas den imorn! :)
http://ebbabieberboman.blogg.se/2012/november/vinnarna-av-dagens-blogg-ny-omgang.html#comment

anna

härliga bilder :D!

emma, evelina & emilia - hästblogg

jätte fin blogg!

Titta gärna in på våran blogg :) Skulle bli jätte glad, och kom gärna med förslag på vad vi kan skriva om?:)

Linn

bakar du pepparkakor ofta?
http://dressageofsweden.blogg.se/2012/november/pepparkaksbak.html#comment

:)

grattis till henne :D

elle

Så fina tjejer! Och bilder :D

Beatrice

Heej sööt!
Hur mår du ? kram

Helena

sv: :D
vad gör du ?:)

FlizanLizan

sv: jora allt e najs sj? :D

julia

mysiga bilder!

Jonna

jadå :) jag såg twilight :)

Luìza Lolita

jätte fina bilder :)

Linii

SV: haha jaa :D Hur är det med dig då?

GLÖM INTE att delta i min nya bloggtävling.
Det enda du behöver göra är att svara på en fråga!
Gå in på länken för att se frågan och vad du kan vinna.
Lycka till! :)
http://liniiplace.blogg.se/2012/december/december-tavling.html

Ursäkta ifall du inte gillar såna kommentarer!

▲SandraKarlsson

svar: ja jätte härligt! :)

♫♪ sandra T

gott!

Elin

helt okej, gör du?

ELIN ( ELININGRID.BLOGG.SE) ♥

åh så fin blogg! följa varandra via bloglovin?

Sophie "autophoto"

Nu är texten insatt, har även lagt in en ny bakgrund!
Vad tycker du? :)

♫♪ sandra T

gör det då :)

Rhoda Rodis'

hihi älskar din blogg! allt bra?

Helena

sv: okej härligt!
musik och bara tar det lugnt!
vad ska du göra imorn?:)

- Caroline

sv; åh vad bra :D <3

anna

va göru då?

Sophie "autophoto"

Vad tycker du nu? :)

http://autophoto.blogg.se/designer/?tmp=536840

Helena

sv: hehe okej!
jag ska till skolan och förbereda inför julborden :)

danten89

Får du några sålda då?=)

Johanna

Vad mysigt det så ut! :)

- Caroline

favorit resturangen nr 1, bästa greken i sthlm ;)

sv; ja visst! <3

Sassäh ᵔᴥᵔ

Godkväll! ;) Hoppas att allting är bra!

nojjz.blogg.se



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: