What if there is no tomorrow?

| Djupt
Min största dröm är att vakna upp på morgonen och se ditt namn på min display. Du är den som jag vill ha.
Men du gör mig så besviken.

Mona

Jag hoppas att du får en grym fredag!

Isabellasphotographing

Sv: ja absolut :D

Kram

EMMAS!

tack :D

jo de är bra :D

Ior

Hej, kolla gärna in min utseendebesatta blogg!



http://utseendebesatt.blogg.se

Ina♥

Fint skrivet (fast det lät lite sorgset..) och fin bild gumman :D <3

Malin Wallin

sv: Härligt, jodå allt är fint med mig! :D

Nathalie Tegelstam

Sv; okej :)

Lina

hur mår du? :D

Anna med A

Ja :)

fina du!



sv; eller hur :)

FREDRIKA PERSSON

godmorgon! :)

danten89

Hej hur är det idag?=)

Kram

▲ L I N D A

sv: vet inte riktigt :) allt bra?

sv; okej , synd att Sverige inte vann! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Vaknade just, du då? :D

Bella Davis -MODELL BLOGG

Tack så mycket :)

Hur är det med dig då? :) kramar

ebba

önskar dig en bra fredag och en bra helg :)

FlizanLizan

sv: allt bra idag då? :D

Elin

Hej! :)



Nu är "Helgens Blogg" igång på min blogg, och jag undrar om du vill vara med? :) Skulle vara jätteroligt. Alla har lika stor chans att vinna, och alla bloggar kollas igenom innan vinnaren/vinnarna dras. Hoppas nu att du vill vara med, du har fram till Söndag på dig att anmäla dig :) Lycka till!



Direktlänk till tävlingen: http://believe.webblogg.se/2012/may/helgens-blogg.html



Kram Elin :)

bella nyqvist

va jättegärna med i dagens blogg hos mig! :D

http://bellsiii.blogg.se/2012/may/vill-du-bli-dagens-blogg.html#comment

ebba

önskar dig en toppen fredag :)

Anonym

sv; lyssnar när jag sjunger haha! ;)



görs idag?

sv: hehe aa :D

linnea

sv: jaså jaså :)

Felicia

sv: Det är super bra!

Hoppas du får en jätte härlig Fredag :D

Michaela & armana

hej var med och tävla om att bli veckans blogg hos oss? :)

Yossan

Vad ska du göra idag? :)

Ina♥

Det var så lite så! :)<3

sv. så lite så :)

EMMAS!

Kul att du tävlar om att bli veckans babe =) allt bra med dig?:D

sofia

fin bild :) <3

Lina

sv; det är bra, händer idag? :D

MOAA

sv: tack så mycket :)



HA EN BRA FREDAG :)

Anna med A

Visst är han :D

MADDISENJ

Tack :) hur mår du?

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: japp :P

NEWPIC - alice

sv: jaha okej :)

vad tycker du om min nya design? :)

Ina♥

Tackar :)<3

FlizanLizan

sv: härligt, nja de e sådär :/

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: javisst är den :D

danten89

Mår fint :)

Vad görs ?=)

Lina

sv; Har ingen aning :)

Ina♥

Hehe! :) är allt bra med dig annars då? :)<3

FlizanLizan

sv: jag börjar typ bli sjuk, har sjukt ont i halsen :/

Yossan

Just nu är jag hos mormor, sen ska jag hem och fixa till mina naglar lite grann.



Ps. Anmäl dig till veckans blogg på min blogg, och få chansen att synas på min blogg i en hel vecka! :)

sv: japp :) vad gör du? :D

Anna med A

Vad gör du?:)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Heeeej!!

Önskar dig en fortsatt fin fredagseftermiddag ;D

▲ L I N D A

sv: samma här :) vad gör du?

sv: allt bra idag? :)

F R I D A ||fotoblogg||

- Okej :(

spelar draw something!

emilia

fin bild ! :)

NEWPIC - alice

tack!

hur är läget med dig då? :)

MADDISENJ

det är fint med mig. Vad gör du nu? :)

Max Larsson

Jag kommer alltid finnas för dig. <3

Du är det viktigaste jag har <3<3

sv; Ja!

Fin bild (:

Felicia

sv: tack :D Allt bra?

Junitjej

Vilken snygg blogg!

Ha en trevlig fredagskväll!

Isabellasphotographing

fin bild :)

kram

Lina

ställ gärna frågor i min frågestund som min kompis kommer svara på men det är inget måste!

http://linasliiiv.blogg.se/2012/may/fragestund-maja-kommer-svara-pa.html#comment

Anonym

sv; gör nidå?! :D



chillar

Nathalie Tegelstam

Sv; Tack!

sofia

varse :D <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Så lite så :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ska försöka komma på några bekännelser, haha sen kan jag göra en sådan lista :D

bella nyqvist

jag har nu utsett vinnarna av dagens blogg så kika in & se ifall de vart du! ;)

FlizanLizan

sv: tack :D

f

- jadå :D

Ina♥

Härligt :D med tanken på inlägget, tänkte jag på att det kanske inte var så bra just nu :p



Jodå det är bättre här tror jag :)<3

▲ L I N D A

sv: kollar tv :D vad gör ni då?

hanna ♡

hoppas att allt är bra med dig! haft en bra dag idag? :D

danten89

Gör ni då?=)

Ska se film efter let's dance :)

sandrs

jätte fin design

Ina♥

Mhm.. <3

Tonårsliv i USA

fint namn, fin blogg och fantastiskt fint hår!



kika in och se ett klipp från new yorkers summer collection! ----> http://amandalingefeldt.blogg.se/2012/may/summer-collection-2012.html#comment

Max Larsson

Jag kommer alltid finnas för dig. <3

Du är det viktigaste jag har <3<3

sandra

Fin text och bild.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: