Utmaning

| Vardag
Jag har fått en utmaning av Patricia.
Utmaningen går ut på att svara på elva frågor, sedan göra elva nya frågor och skicka vidare till andra bloggare.

Vad gör du helst en lördagskväll?
Svar: En lördag kväll spenderar jag helst med många vänner! Utomhus om det är varmt, kanske grilla och så!

Om någon ska bjuda dig på 3 rättersmiddag och du får välja vad ni ska äta, vad blir det för mat då?
Svar: Först blir det avokado med skagenröra, sedan kött med potatisgratäng och till efterrätt glass!

Var går din drömresa?
Svar: New York!

Fem saker du inte kan leva utan?
Svar: Mobil, dator, kamera, familj, vänner.

Vem står du närmast din mamma eller pappa?
Svar: Nja, båda tror jag..

Favoritplagg i din garderob?
Svar: Har inget speciellt..

Bor du helst i staden eller på landet?
Svar: Stan!

Vad är du mest nöjd med på dig själv?
Svar: Det är olika dag för dag, men kanske hår eller ögon..

Vad är du minst nöjd med på dig själv?
Svar: Privat..

Ägnar du dig åt någon idrott?
Svar: Jag bowlar och gymmar.

Berätta om något du drömmer om riktigt mycket?
Svar: Inget speciellt faktiskt.


Jag utmanar: Linnea, Cajsa, Sofia, Linda, Ina, Elsa, Linn, Sana och Cassandra.

1. Favorit parfym?
2. Ditt livs största misstag?
3. Livets mening för dig?
3. Tror du på ett liv efter döden?
4. Favorit skor?
5. Vilken storbloggare skulle du helst vilja vara för en dag?
6. Favorit serie?
7. Har du någon förebild? Vem i såfall?
8. Bästa resan du gjort?
9. Skulle du kunna köpa ut till mindreåriga?
10. Planer inför sommaren?
11. Bästa låten just nu?
▲ L I N D A

sv: tog det bara lugnt :) händer idag?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vad bra :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, de var ju riktigt bra :D

Therese- Weareyoungg.blogg.se

sv: okej!:)

jag ska inte göra något speciellt!:)

jag har studiedag idag!:)

händer det något kul idag?

becka

Vilken snygg design!

Sofia

Vinnare + ny omgång uppe :D Var gärna med igen!

http://byfia.com/2012/may/veckans-blogg-1.html#comment

linnea

kul med utmaning :p



sv: tack :D

Anna med A

vad gör du?:)

Anonym

Fin blogg!

Isabellasphotographing

sv: mysigt :)

jag var på bio och sen bara chillade jag :)

kram

Cajsa

ska se till att göra den där sen! ^^



allt bra?

Wickiiis

Kolla gärna in mitt inlägg om hur man tjänar pengar på sin blogg:

http://wickiiis.blogg.se/2012/may/utkast-maj-14-2012.html#comment

Kram<3

~ L I N N ~

Nu har jag fått 3 sådana utmaningar, får se om jag orkar svara sen haha :D

danten89

Jo det är jag :D

Hur är det idag?

~ L I N N ~

Kul att du är med & tävlar, lycka till!

Haft en bra helg då? :-D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en grymt bra måndag!!! :)

Miss Sunshine

Kul :)

Isabelle Johansson - TÄVLINGAR!

sv; Kul att du är med & tävlar om att bli veckans blogg hos mig, lycka till!

allt bra med dig annars?

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

jag också! skönt med ny vecka, allt bra?? kramar :D

Patricia♡

Vad kul att du gjorde den och att du faktiskt skickade vidare också:)

Zahraa

Vad kul att du är med i Jalla Jalla veckans blogg. :D

Vinnaren utses på Söndag!



Allt bra med dig?

/Zahraa

lina

Ny omgång av veckans blogg finns uppe nu, skulle vara jättekul om du ville vara med :)

FREDRIKA PERSSON

Ha en bra måndag :)

ebba

allt bra? :)

sanashaba'

haha oj! Svarar lite senare!!:)

sanashaba'

Eller det var väl lika bra att den kom upp direkt hahah!:)

F R I D A ||fotoblogg||

- härligt, de är super bra med mig! :)

Sophie' ♥

Babe nu har jag börjat blogga igen! :)

sv; mysigt, ska plugga ;)

Slemmy

sv: Hihi ja. :')

sofia

okejj, joo såg det men kan göra men orkar inte utmanna ngn :D <3



Nå skolan å sen kollat synen och nu chilla :D

Moa<3

nu är veckans blogg avslutad ! förlåt för en dags försening :) direktlänk--->



http://meisy.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-vinnare.html#comment

sv; Hehe<3

elin

Jo det är bara fint , sorry för sent svar! :)

hanna ♡

tack du! :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Veckans blogg, vinnaren + ny omgång är uppe.



DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

MADDISENJ

Jag hade en helt okej helg :) Vad gör du nu?

Isabelle :]

Hoppas du haft en bra start på veckan :D

Anonym

hehe okej :)<3

LINNEA

sv åh jaha :) hur gör jag? ska jag svara på de frågorna som är under? :D<3

Anna med A

Nä:)

Ina♥

Hehe tackar :) jag skriver utmaningen på bloggen imorn bitti om det är okej för dig? ;)<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket :D!

Ina♥

Hahaha aa tyvärr så måste jag ju det x) <3

f

- yes, vad gör du? :)

Annika - drömmen om 11 barn

Svar: Jag är genomförkyld så jag har inte gjort alls mycket idag. Bäddat sängen och gått te affären o handlat. Thats it. Pallar ingenting idag :P Vad gör du imorgon då?

danten89

Allt bra :)

Med dig? :)

sanashaba'

sv; hahah, vad gör du?:)

ida - vardag och foto

sv: haha det var gott! :D

sanashaba'

sv; inte så speciellt mycket, chattar med lite folk och tar det lugnt bara!:)

ida - vardag och foto

sv: jadå :) själv?

sv; tack sötis :D

sv; hehe nope, cubus dock förra året :)

felicia - fotokobran

sv; håller medd! :D

Fotograf Sandra

Jag har suttit en stund och valt ut bilder till min kommande hemsida. Nu ska jag strax krypa ner i sängen och ladda inför en dag med praktik och fotografering.



Vad gör du?

Kram

felicia - fotokobran

sv; några vadå? :)

▲ L I N D A

sv: japp, vad gör du? :)

felicia - fotokobran

sv; ja, det är klart! :D

sj? :)

felicia - fotokobran

sv; jaha, av dem på bilderna?

nej, jag har också bara tråkiga vanliga :/

men vill införskaffa dip dye och usa! :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Okej :) kollar tv hihi

Beatrice

Jo jag håller med jätte onödig!

allt bra med dig?

kram

sanashaba'

sv: blir nog snart ska du se, är så himla trött! haha, du då?:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

schulman show :D

Cajsa

jo det är bra men trött nu.. ^^

sanashaba'

sv; haha, då blir det lite svårare! :D

felicia - fotokobran

sv; vet inte är nog rätt dyrt :/

danten89

Toppen :)

Händer under tisdagen då?=)

Kram

LINNEA

hääär hihihi :D<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: