Utmaning

| Vardag
Jag har blivit utmanad ännu en gång fast nu av Frida. Jag kommer att svara på frågorna men inte utmana vidare :)

1. Tycker du att djur ska behandlas med samma respekt som människor?
Svar: Den frågan har jag många gånger funderat på men aldrig kommit fram till vad jag tycker/anser. Jag tycker att de ska behandlas på samma sätt men samtidigt så kan jag ju inte tycka det eftersom jag inte är vegetarian..?

2. Vad tycker du om fridanyburg.blogg.se?
Svar: Jag tycker att hon/du är jätte snäll, söt, trevlig och har en bra blogg!

3. Vilka bloggar läser du?
Svar: Jag läser paow, kenza, gossips, smilinggirls, matildaengdahl och några av mina vänners.

4. Var handlar du dina kläder för det mesta?
Svar: H&M, Gina tricot, Vero Moda osv.

5. Favorittvserie?
Svar: Gossip girl, One tree hill och Desperate housewives.

6. Skulle du vilja och våga göra en makeover av en utbildad frisör/stylist? (Ge han/henne fria händer )
Svar: Nja det är tveksamt eftersom jag är så noga med mitt hår.

7. Vad är du rädd för?
Svar: Att någon som står mig nära ska försvinna/dö.

8. I en blogg är bilderna viktigare än inläggen?
Svar: Ja jag gillar nästan bara fotobloggar så jag tycker det.

9. Var skulle du vilja bo om du fick välja var som helst i världen?
Svar: USA!

10. Tycker du att det är ok att jaga? Alltså skjuta djur för att det "är kul".
Svar: Men om man jagar så äter man väl djuret också, inte bara för att det är kul?

11. Var det jobbigt eller kul att svara på dessa frågor?
Svar: Det var kul!

SaraKasibovic

sv; jag har faktikst inte gjort så mycket! har du instagran förresten? :D

♫ Felicia ♫

sv; ja, jag har bara en konsol hähä :)

danten89

Jo allt bra.

Vad gör du?=)

Ebba

Sv; Vad bra! :D Allt e bra här tack. ;)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Hehe japp ;D

Louisa

Jaa! Det hoppas jag åh :D

Hejja !

LINNEA

juste skulle ju göra den saken :) va är det inläggeT?<3

danten89

Jag med.. så spännande och grymt nervös :)

Annika - drömmen om 11 barn

sv AH okej... hoppas Sverige tar hem det då :D

Nathalie Tegelstam

Sv; hehe :)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

nej astråkigt :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: det värmer verkligen :)

vad söt du är!

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

hihi okej :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

Nathalie Tegelstam

Sv; Svarar på kommentarer, sj? :)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

vad hände? :P

Louisa

Då blir det straffar! :P fast först förlängning. Men nu förlorar dom! :(

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Åhh värdelöst <.<

Louisa

Mm, dom förlorade! :(

Nu är dom helt ute! Aja.. Så är det! :(

Anonym

gör den senare, imon eller i helgen kanske :) får se hihi<3

danten89

Nice =)

Men trist resultat? :/

Carolina - Beridare på stall Assla

inte ens om den var utbildad och jobbade som frisör? :o

Annika - drömmen om 11 barn

Vad gör du ikväll då? =)

sv; Ja jag såg på hockeyn :D gjorde du?

danten89

Vad händer ikväll mera?=)

sofia

hihi :D <3

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Okej, såg att sverige åkte ur idag. Surt :(

Anonym

får se om jag orkar men kanske :)<3

danten89

Redan?=)

Ska inte sova än iallafall

Isabellasphotographing

sv: tack så mycket!

allt bra? :)

kram

▲ L I N D A

sv: svarar på kommentarer :) händer imon?

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Godnatt och sov gott :D

Önskar dig en finfin fredagsmorgon.

KRAM

Sophie' ♥

- tack! <3

Isabellasphotographing

sv: härligt! det är bra här med :)

kram

danten89

Att sitta här gör du ju nåt med?=)

Felicia

sv: Så lite så, allt bra? :D

Anna med A

Jag med:)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

När ska du sova? :D

Malin Wallin

Jätte fin blogg!



Allt bra? :)

sofia

hehe :D <3

PONTUS ★ PHOTOSTORYY

Fin blogg!

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

om några timmar ;D

~ L I N N ~

Får la se om jag orkar haha :D

danten89

Det bara händer? ;D

Anonym

sv; varit me kompis :D

allt bra?

elsa:)

okej förlåt för sent svar!

Hur mår du?:)

Jag har frågestund släng gärna en fråga!:)

http://elsaedvardsson.blogg.se/2012/may/fragestundd.html#comment

Linnéa :)

vad gör du? :)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

hihi :P trött?

LINNEA

sv; hihi :) va görs <3

♡ ♥ malinpalinjohansson

jag läser också Kenzas blogg, den är så bra :D

elsa:)

okej förlåt för sent svar!

Hur mår du?:)

Jag har frågestund släng gärna en fråga!:)

http://elsaedvardsson.blogg.se/2012/may/fragestundd.html#comment

elsa:)

Jag mår topppen!;D<3

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Hehe nej :P inte ett dugg

elsa:)

yesyeS!;D<3

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: av alla storbloggarna ja :D

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

oj shit hahah :P varför ska du upp så tidigt? :P

Anonym

borde nog dra mig till sängen ..<3

elsa:)

toppen din då?;)<3

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Ahaa okej ;D vart är du nu?

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

men vart ska du då? :P

QuackPack - En blogg, tre brudar

Hej, vi har skapat en ny blogg, och vill få tillbaka alla läsare vi hade förut, skulle vara jätta gulligt om du ville sprida den osv, kram!

elsa:)

härligt!:)<3

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

JAHAAA haha förlåt, jag är så seg xD

LINNEA

nja men ska nog dra mig snart :)

sj?<3

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: jag tycker den börjar bli lite tråkig.... :/

Anonym

hihi ja ;D

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Aha oj :P förlåt hihi det försvinner ibland , konstigt

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Hehe ja justja :( det är asskumt att det blir så ju :S

Anonym

sv; bra ;D

görs?

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Och där försvann det igen :P

elsa:)

hihiih!:)

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: vet inte riktigt, slutade läsa den varje dag, bara sådär.. :P

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

haha aa :P du ser mitt ip nr om mitt namn försvinner :P

elsa:)

kollat på film typ sjdå?:D

frida nyburg

Kul, intressanta svar:)



Allt bra med dig då?



kram

c

Sv: aha dom menar så. Skulle jag nog inte heller gjort :P

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jag vill ha ditt hår finis :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: