Svar på tal

| Svar på tal
M om by amanda:
Vart är skorna ifrån och hur mycket kostade dem? :)
Svar: Jag har köpt de på Crispin men de säljs även på Scorett, Nilssons osv. Märket är Tamaris och de kostar 499kr. De finns även i svart och rött :)

Hej kompisar! När jag slutade skolan idag åkte jag till pappas jobb och han skjutsade mig till bowlingen. Hade privat lektion som vanligt på tisdagar och idag slog jag mitt personliga rekord! Fan vad jag är bra :D Hihi, Cecilia och Oliver var även och spelade samtidigt som jag så när vi var klara åkte vi till donken och åt lite. Sen jag kom hem har jag pluggat och kollat på Gossip girl. Nu ska jag packa för imorgon åker jag till landet. Har med mig internet som vanligt. Puss&Kram

Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D
Denna bild blev egentligen "misslyckad" Hade för högt ISO tal, men tycker den blev lite cool i allafall :) Vad tycker ni?
ebba

tack! :)<3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Pluggat, jobbat, övningskört :) själv?

ida - vardag och foto

sv: nja.. det har vart lite jobbigt idag. är det bra med dig? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

fin bild :D

Linn på Me Style

grattis till rekordet. själv är jag jättedålig på bowling hehe

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hehe aa, det var det :p

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Pluggar till undersköterska :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

japp hihi :D gör ud nu då?

sv: så lite så!

hihi tackar :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Säger bara sanningen :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jadå det är det :D

Nathalie Tegelstam

Sv; ja men eller hur :)

ida - vardag och foto

sv: min bror fyller år idag. han är död..

Anonym

sv: åh okej, inte längre? :)

stina

Justin bieber vs one direction? :)

karolinajonsson

Kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg :D Lycka till!

MADDISENJ

Jag svarar på lite kommentarer och äter vindruvor :) Hoppas du har en fin kväll

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

aha :D kollar film

▲ L I N D A

sv: aha, trodde du mena FÖLJDE! ;)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

american pie :D

Frågestund med pojkvännen på bloggen! Skulle bli superglad om du ville klicka in & ställa en/flera frågor till oss :D

Kom ihåg att skriva om frågan/frågorna är till Han, mig eller till båda!



direktlänk: http://madelajnee.blogg.se/2012/may/fragestund-med-pojkvannen.html#comment



(förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer)



kramar♥

Fotograf Sandra

Tack!

Fin bild du med :)



Vad gör du?

kram

hej bästa läsare+mina nya! Sedan igår så har jag fått över 1000+ läsare och alla hatar mig pågrund utav mitt arga inlägg till en tjej, men jag bryr mig inte! Jag vill göra något för er, så säg vad ni vill ha med på bloggen tex dagens blogg, tävlingar etc. HJÄLP!!!

Anna med A

Ja :)

Nathalie Tegelstam

Sv; Önskar att man hade ett sånt snyggt!:)

fin bild:D

danten89

Komediklipp :)

Vad lyssnar du pÅ?^^

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

the book of love :)

Sandra

Tips på någon bra musik?

Kram

Linnéa :)

Fin du är och fin blogg!

Allt bra? :)

Andreas

Hej! Var med i veckans blogg. 10 vinnare presenteras på måndag. Lycka till.

asså snälla brude, lek inte kaxig, alla älskar mig om inte så inte, då hatar ni att älska mig. Du gör de just nu. Puss på dig hjärtat <3

linora

Fin blogg!

Allt bra med dig? :)

sv; tack så mycke! :)

danten89

Är den bra? :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

ja den är helt okej ;D

Therese- Weareyoungg.blogg.se

Sv: okej, jag slutar 13:00

Fin bild förresten!:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Japp :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

en normal bild på mig hahhaah

så du sitter o stalkar mig nu också, HAHAHA va bra, fortsätt så! LOVE YOU!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hahahah eller inte xD

ida - vardag och foto

sv: tack ! :)

danten89

Niice :D

Lugnt imorn?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ne :P

fan kalla du mig bitch för??

ida - vardag och foto

sv: tack så mycket! :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hahaha :P

linnea

varsågod!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Inga vad jag vet :) dudå?

seriöst du är så mobbad! ag är en bitch och stolt! kolla din design tjejen! blogg.se's gossip sida har skrivit om oss nu! du får inte bli bmer känd så ska inte svar på dig mer!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Mys :D vad ska du göra där?

har hört att den e dom "nya" små bloggarnas gossip. Men jag tänker inte länka den, hatar dom!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

ahaa okej :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hähä

vrf skulle jag? när de står en massa skit om bloggare?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

tror det :P gör du nu?

den där bloggen ska fan bort! vrf ska de finnas en gossip blogg, hatar verkligen de som står om mig så nej tänker inte säga! Dom har precis startat den också, riktigt mobbade!

Beatrice

Planer för långhelgen? :) kram

sanashaba'

sv; har köpt så mycket annat och sånt, så de har liksom hamnat längst ner i skogarderoben haha :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnattis :D

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jodå jag verkar vara på bättringsvägen från en hejdundrandes förkylning... usch! Men det känns bättre nu så jag kanske kan sova inatt iaf :) Har du några planer för den stundande helgen?

danten89

Hela ledigheten?=)

Jag ska mest bara vila ;)

SARAH CARLSTEN

Ha en fin onsdag! ;)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha en toppen onsdag! :D

SARAH CARLSTEN

Behöver din hjälp sweetie, skulle vara aaaaschysst om du ville rösta på mig! http://thebeachparty.se/sommarjobb/ och om jag inte är på framsidan sök på "Sarah Carlsten" det enda du behöver göra är att klicka på "GILLA"! Finner inga ord om hur glad jag skulle bli om du gjorde det. Puss & ha det awesome! :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se :D

Zinja

Gossip girl är ju jättebra och då frågar jag dig vilken säsong du är inne på? ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: dagen igår var bra, själv? :D

frida nyburg

Jag tycker bilden blev superfin:)



kram

Ina♥

Jaha då var du duktig :) jag gjorde inte 4:an eller 7:an x) sen typ 10 c hann jag inte med och 11 b hann jag inte heller med ^^

Ehm jo för jag har dyselexi (heter typ kalkylexi) i matte ;( tyvärr..<3

Sometimes I wish I could save you

hur är det med dig då? :)

hanna ♡

lite allt möjligt :D

Sandra Vikström

Ska vi följas på bloglovin? :) Ha en fin onsdag!

Therese- Weareyoungg.blogg.se

Sv: haha tack!:D

Har du några planer för helgen?:)

Bella Davis - MODELL BLOGG

det är kul med paket när man väl får de, men att vänta på de är så himla jobbigt ;) haha

Har du haft en bra start på veckan? kram :)

Sofia

Bara fint, vad gör du? :3

Anna med A

Haha nja ;)

sofia

okej, den var ju oxå snygg :D <3

Hanna S

Hejsan!

Tänkte bara säga att jag har en pågående tävling på min blogg just nu. Var jättegärna med! :)

Direktlänk: http://hannaasundin.blogg.se/2012/april/tavling.html#comment

Allt bra? :)

En till pågående tävling: Direktlänk: http://hannaasundin.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-en-vara-hos-fiaz-upp-till-250.html#comment

Louise

Fin bild :)

mirre

Mysig bild :D

Anna

Så fin bild! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: