I'm not sure it's gonna be you and me, anymore

| Djupt

How did you get under her skin when she knew all the time what it would lead to?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi :) söötbild

Latifa

Jo men det bara bra..

sabina

varse!

Anonym

hej söta hur mår du idag?

Cajsa

hehe alltid! :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi ;D

Latifa

Yes, annars vad gör du?

Cajsa

hehehehehe..xD

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hhihi jaa :D

Anonym

jo tack bra här med :) lite uttråkad på jobbet bara :/

Latifa

Skypar och såå.. Hihi några planer för veckan?

Claudia :)

plugga :/ Vad gör du då ?:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

kollar tv :P

Nathalie

Sv; Jorå, hade världens bästa söndag! :D

Vad ska du göra i morgon (tisdag)?

kram

Isacs Mamma

<3

Isacs Mamma

helt kanon!

sabina

väntar på att tvätten ska bli klar och att bb ska börja ^^ sj?

Cajsa

nej jag måste komma igång och läsa boken som är till i morgon...xD hehehehe... har inte ens kommit ett kapitel i boken..xD

sanashaba'

sv; yes!

Vad gör du då?:)

elsa:)

finis!

Hoppas du fick en toppen start på veckan!:)

Kramisar!

sv; är förkyld, okej så br :)

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :)

Anonym

aah jag slutar 22,30..

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi jauu :D

sv;ska plugga ;)

Lovisa och Alice

Hoppas att du har haft en bra dag! :D



Veckans blogg är igång nu, bli länkad för 200 unika: http://aliceochlollans.blogg.se/2012/may/kor-igang.html#comment



Fråga gärna någon fråga i frågestunden också: http://aliceochlollans.blogg.se/2012/may/fragestund.html#comment

sv; Tack!:)

sabina

okej:)<3

Cajsa

nja, 200 sidor eller nåt sånt. :P

elsa:)

hihih:)<3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, bara bra :D själv?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

träääna :P sj?

Lovisa och Alice

sv; Så lite så ;)

Cajsa

äh shitsamma..xD hehehehe.. :P orkar inte läsa..xD

sabina

ska jobba hehe. sj?

elsa:)

hihihi:*<3

Isacs Mamma

vad gör du då? :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

KUUUL :D

sabina

nice :)<3

Lovisa och Alice

sv; Tack! :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

låter bra, vad hitta ni på för kul då :D? kramar

Anonym

haha okej alla tycker olika men eftersom jag inte smakat så skadar det ju inte att testa :D

~ L I N N ~

så lite så hih :D

milenamalmros

Fin ögonfärg :)

Isacs Mamma

aaa okej :)

MEL ♔ - http://MODEAPA.blogg.se/

Hoppas du har haft en bra måndag sötis! :)



http://MODEAPA.blogg.se/

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hihi :D när ska du sova?

Cajsa

men det är inge kul att läsa...xD speciellt inte om det är en bok man måste läsa..xD

LINDAVIOLA!

sv; Tack :)

tova [ 13 år utan pappa ♥ ]

hehe varsegod :D hehe japp, tack du ! :D <3

kram<3

sabina

:)<3

Anonym

tack ,om du skulle få välja en sak att ta med dig till en ödde ö vad skulle det vara ? haha konstig fråga va .

Linii

Vilken fin blogg du har! :) Haft en bra dag?

sabina

jaa:)

Anonym

Min dator(med in koplad mobilt internet som fungerar överallt) ahhahahahahah :D

Anonym

jobbar som hotel receptionist , nu slutar jag :D wiiiie

sanashaba'

sv; Skönt! Jag rensar garderoberna haha!

sabina

tack:)

Linii

Sv; så bra! Jaadå, full rulle hela dagen men humöret var på topp iaf. Vad har du för planer denna vecka då? :)

sv SO:(<3

Isacs Mamma

är det något speciellt du vill läsa om? :)

Isabellasphotographing

Sv: planer för veckan? :)

Kram

Anonym

sv; händer imrn? :D

~ L I N N ~

Ja men visst hih :-D

Johanna

Svar : Hihi tack <3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en toppen tisdag! :D

Kramis

Isacs Mamma

Hej!

Isacsmamma här igen!



Nu är vinnarna uppe i bloggen och en ny omgång vänta av dagens blogg!



Jag hoppas så klart innerligt att ni är med mig i morgon!



Dirketlänk:

http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-vinnare-ny-omgang-1.html



Puss o kram !

Isacs Mamma

Hoppas att du får en underbar Tisdag !

Och kolla gärna in min andra tävlingar som ligger uppe <3



Kram kram

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha en superfin tisdag! :D

Ina♥

Jo på sätt och vis är Oskar mitt ex, men inte den jag hade nyss i två månader, nej :) <3

hanna ♡

varse & tack :) planer för dagen? :D

terese - fotoblogg

fina bilder i din header!



händer det något skoj idag? :D

LINNÉA FLYSTAM

SV: Kul att du är med!

Allt bra annars? :)

Vendela

hejhej vad ska du göra idag?

Kajsa

Hej den som kommenterar mest idag får en länkning



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: