I wasn't looking for this but now you're in my way

| Djupt
linah

fin kofta!:)

sabina

tack, du me finis!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

nope :p det ingick när jag köpte min dator :D

sabina

:)<3

▲ L I N D A

sv: tänkte sova! händer imon? :)

Elionia

fin blogg du har :)

sanashaba'

sv; har du haft en bra dag då?:)

Annika - drömmen om 11 barn

ALlt bra ikväll då?

Fanny

Fin blogg!

Allt bra med dig?

hoppas du sover gott inatt!:D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnattis :)

Hoppas du haft en fin onsdag och så önskar jag dig en toppen torsdag!

KRAM :D

Matilda

hmm.. ladda ner? Det var konstligt. själv trycker jag bara på ikonen som föreställer en magnet, då börjar filmen laddas ner:). Men om du behöver hjälp kan vi kolla på de någon dag vi ses!

Isabellasphotographing

Sv: okej kul :) är på klassresa i Stockholm tills fredag :)

Kram

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha en toppen torsdag! :D

hanna ♡

tacktack så mycket du! :D

Ina♥

Yess :) världens bästa kille<3

ebba

sv ;tack!

elin

Godmorgon allt bra med dig?:)

Miss Sunshine

Söt :D

M I R A H O L G E R S S O N ♥

sv: tack för tipset! kram! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

snyggt :D!

Anonym

sv, Tack söta du :)

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Tack!:)

LINNEA

sv, visst är den :D

tack!!



söt !

sv; Ja, okej kul:D

Latifa

Hej hej finis! Hur är det några planer för idag?

Anonym

sv; ja, min dag va bra :D

görs?

Fin!

Cajsa

allt bra med dig idag söt?

mathilda

hej hej ha en fin Torsdag :D

Beda och Cajsa

fina bilder! :)

Amanda

Tack för din åsikt på dagens fråga, hoppas du får en fin dag söta du :)

Max Larsson

Vem då? :-(

Josefine - En skärgårdsdröm

Vad fint hår du har! :)

Nicole Dahl ♥

sv: står i ett inlägg lite längre ner men jag svimmade & slog i huvudet :/

vad gör du? :)

Anna med A

Tack:)

FREDRIKA PERSSON

allt bra?=)

Lisa

sv; Jepp:)

Vad gör du då?

Lindassphoto - fotoblogg

Fin outfit! :)

Sv: Tack så mycket :D

Träning & hälsa!

Hej, bloglovinbyte? Följ oss på bl och skriv nummer så följer vi tillbaka! :)

Lisa

så lites å:D

Vendela

Hejhej! Vilken är din favorit film?!? :)

Vendela

sv.ingen aning....

~ L I N N ~

Haha ja, jag gjorde 1 men då fucka de sig så då gjorde jag den där sen orka jag inte göra om haha :D

Canan Zanyar <3

vill du/ni bli dagens snygging?

Kommentera på bloggen <3

Sofia N

Sv: Roligt att du är med i veckans blogg avslutas imorgon hör av mig då.

Kram.

Johanna

Svar : Börjar må mycket bättre nu <3

amanda ♥

haha ja det säger jag med!

sandra

sv: så lite så :)

▲ L I N D A

sv: har praoat :) vad gör du?

Matilda

haha tack! :)

Jag började asgarva när jag såg den haha xD

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Gud vad fin du är :D

sofia

japp :D <3

LINNÉA FLYSTAM

SV: Jodå, det är bra här med! :)



Du har väl inte missat att du nu har chansen att bestämma vad jag ska göra i min nästa videoblogg? Klicka på länken för att läsa mer!



http://linneaflystam.blogg.se/2012/may/ni-bestammer-vad-jag-ska-gora-i-min-nasta-vid.html#comment

kkrazyjulia :s

allt bra idag?:)

kram!

elsa:)

hihihi!:)

Sorry för sent svar!

Ina♥

Jag med :DD <3

Cajsa

jo då

sv: haha ja verkligen :D

Anna med A

Hur tar du kontakt med killar som du inte känner?:) om du nu gör så

Anna med A

Hehe nej, vet inte vad han heter

FREDRIKA PERSSON

SV; Samma :D

Anna med A

Vi tränar på samma gym HAHA. Men han är så sjukt snygg, seriöst min drömkille. Jag har dock aldrig pratat med honom men tänkte göra det när vi är där samtidigt. det värsta som kan hända är att han tycker att jag är lite konstig typ haha

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Snälla orkar du kolla om min blogg funkar? Den håller antagligen på att byta till mooollys.se istället för .blogg.se



Skulle vara skitsnällt om du kommenterade typ vad som helst. Skriv banan eller hej eller korv eller vad som. Vet inte om det är min dator det är fel på eller om den inte funkar alls.



Ha en fortsatt fin kväll! .. PUSS!

Anna med A

jo alltså vi tränar ibland samtidigt så kommer fortfarande se honom om det failar haha. Men jag vet inte riktigt vad jag ska säga haha.

FREDRIKA PERSSON

SV; ja själv? :D

FREDRIKA PERSSON

SV; nice :D

Anna med A

I nacka:)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Så lite så :D

LINDAVIOLA!

sv; :)

FREDRIKA PERSSON

SV; :D

Anna med A

Haha ja kanske det :D Tänkte typ tajma när vi går från gymmet samtidigt eller något och fråga vad han heter men det är lite svårt att tajma det haha

FREDRIKA PERSSON

SV; ja verkligen :D

LINDAVIOLA!

sv; haha, gör alltid det när jag kommer hem från skolan xD

sofia

jo, gjorde muntliga i engelska två veckor innan påsklov å matten muntliga gjorde jag igår, dusj? :D <3

▲ L I N D A

sv: jajemen, vad gör du? :)

lina

Fin tröja! :)

Ina♥

Njaa bara i engelskan :) inte matten. dudå? :)<3

amanda ♥

håller med! plugg är skit men sånt man måste tas med ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: