I hope there's someone out there who can bring me back to you.

| Djupt

 

 

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: solglasögonen :D

David

Jag älskar den här bilden Amanda!<3

Anna med A

skönt!

Anonym

sv; ngt random program! ;P

sj?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Så bra :D

danten89

Vad gör du i helgen?=)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

så himla fin bild på dig :D

danten89

`Hur ska hen firas då?=)



Jag har skolasvlutning imorn och sen blir det lugnt i helgen I guess, träffa nån vän och så-

Anna med A

sov gott!

♫♪ Sandra T

tack!

danten89

Nice du.

Har du present och sÅ?=)

Max Larsson

Jag vill hjälpa dig med.allt.:-*

Just Tell Me. Jag offrar allt för dig<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Sov gott :)

Önskar dig en toppen fredagsmorgon :D

Cajsa

förlåt för sent svar! Det har varit sjukt mycket nu att jag inte riktigt hunnit med att blogga men nu är jag nog tillbaka igen. :) allt bra med dig?



sv. hehe tackar söntos! ^^

Nu är två vinnare av dagens blogg valda, gå in och kolla om du är en av dem och anmäl dig igen! :D

Ha en bra fredag annars kram!

Anonym

sv; händer idag då? ;D

Patricia♡

Fin bild på dig:)

hanna ♡

nämen va underbart!:D

frida nyburg

ok här spöregnar det haha



Planer idag?



kram

LINNEA GULLARBERGS

fin bild!

Ina♥

Hehe aa det är den :D <3

kaffehörnan

Hur mår du idag

kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: SITTER I SKOLAN, DU DÅ? :)

Anonym

Najs :D<3

Sofia

Bara fint, vad gör du? :3

Finis!

Tjejernaofsweden - SOFIA

Kolla gärna in länken och kom med ideer! Kramar från oss, tjejernaofsweden.♥

http://tjejernaofsweden.blogg.se/2012/june/kom-med-tips.html#comment

FlizanLizan

sv: tack :D

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

hihi ;D

Patricia♡

Åhh snälla du<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

Pommez♥

Så fin blogg du har♥

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en finfin fredag, trots det värdelösa vädret xD

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej tjejen :) med mig är det också jätte bra :) vad ska du göra för kul ikväll?? kramar

frida nyburg

trist, speciellt som jag har sommarlov nu haha



vad gör du då?



kram

vad ska du göra ikväll sötis? :)

madde

den spela /sjöng jag på musiken ! =)

sv: allt bra idag? :D

Mysan

Heej!

Hoppas du får en najs fredag! :D

iman

görs?

Anna med A

Tack:)

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :D

sv: tack! :)

MADDISENJ

Vad hittar du på nu?

sofia

tack :) <3

fina du!

sv: roligt att du gör det, hihi :)

Anonym

sv; gymmar du ofta?! :)



chilla!

LINNEA

söt ! :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Så lite så :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Riktigt bra låt :D

Cajsa

hehehe ja! :D

Marran

Vilken fin bild på dig :)

Linnea

Sjukt bra låt! Söt du är!:)

Sofia

Åh tack :D

danten89

Hur mår du annars idag då?=)

sv; Ja ganska så ;p



Förlåt för sent svar!

Ida ♥

Ha en bra kväll! ♥

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack söta du :D

LINNEA

sv; sp lite ! :D<3

görs?

♫♪ Sandra T

fin bild :)

kaffehörnan

Jag mår bara bra tack

Så närbild, du har ett fint ansikte

Rebecca

Fin blogg! vad händer i helgen? :)

sv; mys :) ska vila ;)

LINNEA

sv; fixar bilder :)<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)

Nathalie Tegelstam

Sv; Tack :)

julia

jättefin bild!

kram

LINNEA

sv; skit nice ! :D

sv; tack :D

LINNEA

kolla let's dance finalen idag? :)<3

sofia

hiih :D <3

LINNEA

sv; yes jag ska kolla! :D

sv; så lite så! vad gör du? :) <3

Sophie' ♥

- ja lite då hehe ;p <3

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi :)

Sandra

jättefin bild

Cajsa

hihi ok. :P jag kollar på tv och degar



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: