Film betyg

| Filmbetyg


4/5 hjärtan
Tre killar som fört en anonym tillvaro i skolan gör ett sista desperat försök att bli ihågkomna genom att anordna tidernas hemmafest. Deras idé är till synes harmlös: att anordna en fest som ingen ska glömma. Men ingenting hade kunnat förbereda dem för den här festen.

Tryck här för att se trailern.

Jag tycker att den här filmen var bra. Den får dock 4/5 pågrund av att filmen är så hackigt inspelad, som om de gjort den själva. Och jag vet att det är det som är meningen men jag tycker att det var jobbigt. Jag blev jätte yr. Men bortsätt från det var den bra, jag skulle vilja gå på en sån fest och bara släppa loss någon gång innan jag dör! Haha, men shit vad knas! Om det hade varit mitt hus, jag hade ju typ tagit livet av mig efteråt... Okej, kanske inte men kan ni förstå paniken?! Sevärd film i allafall!

Bild lånad från google
linnea

den vill jag se! verkar bra, även fast jag inte heller gillar såna där filmer som ser "hemmagjorda" ut :o

Linora

SVAR: Det är bra med mig med.

Vad ska du göra idag? :)

Anonym

görs? :)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

tack :P hur är det?

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi :)

EMMAS!

vill se den :D

Isabelle Johansson - TÄVLINGAR!

Allt bra med dig idag? :D

danten89

Allt bra? =)

ebba

varse :)

Therese- Weareyoungg.blogg.se

sv: okej va kul!:D

jag ska till liseberg med en kompis!:D

Linda

Skulle va jätte kul om du ville klicka in på min blogg o ställa en fråga i frågestunden ;) som tack får du en länkning för 200+ läsare :)

Kram <3

Zinja

svar: hihi jag med :D

Jasmin - The dream of being famous!

Ta gärna en titt på min blogg min dröm är att bli en känd skådis och äga ett klädmärket större än H&M och jag vet att den ska bli sann en dag! Så kolla in min super coola blogg, vem vet du kanske gillar den? Fan snackar jag om såklart du kommer gilla den bästa bloggen som funnits ju!

Fin blogg btw! (Säger vi...)

vad gör du? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Kanske ska se den någon dag då :D

sanashaba'

Ha en bra dag då:)

Ina♥

Ja :(



Okej då verkar filmen ganska bra med en fyra? :)<3

Juni

allt bra? :)

Beatrice

åh mys, vart har du landet ?

Jag ska rida 4 timmars uteritt i morrn sen blire väl mitt på g på fredag sen får vi se åker nog te landet lördag till söndag :P

Lisa

jag vill se denn=)

defh

sv; jag följer dig nu! :)

fanny wikström'

Jättefin blogg. Haft en bra dag hittills? :)

Canan Zanyar <3

tack gumman :)

laddade du ner den eller såg på bio? Vill oxo se den :))

Sophie' ♥

- aw sötnos! <3

~ L I N N ~

Härligt, jorå!:D

~ L I N N ~

Nejrå :D dom gamla är borta så!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D

hoppas du får en bra kväll sötis :)

Sandra Vikström

nu har jag lagt till dig, blev nog 255 :)

Linii

Vinnaren för veckans blogg är nu utsedd, kanske blev det du?

Om inte så får du en ny chans redan nu genom att delta i den nya omgången som redan har startat!

Direktlänk : http://liniiplace.blogg.se/2012/may/veckans-vinnare.html#comment



OBS! Vinnaren ska helst höra av sig till min e-mail så fort som möjligt!

Skicka en bild ni önskar ska finnas i min meny, och som kommer att länkas till din blogg

hela veckan.

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej goding vad har du gjort för roligt idag :)? många kramar!

LOVA

måste se den! verkar ganska bra ju :)

Anonym

är den på svenska?

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

heeh aw okej :P Vad gör du? :)

Nathalie Tegelstam

Sv; dom är super goda :)

danten89

Jo det är bra :)

Vad gör du?

ebba

sv : ja :)

Isabelle Johansson - TÄVLINGAR

sv; bara bra med mig :)

Haft en bra dag?

Isabellasphotographing

sv: ja det var den :D

kram

sv: kul :) vad gör du där?

kom nyss hem :D

Juni

det är bra, haft en bra dag? :)

fanny wikström'

SVAR: Good! Yes det har jag verkligen :)

Beatrice

Får man fråga vart på väddö?

Grisslehamn ligger mitt på :) kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: verkligen :D

Louise

sv: tack själv :)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

mys :D skönt att du har dator där iaf :P

ebba

sv Mm :)

fanny wikström'

SVAR: Yes :D Vad händer i veckan?

Beatrice

jaha okej!

Jo jag vet vart det ligger!

Vem är din bästis?

Vet vilka de flesta är där ute som har landställe där, med tanke på att jag känner fastborna där ute :)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

hahaha förstår det :P tur att internet finns också ;)

fanny wikström'

SVAR: åh låter jättemysigt! :) grilla är verkligen ett tecken på sommar, love!

Inga speciella planer annat än grönan och hänga med kompisar och så!

Anna med A

kollar teve:)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

jaha okej :D är det snabbt?

FlizanLizan

sv: haha :P

allt bra? :D

Beatrice

Ja massor av gånger :D haha vadårå? :) kram

fanny wikström'

SVAR: yees :d hur gammal är du dåå?

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

haha ahaaa okej :P vart har ni landställe?

♡ ♥ malinpalinjohansson

fin header! :)

danten89

Så nätet följde med ut till landet?=)

Jag chillar^^

Beatrice

jaha okej, vad roligt :)

Ska vi följa varann via bloglovin?

skickar direkt länk till min så lägger jag till dig när jag vaknar, om du skickar länk till din blogg på lovin :P

http://www.bloglovin.com/sv/blog/3429044/the-most-shining-star

kram

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Jaha okej :D det är fint där va?

fanny wikström'

SVAR: 15 om en månad haha :)

Amanda

Fin blogg! Allt bra idag då? :)

Kraam! :)

danten89

Varför det?

Du måste ju kunna leva utan dator? =)

NEWPIC - alice

den ser rolig ut! :)

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: varse! :D

va göru?

Amanda

Okej! Jodå hos mig har det varit bra!

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Jaaa precis :D:D

Bara Gossip- Nya Skandal Bloggar

Hej!



HETASTE BLOGGBRÅKET! Sevve och Cassandra är i ett bloggbråk! Vem håller ni på, Sevve eller Cassandra?

ronja

sv: tack :D

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: sitter framför kaminen :)

NEWPIC - alice

sv: :) haft en bra dag annars? :)

danten89

Haha umgås med päronen?=)

fanny wikström'

SVAR: haha ja! ;p

hanna ♡

riktigt mums-varning på den! :D

Louisa

Fin blogg! :D

Ska vi följa varann på bloglovin?

Kram Louisa

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Får ta och göra det någon gång :D

sv; tack sötis :D händer ikväll?

Kajsa

Hej va med i en ny omgång av Veckans blogg och titta in och se vilka som vann förra veckan.

Louisa

SV: Kul! :D Jag har lagt till dig och blev nummer 256, skriv gärna vilket nummer du också blev! ;)

Kram

Louisa

SV: Okej, jätte bra det! :D

Gör du då?

anna

verkar rolig :)

Ina♥

Jaha okej :) aa jag kan förstå att du tycker det! För de brukar de där filmerna vara :( asså sådana typer av filmer<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: