Denna eviga väntan..

| Djupt
Nu när jag vet varför så vet jag även att jag aldrig kommer få kalla dig för min.
kaffehörnan

Ops låte mkt allvarligt

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

söööt bild :D hih iokej ;D

Patricia♡

sv: Hihi. Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kika på BB:)

Sara

sv: Samma här! :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

inget att tacka för juuu :P

kaffehörnan

Du får en kram av mig

Hoppas de löser sig snart

Sophie' ♥

- okej :(

jag fick välja mellan svart/vit och valde svart :/ <3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi neje :P byter gääärna utseende med dig!

LINDAVIOLA!

sv; Jo, det är det alltid!

LINDAVIOLA!

sv; Haha :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

tsss (A) TACK <3

LINDAVIOLA!

sv; Kollar på Big Brother, själv?

Patricia♡

sv: Hihi aa:) Vad gör du ikväll?

LINDAVIOLA!

sv; Japp. Sista veckan nu ju :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi gullis :D<3

LINDAVIOLA!

sv; Japp :)

LINDAVIOLA!

sv; Va?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ska träffa en vän :D dudå?

Isabellasphotographing

sv: bara varit i skolan,du? :)

kram

danten89

Toppenbra =)

Vad gör du?

Patricia♡

Big Brother, och sedan blir det Wermland forever;)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Åhh vad roligt :D

LINDAVIOLA!

sv; Jahaa, haha :)

LINDAVIOLA!

sv; Jag slutar på torsdag :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

såå bra :D

LINDAVIOLA!

sv; Moahahha!

Patricia♡

Sådär;)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

panik? :P

danten89

Jag ser på tv, är Glee bra då=)?

LINDAVIOLA!

sv; Ja :)

Patricia♡

sv: Bra tidsfördriv i alla fall;)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

HAHA nu läste jag fel igen xD hahahaahh :P

Mathilda/minlillabloggg.blogg.se

Hej! Vilken fin blogg du har och du är riktigt söt ska du veta! :) Jag skulle bli jättejättejätteglad om du ville gå in på min blogg och slänga in nån kommentar eller två. Jag brukar inte få så värst mycket kommentarer men jag blir riktigt glad för dom jag väl får :)

Hoppas du får en grym kväll annars! Kram! /Mathlida (minlillabloggg.blogg.se) <3

kaffehörnan

önska jag kunde göra nåt för dig så du mår bättre

Jag håller på dig, låter kanske dumt, menar de från hjärtat

kaffehörnan

Tur

Jag är en sån person, känner jag starkt märks de

Kan både höja och tvärtom

Fin!

hoppas du sover gott inatt! :)

danten89

Du säger det? ;)

kaffehörnan

Nu sitter jag myser på en kopp kaffe, vad gör du

kram

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

gött du :D

Anonym

sv; min dag har varit bra! :D

görs nu?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Nu är dagens läsare utsedd :) kika in och se om det blev du :D

kaffehörnan

Dax att dra sig tillbaka

Gonatt och kram

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Nattis :)

Sov sött och så önskar jag dig en fin onsdagsmorgon ;D

Bella Davis - MODELL BLOGG

Jasså vad tråkigt, med mig är det bara bra tack :)

Har du haft en bra dag? Kram :)

hanna ♡

haft en bra vecka hittills då? :D

tereseflinth - fotoblogg

hey, hur är det med dig idag tro? :)

Sofie

Sv: Np :)

Hoppas du får en bra dag!

frida nyburg

Planer idag då?:)



kram

Emelie Bohlin

Sv; Idag blir det skola och sedan träffa kompisar , själv då? :)

LINDAVIOLA!

sv; Skall iväg och jobba strax, själv?

kaffehörnan

Hoppas du kunde sussa gott

kram

Anna med A

vad gör du?:)

Patricia♡

sv: Hihi jag var tvungen att "Fördriva tiden" framför tv:n igår för jag hade tråkigt och väntade på att sambon skulle komma hem:D

Sannalitens.se

Hej! Kanske en konstig fråga, men vad är din favoritmaträtt? :) Jag skulle behöva lite tips på nya goda maträtter :) Kramar!



Ps. Förresten gör jag gärna bloglovinbyte om du är intresserad av sånt :) I så fall är min länk här: http://www.bloglovin.com/#sv/blog/2681438/sannalitensse?&_suid=133828586029308327248326288528 Lägg till mig och säg vilken följare du blev och skicka DIN länk så lägger jag till dig :)

MADDISENJ

Låter inge vidare

♫♪ Sandra T

fin bild :)

iris

Tack! Skall genast ta och leta efter den! Skjortan passar ju jätte bra på dig! :D

Linii

3 bloggar har nu utsetts till veckans blogg, blev du en av dom? Om inte så får ni en ny chans igen! Blir det tillräckligt många deltagare i nästa omgång dras fler vinnare, annars kör jag på det vanliga med endast 1 vinnare. Så tipsa gärna om tävlingen i er blogg för att öka chansen! :)

------

Om du vann så skicka så fort som möjligt en bild

du vill ska visas i min meny. Gör det till min e-mail som du hittar på bloggen. Tack för att ni deltog! ♥

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

heeej :D

Sofia

Ha en fin dag! :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

asbra, sj? :D

Patricia♡

Vad gör du idag?::)

Nathalie "Victoria" Tegelstam

Sv; Jo självklart :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Najs :D

Anonym

sv; Okej, härligt!

danten89

Läget idag?=)

Patricia♡

Aha okej:) Ha så kul och lycka till:)

emilia

söt bild !

sv; tack så mkt tjejen ! :)

danten89

Mår toppen, vad gör du? :D

Nathalie Tegelstam

Sv; det ska jag också :D

LINDAVIOLA!

sv; Tack så hemskt mycket men den är av nu :). Haha,

Patricia♡

Får du äta massa gott där också då:)

Max Larsson

Mig kan du alltid kalla din ;-)

Jag finns alltid till för dig <3<3<3<3<3<3

@-}--

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

oj, vad handlade det om? :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: