dagens outfit

| Outfits


Idag började vi halv 10 istället för 8, så jäkla skönt. Fick även gå hem från idrotten eftersom jag är så förkyld och så fick vi sluta tidigare :D Jag och Filippa åkte till bowling hallen, skulle ha haft privat lektion men min tränare var upptagen när jag kom så väntade i 30 min och sedan drog vi. Åkte till Tekniska högskolan för att kolla i en affär där på bal klänning. Den var faktiskt jätte fin, kanske blir något med den.. Kom hem för en timme sedan, har ätit middag och strax kommer Filip till mig. Han ska hjälpa mig att välja kläder inför en grej vi ska göra imorgon. Hörs mer senare! Puss&Kram
Linnea

Hejsan, veckans blogg är nu avslutad. Kika in och kolla om det var du som vann. Annars blir jag jätte glad om du anmäler dig igen :)

http://linneanordqvist.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-v22-vinnare-ny-omgang.html

MICHAELA - FOTO

sv: tacktacktack :D

Anonym

fint!

Natalie Kudelka.

Hejhej finis! Allt bra? :)

emilia

assnygg outfit ! :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

SNYGGT :D

sv: så lite så :)

♫♪ Sandra T

snyggt!

FlizanLizan

sv: hehe ja :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

vad gör du? :)

rahel

sv: okej bra :) fint linne BTW :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

kul :D hihi.. eller inte :P

jag kollar tv ;D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

oj läste fel:O trodde du skrev att du pluggade haha

sjunga är kul :D

Sandra

sv: jaha, där ser man xD världen är allt bra liten!

sofia

okejj :D

Sophie' ♥

- gött, jorå de är bra :) <3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

outsiders :D

Minitävling på bloggen. Ta del av mina 100+ unika besökare och var med om att få ett helt eget inlägg - där DU bestämmer vad som ska stå.

Enkel och lätt tävling, alla har STOR chans att vinna.



http://jackieie.blogg.se/2012/may/hjalp-mig-att-bestamma-en-minitavling.html

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hahah xD

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi ja :) sett det?

sofia

jävligt gott :D <3

Sandra

sv: hehe yes!



allt bra idag?

julia

Jätte fint!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Okej hehe :P

Sophie' ♥

- jajjemen :D <3

Sandra

sv: trött som ett as men annars bra! :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hehe :P förstår inte hur man aldrig kan kolla :P

sofia

hihi :D <3

Sophie' ♥

- jaså? vf inte? ;p <3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Neje :P

Sandra

sv: hehe okej :P men inte konstigt att man är trött, jobbat 11 timmar nonstop :P

Patricia♡

Tyckte han inte att du skulle skicka efter en ny?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

inget :P dudå?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

aha :D gick bowlingen bra?

Nathalie "Victoria" Tegelstam

Sv; japp sjukt kul :)

sv: okej, jag ser på tv :P

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi okej :D skooooj

sv: jaa verkligen :)

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

Tack snälla du :)

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

hihi :)

Nathalie "Victoria" Tegelstam

Sv; grymt gott :D

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

Jag mår bra, sj? :)

Nathalie "Victoria" Tegelstam

Sv; hehe ;)

♥ L I N D A

sv: okej :D allt bra?

sv: skoj! har fått 3 den dom 2 senaste veckorna :D

LINDAVIOLA!

sv; Haha, tack ;)

Nathalie "Victoria" Tegelstam

Sv; svarar på kommentarer, sj? :)

Sofie

somrig och härlig tröja :)

madeleine söderström ♥

skönt ;)



fin blogg :D

Sophie' ♥

- de har du rätt i, men vita är så fina :( <3

LINDAVIOLA!

sv; ;)

madeleine söderström ♥

har du några förslag vad jag kan heta, ska fixa nytt namn till ett kortare men kommer inte på något :(



det behöver inte ha med mitt namn eller något, jag kan lika gärna heta fail.blogg.se asså :)

sv: verkligen :)

Emelie Bohlin

snygg outfit!

madeleine söderström ♥

jag med :( får typ ångest! :o

Nathalie "Victoria" Tegelstam

Sv; okej :) Älskar linnet!

Emelie Bohlin

allt bra annars? :)

madeleine söderström ♥

vill ha ett kortare och inte så himla långt!

som folk minns :)

Patricia♡

Då kommer du bli en söt bakelse:)

Nathalie "Victoria" Tegelstam

Sv; hihi! Älskar färgen :)

Emelie Bohlin

Sv: härligt :)

allt är bara bra med mig också!

madeleine söderström ♥

jaa, så jag typ frågar alla nu ;)

madeleine söderström ♥

joo några ;)

Nathalie "Victoria" Tegelstam

Sv; fett ballt :D

Sara

Snygg outfit! :D

LINDAVIOLA!

sv; Tack så hemskt mycket. Känns väldigt skönt att höra!

Patricia♡

Tack:) Älskar dem:)

sv: hiih tack :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

vad gör du? :)

Nathalie "Victoria" Tegelstam

Sv; nej :(

Emelie

Fint linne :) (Antar att det är det)

Sara

sv: Ja! Har du någon favoritcover av dom? :)

sv: hihi. ha en fortsatt fin kväll :)

sandra

Så snygg blusen var på!

Ellen "Franz-Boris" Eklöf

Sjukt snyggt!! Kram! :D

Fotograf Annie

Snyggt :)

Neha

Fin blus:D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Du har så grymt snygg klädstil tjejen :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: