by amanda

| Vardag





Här är lite bilder från dagarna som har varit!

Min valborg och hur den spenderas.. Hmm, först drog jag och Filippa hem till mig. Vi satt med min syster och hennes två kompisar på altanen i solen och softade. Sedan drog vi hem till Filippa, åt middag och fixade oss. Gick hem till Rikard när vi var klara där han, Tage, Viktor, Fred, Tobias och Wille var. Vi chillade i någon timme innan jag och Filippa gick vidare till centrum för att möta Annie, Olivia, Julia, Hanna och Matilda. Vi åkte till Hammarbyhöjden där vi hälsade på Linn, Joanna, Lucas och Ted. Drog sedan tillbaks till Kärrtorp och träffade Rikard och gänget igen, men nu var även Svante, Joel, Philip och company där. Efter yttliggare någon timme drog jag och Filippa till Bagis. Träffade Fanny, Madde, Favad, Kenny, Simon, Alex osv. De hade gjort en brasa där vi satt och pratade och så. Jag och Filippa kom hem runt halv 2. Tack till alla er som gjorde min valborg grym!

Idag när vi vaknade åt vi frukost och sedan hämtade mamma mig. Från halv 3 till halv 9 har jag suttit och pluggat matte. Jag tog bara en paus för att äta middag. När jag var klar duschade jag och sedan hämtade pappa mig. Hos honom fortsatte jag att plugga fast no istället, jag blev ganska nyligen klar och nu sitter jag och lyssnar på musik och dricker te. Vi hörs imorgon igen, puss&kram ♥

Cajsa

hihi det var det också! :D

elin

tack :)

sanashaba'

sv; låter ju skitbra!:)

Anonym

tja! :D

allt bra?



http://swaxu.bloggplatsen.se

Isacs Mamma

Hej! Förlåt om jag stör! Men jag har börjat med dagens blogg inne hos mig;)



kika gärna in :)

Dirketlänk:



http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html



Puss och Kram

Ina♥

As najs! :) hur mår du efter valborgsfirandet? :)

Miss Sunshine

Fina bilder, såg ut att ha haft kul :)

Kika in och se om du har fått en länk hos mig: http://angelica.blogg.se/2012/may/klicka-och-fa-en-lank-ingen-ny-omgang-just.html



Vill du vara med i fler tävlingar, dessa hittar du här: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Yes! Händer idag?:D

Angie Obell

hehe ja :)

Amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!

Haha, det är värt att ha skal på men ja tycker det va snyggare utan o nu ser den dessvärre ut därefter :)



Haft en bra valborg/helg?:)

Bella Davis - MODELL BLOGG

jo då, toppen :)

Har du fått en bra start på veckan? kram :)

marina

sv. :)

Sofia

Hejsan! Allt bra idag? :)

Patricia♡

Skönt att du hade en bra valborg:)

Sometimes I wish I could save you

gulliga bilDer ;DS

sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig i det härliga vädret? :D



Kramkram.

Tove

sv - nej min valborg var inte bra :(

EMMAS!

Se om du blev Veckans babe & var med igen! LÄS REGLERNA



: http://eemma.se/2012/may/veckans-babe-las-reglerna.html#comment

EMMAS!

sv: aww tack :DD

E L I N F E L I C I A S

härliga bilder!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Idag har jag vart med min bror, du då? :)

elsa:)

Jag ska bara träna osv:D

LINNEA

sv; ja jag hade nationella i matte idag ! :)

hur gick de?<3

Anna med A

Typ jag med:)

Ina♥

Härligt :D jag mår sämst! Eller bättre idag, men absolut inte bra :p <3

Cajsa

hejsan sötnso! :D

hanna ♡

förlåt för sent svar på kommentar, tog en oförberedd mini bloggpaus över valborg och så, har haft det grymt iallafall och nu är jag tillbaka som vanligt igen :)



hoppas att du också har haft en bra valborg! allt härligt med dig idag? :D

Johanna

sv; vad bra, min valborg var grym :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Okej, kul :D

Isacs Mamma

Vet du ! jag blir sååå glad att att du vill vara med i Dagens blogg! Härligt!



Vad ska du hitta på i kväll?

Anonym

sv; bra! :D görs?

Lisa

härliga bilder:D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Haha vilka sköna bilder :D

Louise - Flyttar till Turkiet

Hoppas du haft/ har en bra Onsdag!:)

sanashaba'

sv; idag är det toppen! Själv?:)

Isabellasphotographing

sv:tack så mycket :D

kram

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi okej :) något bra?

Anna med A

Ja :)

Anonym

Svar: Tack!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

okejs :P gjort idag?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Kuul :D vad för kurs?

Patricia♡

sv: Nja, ganska så välbehövligt för mig.

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

kuul :D lär du dig mycket?

Anonym

Svar: :)

Anna med A

Haha ska nog göra det i helgen :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en fin kväll! :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

vad roooligt :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

jag älskar det :D

yasmine modell mamma och fru

Allt bra?

kolla gärna in mina nyupplagda modellbilder.

Säg gärna vad du tycker

KRAAAM

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Nikon D90 ;D

sanashaba'

sv; åh vad härligt!! :D

elsa:)

yesyes!:)<3

elsa:)

Jaa det var jätteskönt!:D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

aa verkligen :D

yasmine modell mamma och fru

tack glad jag blir

ska precis gå o sova börjar bli seg, eller se en film i sängen kraaam

~ L I N N ~

Tack hih ! :-D

terese - fotoblogg

sv; aw tack!

sanashaba'

sv; idag har jag vart hemma, solat och tagit det lugnt och haft det skönt! Du då?:)

Nathalie

Sv; Jorå!! :)

Längtar du till helgen?

kram

elsa:)

Hahahha!;)<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Oj, jag vet inte, sen 07 typ :P

ping lowhngren

thihi vasse ^^<3

elsa:)

håller med!:)

elsa:)

HAhah:)

Händer imon?:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi :) dudå?

ping lowhngren

joo fick glass då allt e feint C: sj?^^

elsa:)

inte en aning!

Gud va kul!:D

elsa:)

håller med":F

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi okej :D

sanashaba'

sv;ja, verkligen!

Åh, vad härligt!:)

Anna med A

Ja:)

Patricia♡

sv: Det är klart att du inte behöver!

Anonym

härliga bilder :D

kaffehörnan

vad nice king hatt haha



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: