by amanda

| Vardag

När jag slutade skolan idag så fördrev jag tiden med Elin en liten stund innan jag åkte till Gullmarsplan för att möta Cecilia och Oliver. Vi åkte till bowling hallen och spelade 2 serier innan träningen började. Idag var det säsongens sista träning, och om jag ska vara ärlig så är det tråkigt men samtidigt skönt. Jag behöver mer tid till plugg och jag har ofta svårt för att hinna träffa de vänner jag vill när jag har så mycket fritidsaktiviteter. Menmen, när jag kom hem så åt jag middag och sedan tog jag ett bad. Därefter blev det te med det goda på bilden ovan. Nu ska jag lyssna på lite musik, chatta med vänner och sedan börja dra mig mot sängen. Hoppas ni har haft en riktigt bra dag ♥

LINDAVIOLA!

ÅÅÅÅH! Vad gott!!!!



sv; haha, de tkan jag. Lätt som en plätt :)

Malin

Muuuums vad gott! Vad gör du? :)

Anna med A

Åh fy vad gott!



Nja, jag har ingen koll på det haha. Men vill typ fråga honom när jag ser honom för annars komme rjag bara dra ut på det.

Matilda

fan vad sugen jag blev på choklad nu haha! :(

tack sötiss!

sabina

braaa, sj? guu va gott sj ska jag äta kladdis nu:)

Patricia♔

Mums vad gott:)

sofia

okejj :)

Nå på matten så har jag inte fått redan på den än, men fick G på engelska :) <3

SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

hiih mumsigt :D <3

Anna med A

Åh förstår det! Det ska jag äta i helgen haha



Jadå, om jag nu tar till mig modet :D önskar jag var en sån som bara gjorde sånt utan att bli röd i ansiktet osv :D

Nathalie

Sv; Jorå, i morgon är det ju helg! :D

kram

sabina

vissssst :D<3

Anna med A

Haha ja men precis :D

tänkte fråga vad han heter och sen är det svårt att tänka ut vad man ska säga för man vet inte vad han ska säga :D

sabina

(:<3

Cajsa

ja då. :P

göres?

Anna med A

Han är äldre men han går nog fortfarande i skolan:)

Cajsa

kollar på tv, städar och gör mig klar för kvällen. ^^

Bella Davis - modell blogg

Tack så mycket :)

Hur är det med dig då? Kram :)

Ina♥

Jaha okej :) är det en sådan choklad frå Ica ? ^^ koastar 5 kr? xD<3

Ina♥

Kan man lugnt säga :D ÄLSKAR DEN CHOKLADEN! Men de i ICA vid min skola har typ slutat sälja den :/<3

Anna med A

Haha ja typ :)

amanda ♥

åååh vad gott det såg ut o va då! :O



sv; yes! :D

Canan Zanyar <3

Dagens snyggingar ute på bloggen ;)

lite mer blev de men de skadar inget, kollar om DU kom med? Hmm...

http://cananzanyar.blogg.se <3

Cajsa

nytt inlägg nu! :D inte riktigt hunnit blogga idag..xD

Johanna

Svar : Hihi absolut :D <3

▲ L I N D A

sv: svarar på kommentarer :) händer imon?

Annika - drömmen om 11 barn

Svar: Jag har inte gjort så mycket alls faktiskt. Var på viktväktarna förut idag, men efter det har det mest flutit på. Kom hem sent, ungarna fick kvällsmat, sen isäng med dom. Nu väntar jag på att tvååringen ska somna, sen hoppas jag själv i säng också :) Allt bra ikväll då?

sv: tack sötis :) gör du?

Anonym

sv; ska snart sova, händer idag?! ;)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha en superbra fredag! :D

hanna ♡

några roliga planer för helgen? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

MUMS! :D

Ina♥

Kan man lugnt säga :( menmen haha ^^ <3

LINNÉA FLYSTAM

SV: Håller med! Allt bra annars? :)

Malin

Sv; Ska snart och och körtävla -.-.

Hur mår du då? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Men åh, gud vad gott D:

Anonym

ge mig <3

Carmen Mathilde

Jag får ta och göra det. =P

marina

sv. helt okej.

Emilia

Vad gott det såg ut!

sabina

jobba igår.. sj?

Anna med A

Åh så sugen på jordgubbar nu!!

D A N I E L L A

- Hejhej! Vad händer i helgen? :)

Miss Sunshine

Såg riktigt gott ut :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

skönt med fredag! några planer för dagen? puss & kram :D

Patricia♔

Det finns en utmaning till dig på min blogg.

Kram

sv; den har varit bra din? :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

det är toppen med mig :)

Vad ska du hitta på i helgen då? kram :)

FREDRIKA PERSSON

SV; varit i skolan,dU ?=)

♫♪ Sandra T

gott!

▲ Mohammedi's™

Nu är tävlingen avslutad - ''vinn ett valfritt smycke från smyckenby'' , och tyvärr

så vann inte du , ( för att kolla vem som har vunnit, så står det i samma inlägg där tävlingen var )

Va gärna med på mina andra tävlingar som är igång :



1. Vinn ett valfritt iphone skal

http://mohammedis.se/2012/april/tavling.html#comment



2. Vinn ett valfritt speciellt smycke värde 500,-

http://mohammedis.se/2012/april/tavling-vinn-ett-valfritt-speciellt-smycke-f.html#comment



3. Vinn valfria märkes skor från footway.se

http://mohammedis.se/2012/april/utkast-april-30-2012.html#comment

Ååååååh, vad gott! Ge mig! :(

MOLLY BERGSTRÖM

Heej :)

Jag tar en liten bloggpaus under helgen, men är tillbaka som vanligt på måndag igen ;D



Hoppas du får en asbra helg, så hörs vi!

KRAAAMAR :D

Hanna S

Hejsan!

Tänkte bara säga att jag har en pågående tävling på min blogg just nu. Var jättegärna med! :)

Direktlänk: http://hannaasundin.blogg.se/2012/april/tavling.html#comment

Allt bra? :)

En till pågående tävling: Direktlänk: http://hannaasundin.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-en-vara-hos-fiaz-upp-till-250.html#comment

Sofia N

Hej nu är veckans blogg utsedd kanske det var du? Om inte så kör jag en ny omgång och var gärna med i den då länk till inlägget: http://ssofian.blogg.se/2012/may/vinnaren-i-veckans-blogg-ar.html#comment

Kateie

bloglovinbyte?

Zinja

MUMS!

kkrazyjulia :s

svar: bara bra här:)

vad gör durå? KRAM!

Malin P Larsson

Hej, fin blogg. Lust att göra ett bloglovin byte? :)

Emelie

Trevligt trevligt, saknades bara nutella ;))

Isabelle :]

Gott :D

sv: ja de e han haha :D

Linora

Fin blogg!

Allt bra med dig? :)

Anonym

jätte härlig blogg :) kolla gärna våran<33



kram

SAGA LINNES

Åå gud vad gott!

s

jodå :D <3

N

sv: följer dig! följ mig med! (:

isabelle

det där ser väldigt gott ut !

allt bra med dig ? :)

kram

Linn på Me Style

gud så gott!

isabelle

sv; haha, det är väl bra :)

amanda ♥

hihi :P hittar du på nu då? :p

JB

Gud va gott ;d

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Haft en bra helg? :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: