by amanda

| Natur

Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

Idag har skoldagen varit precis som vilken dag som helst. Långtråkig och enformig. Menmen, fick sluta tidigare för att gå hem och jobba istället. Så jag har pluggat lite, kollat på Desperate Housewives och varit ute och fotat lite. Om en halv timme ska jag äta middag och sedan möta Ulrika för att åka till fotokursen. Vi pratade om att vara ute och fota idag men regnar det? Det gjorde det förut i allafall. Hur som helst så hörs vi mer ikväll. Puss!
MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Precis :D

sanashaba'

sv; yes, hoppas du får en trevlig dag!:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Jaaa :D

Sofia

hihi :D

Lisa

sv; Jag är lite förkyld:P Men annars är det bra!:)

Vad gör du då?

Cajsa

hehehe ja! :D

Anna med A

tack:)

Nicole Dahl ♥

fin blogg!

allt bra? :)

sofia

hiih :D <3

Sofia

ja :D

Anonym

sv; tack så mycket:)

Jag ska fixa lite tidsinställda inlägg!:P

Lisa

Jag skrev den förra kommentaren ifall jag glömde.. Blev lite förvirrad^^

Anna med A

vad gör du?:)

sofia

jaa me :D <3

Cajsa

hahah tackar..xD

Cajsa

göres?

Anna med A

kollar på teve:)

Nicole Dahl ♥

har hjärnskakning annars är det okej, vad gör du? :)

Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Svar: var så lite så! :)

BlondinSanna

Min blogg äger bitches! Besök den, puss<3

elin

Hej där! Allt bra med dig i dag? :)

MARIANATHALIE

Hoppas du får en fortsatt fin dag! :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vad härligt :D

Matilda

the piratebay, och tankafetast finns den :) jag ladda ner från piratebay

Anonym

görs? :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en fortsatt fin onsdagskväll! ;D

Vad gör du? :D

Lisa

sv; Hehee;)

Haft en bra dag idag?

Linii

SV: låter bra! Fint foto förresten :)

Haft en bra dag?

▲ L I N D A

sv: är med en kompis :D händer senare?

♥ julia

sv: Härligt, samma här :)



gjort idag då?

sv; Jag har vart i skolan och sen träffat en kompis du?:D



Fin bild!

iiiden

åh fin bild:D

Anonym

sv; haft en bra dag? :D

Jasmin - The dream of being famous!

Hej, hur har din vecka varit hittills? :)

Min största dröm ät att bli en berömd skådis och äga ett klädmärke lika stort som H&M! Så kolla gärna runt lite i kategorierna och besök bloggen lite då o då, vem vet du kanske gillar den? :)

Fin blogg btw!

Amanda

Fin blogg du har! kika gärna in på min blogg & säg vart din gräns för otrogenhet går :) ha en fin kväll sötis!

M I R A H O L G E R S S O N ♥

Hejsan! Jag har svårt o välja skolavslutningsklänning, så jag har alltså gjort ett inlägg med mina 12 favoriter, skulle du kanske kunna säga vilken du tycker är finast? Skulle verkligen hjälpa mig, eftersom jag har lite smått panik eftersom jag måste beställa en snart. http://miraaholgersson.blogg.se/2012/may/avslutningsklanningar.html#comment

KRAM! ♥

Fanny

Va med i min tävling och få 250+ fler läsare :)



http://fannysenneby.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment

Esmeralda

Grymt fin blogg du har! Du verkar vara en jätteduktig fotograf också. :) Allt bra?

linnea

jobbigt med långtråkiga skoldagar!



sv: tack :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket :D!

ebba

hoppas du haft en bra dag! :)

lovisa

Hoppas du haft en bra onsdag! :)

kkrazyjulia :s

svar: absolut!:)

vad gör dudå? KRAM!

iman <3

fin blogg! hur mår du? :)

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Tyska är jobbigt! Kramar :)

Cajsa

inget. kollar på tv bara och ska snart sova.

sandra

sv: hehe :D



vilken fin bild :D

LINDAVIOLA!

sv; Okej, vad kul!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ja ellerhur :D vad gör du? :)

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Låter som en bra dag. :D

Vad gör du ikväll?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

går det bra? :) jag kollar film ;D

Cajsa

inget, stängt av nu.. ^^

elin

Tack så mycket! Din bild var också fin! :)

Patricia♔

Tack snälla:)

elin

Inget att tacka för säger bara sanningen! Nu ska jag natta , sov gott , puss :)

Linii

SV: härligt! Jaadå, det har jag :)

Hoppas du sover gott sötis och får en bra torsdag! ♥

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Loser :P sett den?

Cajsa

Va fan, kan man inte få gå i skolan en månad till så att jag kan få ihop det med pengar!? :(

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Okej :P hehe

Jasmin - The dream of being famous!

Tack :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

gamla cs2 och nya photoshop elements ;D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hehe ja, om man inte är olaglig :P

▲ L I N D A

sv: prao :) vad gör du?

sabina

hur mår du idag?

Sandra

Härlig bild :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Oj, vanliga photoshop kostar typ 15.000 men elements ligger på runt 2-3000 någonting :)

sabina

ba bra:)

Anna med A

Yes! fin bild

Cajsa

hehehe det va inget..^^

Cajsa

jag minns inte ens själv vad det var om just nu...xD

▲ L I N D A

sv: tack :) vad gör du?

Anna med A

varsågod:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

ELLERHUR!!! :O helt galet =/

sabina

ja:)

[photo] by natty.

Vilken fin bild du tagit! :)

♥ julia

sv: Okej kul :)

Varit i skolan och en sväng på stan :)

FREDRIKA PERSSON

fin!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: