by amanda

| Vardag
Idag har det varit en bra dag. Det gick bra på privat lektionen i bowling vilket var som en revanch om man tänker på förra veckan. Efter det åkte jag till pappas jobb och vi åkte och åt middag. Sedan hem för att byta kläder innan vi gick hem till farmor. Perre fyllde år så vi har firat honom. Kom hem för en timme sedan kanske och har hunnit duscha och pluggat lite sedan dess. Nu sitter jag precis som alla andra kvällar och lyssnar på musik. Hoppas ni haft en bra dag ♥


canonsystrarna ( Filippa)

- Jo, det är bra!

Vgd? :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hehe jo :P

dite

sv; åhh vad roligt :D

canonsystrarna ( Filippa)

- Svarar på kommentarer!

Händer imorn? :)

Anna med A

Jaha mys:D

canonsystrarna ( Filippa)

- Ååh.. fett kul!

Skola imorn och träning!

Haft en bra dag hitills? :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

int emycket hihi :D

canonsystrarna ( Filippa)

- Jadå, det har jag!

Jag spelar handboll, så jag tränar det typ 4 gånger i veckan! ;)

Haru prövat det? :)

Anna med A

skönt:)

dite

sv;varit hemma från skolan så har inte gjort så mycket :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

haha aa :P nu är det bb :D:D:D

sv; Tack!:)



Va bra jag med(;

Elin

Hur är det med dig ? :)

canonsystrarna ( Filippa)

- Okej!

Gillar du att sporta? :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi :D

canonsystrarna ( Filippa)

- Jaa, det räknas väll?

Hänt idag då? :)

Elin

sv: jo det är super bra!



Vad har hänt idag då hos dej ? :)

dite

sv; ja :D

♥ julia

Haft en bra dag? :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

är du trött ?:)

Johanna

Svar: Hihi <3

Cajsa

vad tycker du om denna till min nya design? http://jagdesignaren.blogg.se/

Isacs Mamma

hihi ja visst:)



vad gör du?

▲ L I N D A

sv: ska praoa på dagis :D

hoppas du sover gott sötis!:D

Anonym

sv, gick de bra då? ;)

plugg..

martina

fin blogg!! kolla gärna in videon som ligger uppe på min blogg! tävlar om att bli stockholms nästa stora artist skulle bli superglad om du tittade!! här kommer en länk till youtube också ---> http://www.youtube.com/watch?v=dn1YdzjOBpw kram :D

Isacs Mamma

Hej!

Dagens vinnare och en ny omgång Dagens Blogg är uppe nu:)



Hoppas du vill anmäla dig igen :



direktlänk:http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-vinnare-ny-omgang-95.html



Passa på att rösta i vänster menyn oxå :)



Kram!!!

Annika - drömmen om 11 barn

Såå kul med bowling =)

Carro - http://four.blogg.se/

Önskar dig en grymt bra onsdag! :D

hanna ♡

hoppas att du får en fin onsdag :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D

Anonym

Samma tror jag :D

Lisa

fina bilder=)

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Ja de ha jag. :D

vad ha du för planer för idag? :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

ja visst är dom :)

Även jackorna är så sjukt snygga :)

Hur är det med dig då? kram :)

Anna med A

Visst är den:)

Lindassphoto - fotoblogg

Hoppas du får en bra dag! :D

Linora

Vad ska du göra idag? :D

Miss Sunshine

Fina bilder :)

filippa

hej, sjukt fin blogg!

kolla gärna min, http://fffilippaslife.bloggplatsen.se

ha det bäst tjejen! kram ♥

sv; Ja!



Hihi :)

Sofia

Ha en fin dag :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

får du privatlektioner i bowling? :D coolt!

Ida

Sv: vI följer dig nu blev nummer 152, säg till när du följer oss och vilket nummer

Cajsa

tack stönos! :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ja det är det :) jag och min pojkvän :D<3

Isacs Mamma

tack snälla den är hembakad:P

Isacs Mamma

haha du vet de har jag aldrig sett ... :P

Karolina

Bloglovinbyte? :)

FREDRIKA PERSSON

Hoppas du får en bra dag! :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Tack sötis :D

vad gör du? :)

Patricia ♡

Härligt att det gick bättre att bowla:)

Ida

Sv: Okej nice, allt bra? :)

Karolina

Jag blev följare 253. följ mig nu? :)

Linnea

Har precis börjat med veckans blogg hos mig så om du vill vara med och ha chans att vinna så är det bara att checka in :)

Direktlänk: http://linneanordqvist.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html

Cajsa

göres?

▲ L I N D A

sv: japp, vad gör du nu då? :D

FREDRIKA PERSSON

SV; tack så mycket =)

sv: ;D

Elin

sv: jo samma :)

LINNEA

viisst är dom !! :D<3

N

Wazzap homies!

finns nu även på Instagram.Följ,så gör jag detsamma! kraam

Sofia

Tack :D allt bra?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Jao, är väl bara att stå ut typ =/

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Typ ligga på och bråka och tjata, men det är inte kul :(

dite

sv;det är bra,själv då? :D

Sofia

Bara fint, vad gör du? :3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

men men :D

Annika

Fin blogg :)

dite

sv;toppen :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Eller jo alltså, klart jag gör. MEn äsch :P

Cajsa

kollar på gårdagens gcb-avsnitt...missade det igår.

Ina♥

Aa :D <3

Sofia

jag kollar gossip girl :D

Ina♥

Hehe javisst ? :') jag vart så förälskad i den!

Ina♥

Fortfarande Ja xD <3

Ina♥

Det är en pistol xD wtf! Hans smeknamn ;) han heter Oskar och det står :D<3

Ina♥

Jaha, aa men han gillar mer att bli kallad för Colt än att bli kallad för sitt riktiga namn. som jag, jag föredrar helldre Lina x)<3

Merima ^^

Rösta fram denna grymma rapparen!

Man röstar på följande sätt: trycker på länken, när man kommer in på sidan så finns det längst upp till höger en blå ruta,

"logga in med facebook" man trycker där sen det sista man gör är att trycka rösta under bilden!

På så sätt hjälper vi han med det han älskar! Kom igen nu! Rööööösttttta påå vänner!!!!!!!

http://onstage.metro.se/artist/mak <--- IN OCH RÖSA NUNUNU! :D

tack på förhand!

hoppas du får ett bra avslut på dagen! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: