by amanda

| Vardag
Idag sov jag exakt så länge jag ville, det var länge sedan. Måste nästan alltid ställa klockan även på helger för att inte sova för länge när jag bestämt träff med någon. Hur som helst så började jag och mamma med att möblera om lite. Jag har nu en mycket större säng i mitt rum. Därefter åkte vi till Globen för att handla och köpa hårfärg. Mamma färgade mitt hår och sedan jag hennes. När vi var klara åt vi sallad som vi köpt på en pizzera lite tidigare under dagen. Nu ska jag kolla på Gossip Girl som jag missat. Bloggar mer senare!

Här nedan kan ni då se min nya hårfärg och hur det såg ut innan. Det var egentligen meningen att min nya färg skulle bli choklad brun men så blev den ju verkligen inte.. Men som tur är så är det bara en toning så det kommer bli ljusare med tiden. Och sååå farlig är den inte :) Vad tycker ni?


Zinja☆

Vad snyggt det blev :D



svar: vad bra!!

Bella Davis - MODELL BLOGG

ja absolut! va rba det blev! allt fint med dig idag?`kramar

ping lowhngren

feint C:

elsa:)

fett snyggt

Du passar i din nya färg!<3

Emilia

Hej söte.

Om du går in på min blogg, trycker på länken och ger min finaste lilla vovvi en röst så skulle du göra min dag. Gör gärna detsamma för dig någon gång :)

Ha en bra söndag!

linnea

sv: bra bra :)

hanna ♡

hoppas att du har haft en bra helg! :)

E L I N F E L I C I A S

- tack fina du!



fint :)

Anonym

Tyckte att det blev jättefint!

Louise - Flyttar till Turkiet

allt bra idag? :)

sanashaba'

sv; ja verkligen! :D

Tove

sv - min valborg var dåligt för det hände nästan ingenting :(



håret blev jättefint! blev du nöjd? :D

Patricia♡

Jag tycker det blev fint ju:)



sv: Kan inte skriva ut varför..

Anonym

Veckansblogg är avslutad!

Kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/may/6-maj-2012-veckansblogg.html#comment

sv; nice :D

Fiint de blev ;)

sofia

tack :D <3



btw, din nya hårfärg blev skit snyggt :D

sofia

varse :D <3

Anna med A

ja:)

Cajsa

snyggt! :D



sv. hehe ja! :D

Isacs Mamma

Jo men tack! den har varit kanon ! har precis ätit lite:)

Vad händer nu resten av kvällen då?

Kramar!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Så lite så D:

sv; Hihi :)<3

Cajsa

hihi.. ^^

Enya♥

Sv; Jo men det blev ju fint :)

Louise - Flyttar till Turkiet

okej kollar på big brother :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

snyggt det blev :D



SVAR: haha jag bakar ganska ofta :D men bor ju inte hemma så då måste man ju göra det själv om man vill ha något smarrigt :D

Hej vet du en bra foundation mot torr hy? :D

Kram<3

Anonym

Snyggt!

Cajsa

hehehe ja som fan! :D

Enya♥

Sv; så lite så :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: härligt :D

Cajsa

hehehe det är gott som fan men inte för ofta bara. :P

sofia

jodå :D <3

Cajsa

hihihi.. ^^

s

aa, får kolla vidare :) <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: grymt ju :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jag har bara tagit det lungt, du då? :)

TwoGiirls!

Hey!

Vill du bli veckans "Jalla Jalla" blogg hos oss?

Isåfall, kommentera att du är med här:



http://twogiirls.webblogg.se/2012/may/jalla-jalla-veckans-blogg.html#comment



Ju mer du kommenterar desto större chans du har att vinna!!



/Zahraa

Enya♥

Sv; naw va gullig du är! :)

Cajsa

skola och öva sång. själv?

sofia

okejj :D <3

▲ a' fotoblogg

snyggt! :D

Cajsa

hihihi ok.. ^^

Anna med A

haha jaha :D

Cajsa

göres mer i kväll då?

Isacs Mamma

Ååå men så mysigt:)



nej du det blir nog det samma här:)

Kollar du på bb?

kram

Anna med A

vad gör du?:)

Cajsa

inget, ska sova snart. :) ska bara göra i ordning frukosten tills i morgon först.. ^^

Anna med A

kollar teve:)

SAGA LINNES

Vad fint!

Anna med A

ja:)'



fin hårfärg!

Cajsa

ja då är det bara att ta med i morgon innan jag går. :)

Isacs Mamma

nej jag gör inte heller de:) men alla verkar göra de:)

Max.

Du ser alltid bra ut i mina ögon ;) <3

Isabellasphotographing

sv: tack så mycket!



fint :)

kram

~ L I N N ~

Fint ! :-D



Kul att du är med & tävlar, lycka till!

Allt bra annars då? :-D

sabina

Tack!

Fint hår :)

Anonym

sv; din nya hårfärg var MKT snyggare! :D

Isacs Mamma

Hej gosis!

Dagens blogg är nu utsedd, kika in om det var du som vann, om inte så hoppas jag att du lämnar en liten kommentar att du är med igen :)



Direktlänk till inlägget :

http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-blogg-ny-omgang.html



Puss och kram!

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

jättefint :D

sv- ihih japp :D <3

kram<3

tyra

fin blogg :)! Har du lust att göra ett länkbytte? Kram

Morgan

Kan inte du nominera mig till årets blog awards? Skulle vara jätteroligt att gå. Kolla www.morgans.nu så ser du hur du ska göra :)

Beatrice Jakobsson (foto)

snyggt :D

hanna ♡

hihi, ja :D några speciella planer för veckan? :) hoppas att du får en fin start på veckan iallafall :D

Ina♥

Aa :)



Vad fin hårfärg du har nu och så långt :o <3

FREDRIKA PERSSON

SV; tack! Hoppas du får en bra måndag! =)

LINNÉA FLYSTAM

Veckans blogg för denna veckan är uppe igen! Anmäl dig och var med och tävla om chansen att vinna en länk på 100-200 nya besökare!



http://linneaflystam.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-v19.html#comment



Lycka till! :)

Kajsa

Ha en fin dag

Isacs Mamma

hahah:P varenda en frågar i alla fall_:p

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Idag är jag hemma. Så det blir bara att vila lite...:)



Hur mår du denna måndag då?:)

Lisa

fintD`;D

FlizanLizan

sv: aha okej va kul :D

allt bra med dig idag? :)

sv: japp :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Veckans blogg, vinnaren + ny omgång är uppe.



DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

Anna med A

vad gör du?:)

Enya♥

Sv; hih :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha yes :D

Cajsa

god förmiddag! :D allt bra?

Patricia♡

sv: Så lite så:)



Nej, jag vill inte berätta för någon om varför jag mår dåligt..

Bella Davis - MODELL BLOGG

absolut, bara bra :D vad ska du hitta på för kul idag då?? kramar

Miss Sunshine

Fint hår!

Anna

Hej babe <3 hur mår du?

Annika - drömmen om 11 barn

Hallå hallå, allt bra såhär på måndagen? :)

Nåt planerat för dagen?

sv; Ja, jag med, igen<3

Hoppas du får en bra start på veckan! :)

Snygg du var den där efter-hårfärgen! :D

Claudia :)

Sv: bra vila :)Händer idag då ?

Jamina

Hejsan sötis, allt bra? ♥

Moa<3

Hej har en veckans blogg tävling om du vill vara med ! :) direkt länk--->http://meisy.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html#comment



ps : säg gärna till om du vill göra bloglovin byte ! :)

lina

Ny omgång av veckans blogg, delta gärna!

Direktlänk: http://linajjj.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-igen.html#comment

Ha en jättebra dag :D

sanashaba'

sv; allt bra idag då?:)

linah

fint:)

sandra

sv: prova och uppdatera flera gånger? Fungerade för mig

Isacs Mamma

snyggt!

Cajsa

hehehe nice..xD

amanda ♥

snyggt! :D



sv; hehe yes :p



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: