by amanda

| Vardag

Igår på landet så hade jag och Filip det super bra! Vi kom fram ganska sent, gick till farmor och myste och sedan hem igen. Låg och pratade om allt innan vi somnade. Imorse tog vi varsin dusch, åt och åkte flak moppe innan vi tog bussen hem. Vid 6 åkte jag hem till Cecilia, åt middag och mötte sedan Oliver. Vi gick på bio och såg älska mig igen som jag kommer skriva om senare. Nu ligger jag i soffan och kollar på tv. Godnatt på er! <3

image description

 

kaffehörnan

Vad trevlig och mysig dag rakt igenom

söt bilder:D

Nu är vinnaren av veckans blogg uppe!

Klicka in och se om det vart du som vann, om inte anmäl dig igen!

Direktlänk: http://ijjohansson.blogg.se/2012/may/vinnaren-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

KRAM

Anonym

sv; aha!! :D

allt bra då?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Taack! :)

Ha en toppen söndag! ^^

Isacs Mamma

aa okej :) vad såg du för film?

Isacs Mamma

Ååå vad kul! att du vill vara med i Dagens blogg :) härligt!

<3 Hoppas du får en kanon dag! Har du några roliga Planer?



Kram!

Isacs Mamma

God Morgon söta du! <3 Hoppas du får en kanon dag! Har du några roliga Planer?



Kram!

Ina♥

Nej den är inte bra NÅGONSTANS! :/<3

linnea

vad bra :D

▲ L I N D A

sv: vilken film? :)

nja inget särskilt!

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Tycker jag med :D

Enya♥

Sv; ja! (a)

Hej! Skulle du vilja hjälpa mig genom att rösta på mig i en tävling, jag tävlar om att bla. få hamna på framsidan av ett magazine hos Oriflame!



Rösta på SANNA SUOMELA (kan vara att du får bläddra mellan finalisterna) och säg när du röstat så jag kan länka din blogg i min som tack! Här är länken: http://oriflameworldtour.com/index.php?ln=SE&sub=3&page=1 Tack på förhand :*

Lovisa

Hoppas att du hade en jättebra dag igår. Fin blogg! :D

SANDRA DAGH

Godmorgon, hoppas du får en bra söndag :D

FREDRIKA PERSSON

Godmorgon! :)

Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html#comment

Bella Davis - MODELL BLOGG

bara bra :) idag är jag lite trött dock, var ju ute och dansade loss igår och har inte alls sovit många timmar så idag blir dt en lugn dag :) vad ska du hitta på idag? kramar:)

Sara

Nu har vinnarna i veckans blogg utsetts. Kika in och se om du blev en av dom, om inte, anmäl dig igen! :)



//Sara www.imsara.blogg.se

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Ja, jag vet!:)



Vad gör du imorgon då?

marina

Haft en bra helg?

Cajsa

hahahaha tackar..xD

sv: :D

ping lowhngren

heheh chillat med mina homies ;)

Linora

Allt bra med dig? :D

Sometimes I wish I could save you

låter mysigt :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Igår tog jag det lungt, du då? :)

HENRIETTA

Fin header! :D

Zinja☆

Var älska mig bra? Vilket betyg 1-5?

Patricia♡

Ska bli kul att höra vad du gillade filmen:)

♫♪ Sandra T

haha gör't!

Anna med A

visst är dem:)

iiiden

sött:D

SAGA LINNES

Gud vilken härlig bild, bilden till höger :)

Anonym

sv; bra, görs? ;)

Claudia :)

Hej allt bra ?:)

Kram<3

Ina♥

De gör inget med mobbingen (känner några som blir mobbade..) och rektorerna/lärarna gör inte ett jävla piss -.-' och min bror ville kolla hur läget är med alla rikemansbarns snobbar i min skola, och de kastade nästan ut han -.-' idioter! Och sedan lär dem inte ut något :/ har IG i SO bara för läraren HATAR mig :P

▲ L I N D A

sv: åh vad mysigt :) är den bra?

sv; kul att du är med & tävlar om att bli veckans blogg hos mig,lycka till!

haft en bra vecka & helg annars? :)

kkrazyjulia :s



svar: jag gör inte så värst mycket hihi:)

allt bra idag? KRAMAR!:D

LINNEA

ehehe visst är han ! :)

söööta ! visste inte att du hade tandställning ;)<3

~ L I N N ~

Helt klart! :-D

Görs då?

Lovisa&Alice

sv; Tack! :D Så lite så.

Kram!

Sara

sv: Härligt!

Jag skickar en kommentar när det har avgjorts! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket, nej hon bor inte här :) hon var på semester och innan hon skulle hit kollade hon upp bloggar från Gotland och frågade om vi kunde träffas! :)

elsa:)

fina bilder!<3

sv: Tack! :D

amanda ♥

Jodå det funkar väl :)

linnea

kul med bio :p

Louise - Flyttar till Turkiet

Önskar dig en fortsatt fin söndag :)!

s

japp :) <3

Cajsa

göres?

♫♪ Sandra T

haha tack :)

sv; tack :D

iiiden

sv: tack hih :D

Claudia :)

Sv: jag mår super:)

Händer ikväll då ?:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Najs :d hur blev det?

Anonym

sv; blev de bra :D

ska iväg!

LINNEA

jaha när fick du? :)

jag har blivit av med min :DDDDDDD<3

Alice och Lollan♥

sv; :)

▲ L I N D A

sv: kul att höra! vad handlar den om? :)

~ L I N N ~

Vad blev de för färg då? :-D

Nej jag gör inte mycket, fixa nyss lite inlägg

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

haha vadådå? :P

Cajsa

åh, nice! :D

inget...kollar på tv mest bara. :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D!

Ina♥

Fan vad skönt att kunna sluta :') det gör ju du med? ;)

Fan vilken bra skola du har då :) <3

Lovisa&Alice

sv; Gjort film och bloggat, själv? :)

ebba & isabella

nu är vi påväg tillbaka efter en kort bloggpause och en hackig uppdatering , hoppas iallafall du får en bra söndagskväll och har haft en bra vecka !

Anna med A

Tack!

sv: :)

amanda ♥

yes :P

LINNEA

hehe okej <3

~ L I N N ~

Hih okej, kommer det upp bild ? :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Förstår det :D

HANNA

skitnice blogg bruden! :)

Ina♥

Jag har bara sökt till vård och omsorg, så antar det ^^ <3

Ina♥

Sökt in till Kungsholmen ! :) <3

Ina♥

Ja? x) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: