by amanda

| Natur


Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

Igår på student mottagnigen så gick det faktiskt bra. Det var trevligt och så även om det var jätte pinsamt ibland. Just nu ligger jag i allafall hemma hos Annie. Vi slutade strax före 2 istället för 3 så det är jätte skönt. Är man klar med sina arbeten i tid så får man gå hem liksom :D När de andra har slutat ska jag möta Matilda, Wille och Erik. Jag tror att Filippa ska joina också. Vi ska åka in och köpa min balklänning, om jag inte ångrar mig. Och sedan ska vi bara hänga i orten.. typ. Vi hörs ikväll. Puss&kram

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Älskar den blomman :D

N

Hoppas du hittar den perfekta klänningen! kram

Patricia♡

Underbar bild:)

emilia

fin blogg! :)



sv; haha :D

emilia

oj ,, skrev jag fin blogg ? Asså den är jätte fin men jag menade att bilden var fin :$ Men bloggen är också mega fin ! :)

LINNEA

sv; gött !

allt bra? :)<3

MOAA

coool bild:D

Moa

Hallå där! Jag har precis startat en tävling i min blogg där 15 stycken har chansen att vinna 2 biljetter var till förhandsvisningen av Miley Cyrus nya film - Lol. Förhandsvisningen kommer att äga rum i Stockholm, så du måste ha möjligheten att ta dig dit! Hoppas du är med och tävlar och i så fall - Lycka till :)



Här hittar du tävlingen: http://mthorneus.blogg.se/2012/may/vinn-biljetter-till-forhandsvisningen-av-mile.html

sofia

varse! :D <3

Natalie Kudelka.

jag lyssnar på one direction! Vad gör du i helgen då? :)

frida nyburg

ja du får gärna göra den du med:)



åskar det hos dig då?



kram



danten89

Hur är det ikväll?`=)

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

ahha bra ;D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

vad gör du? :)

Sophie' ♥

- eller hur :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

Fin bild :)

elin'

ledsen för sent svar!



jo det är bra med mig, med dig då? :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

kul :D kollar bb

LINNEA

samma här de är bra :D <3

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

tack! :D

elin'

vad skönt! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. varsågod :D!

Sophie' ♥

- visst är den! <3

MADDISENJ

åh de där blommorna är så fina

Isabellasphotographing

sV: tack så mycket :D

kram

LINDAVIOLA!

sv; Men då har du inte långt kvar heller :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

sjukt fin bild :)

danten89

Jomenvisst :)

Vad gör du?

johanna

fin blogg :)

Emelie Bohlin

Fin bild! :D



Sv: Ja!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi ;D

LINDAVIOLA!

sv; Jo, det är sant :)

johanna

sv: tack så mycket, detsamma! :)

LINNEA

tack<3

johanna

sv: varsågod :) vad gör du?

sofia

ha haft kurs för att få börja övningsköra :D <3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ja jätte :D

LINDAVIOLA!

sv; men jag börjar med att jobba fredag, måndag och tisdag så ;)

Carro - en emo/scene bloggerska

Hoppas du haft en awesome dag :)

Du missar väl inte Veckans Blogg i min bloggis? Kramisar Carro

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. verkligen :)

Isabellasphotographing

sv: :D

kram

S A R A

Gud vilka fin bild :)

Linii

Fin bild! :)

SV: aa blev jätterörd när jag såg den. Var bara tvungen att dela :)

tereseflinth - fotoblogg

sv; okay! :)

Linne

Fin bild!:)

Matilda

de små är tagna med mobilkamera det är därför :)<3

johanna

sv: inte så mycket. Vet du om det va sista avsnittet av glee igår? :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi :D

LINDAVIOLA!

sv; Förskola de här dagarna :)

tereseflinth - fotoblogg

sv; aw tack så hemskt mycket!

Matilda

nej de e ju typ en viss storlek:/<3

wannipha

fin bild

johanna

sv: hih okej :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: men usch då :( låter inte kul alls. och att hålla relationen hemlig kommer ju inte hålla i längden :O

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: ja, det tycker jag verkligen :D

johanna

sv: precis pluggat glosor, själv? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa :)

Anna med A

Ja :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: okej, vill köpa ett par bra med kvalitet i:)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: okej :( Låter så knasigt :(

Anna med A

Ja :D

Anna med A

Fin bild!

Anonym

sv: okej :)

Neha

Tack:)

Anna med A

Varsågod:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Jaa (A) det känns så bra nu efteråt :)

sofia

okejj :D <3

SARAH CARLSTEN

Ha en fin dag!



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Anna med A

Bra:) du?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

ja faktiskt :D

julia

jättefin bild!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Inga direkta planer :P sj?

Bella Davis - MODELL BLOGG

jo tack det är bara bra med mig :)

ska du hitta på imorgon då? kram :)

danten89

Jaså?=)

Glee som vanligt? ;)

Ser på tv :P

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

åh roligt :D

Anonym

sv; kul ?;)

kollar tv :D

sandra

Vackert!

Elsa

Hejsan! Har bloppis på min blogg, kika gärna in :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: