by amanda

| Porträtt

Foto: Jag Modell: Ulrika Kamera: Canon EOS 1000D

Idag är det äntligen fredag och vi fick sluta runt halv 1 istället för 3! Jag har tvättat håret och packat det sista. Nu ska jag möta Filip och vi ska möta Cecilia och Oliver. Vi fyra ska åka till Cecilias landställe under helgen. Det kommer bli så jävla kul! Vi ska grilla, spela kubb, hoppa studsmatta, kanske bada, sola osv. Vi har dator med oss men får se hur mycket uppdatering jag har att bjuda på. Ha en jätte bra helg! Puss&Kram
danten89

Visst är hon bra :D

Vad händer idag?=)

▲ L I N D A

allt bra? :D

sanashaba'

Ha en riktigt grym helg då!:)

ebba<33

allt bra? :)

Sophie' ♥

- varför inte gumman? <3

sv: okej! nej typ inget :)

TJEJ PÅ 14 ÅR

Hejhej!



Om ett par dagar kommer jag skaffa en ny blogg och behöver då veta vilka som följer min blogg på Bloglovin' och om du/ni kommer fortsätta göra det när jag skaffar en ny så jag vet om jag ska fortsätta följa din/er blogg. Så följer du mig på Bloglovin'? Och kommer du fortsätta göra det när jag skaffar en ny blogg? Jag kommer säga till när jag gör det! Tacksam för svar och ärlighet!



Nathalie Tegelstam

Sv; Så lite så :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej sötnos! va skönt :) här är allt också bra! haft en bra dag än så länge? kramar

Anonym

sv, görs? ;D

evelina & emilia

så himla fin blogg! kolla gärna vår<3 har du gjort idag då?:)<3

Amanda ~ Fotocheyer

Länkbyte? :)

Felicia

väldigt fin bild =)

sv; okej kul! Inget typ :)

Cajsa

hejsan sötnos! allt väl med dig idag?

Elefantnytt

Ha det så kul :)

roxana

http://poll.pollcode.com/7y8z_result?v RÖSTA PÅ roxipenaa.blogg.se skulle betyda sjukt mycket! :)

Isabellasphotographing

sv: tack så mycket :D

kram

sofia

hihi tack :) <3

Anonym

fin bild!

Kaffehörnan

Vad trevligt du ska ha

sandra

Så fin du är!

Malin

Låter som en mysig helg:)

Florina ", ♥

sv: ja :D haft en bra vecka hittills?

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

Hoppas du får en bra dag! :D

hanna ♡

jorå, bra här :D planer för dagen?

clara!

missa inte chansen att bli månadens blogg, skriv bara "jag är med" i detta inlägget:

http://writtenbyclara.bloggplatsen.se/2012/05/08/7884113-ny-omgang/#kommentarer

Nathalie

Sv; Precis! :D

Hoppas att du får en trevlig lördag!

kram

♥ julia

Fin bild!

Haft en bra dag än så länge? :)

ebba<33

sv; det e bra :)

EBBA

gud så fin bild!

är allt bra med dig?:)

erica

fin bild och fin blogg!! :)

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi ja :D

sv: hihi eller hur! :)

Ronjaa

Sv: Det var så lite! :)

Allt bra?

sandra

Jag ber om ursäkt! Stod det vem modellen var innan då? Tror jag antog att det var ett självporträtt. Brukar nämligen läsa lite bättre innan jag kommenterar.. Men jag ber om ursäkt!

Cajsa

ja bara bra med mig med. :)

danten89

Åh ska du se Eurovision? :)

Heja Sverige.

Ska med grilla och se Eurovision

roxana

Snälla rösta på mig! Skulle betyda sjukt mycket! ♥

http://roxipenaa.blogg.se/2012/may/gor-mig-en-tjaaanst-snalla.html

Ina

Jag ska vara med Robin, men han hör ju inte av sig :p själv då? <3

sv: vad görs? :D

Sophie' ♥

- okej :(

hur länge ska du göra det då? <3

Anonym

sv; varmt idag?! ;)



e i blekinge.

LINNEA GULLARBERGS

hej, vad gör du förnågot? :)

▲ Mohammedi's™

fin bild , snyggt

Felicia

Så lite så =)

♫♪ Sandra T

ska du kolla på eurovision ikväll? :)

frida nyburg

Fin bild:)



Ska du se melodifestivalen ikväll då?



kram

Lisa

fin bild=)

Isabellasphotographing

sv: allt bra då? :)

kram



det vore super gulligt om du skulle vilja rösta på mig i Olivias fototävling! Min är bild nr 1.

Alla som röstar varje dag blir länkade i bloggen på söndag! tack på förhand sötis :)

Malin

Guu vad kul! Hoppas att du får det bra.

VAd gör du ikväll dårå? (:

Beatrice

Inte mkt alls sj ? :) kram

Bella Davis - MODELL BLOGG

tack snygging! allt bra :)? kram

▲ L I N D A

sv: helt okej, vad gör du?

Nicole:)

Jättefin blogg!!

Kika gärna in på min blogg om du vill?:)

Skulle behöva fler besökare så!;)

Hoppas du haft en bra dag!:)

sofia

jadåå :D <3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en jättenajs söndag!!

Hoppas du sover gott i natt :D:D

SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

ingen aning, men de finns så många ord, som alla sthlm;are andvänder, och man fattar inte ett piss xD

hahaha vet inte vilka jag menar menmen xD <3

Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-3.html#comment

Neha

Härligt att få sluta tidigare:D

Zahraa

Hej!

Nu är vinnaren från Jalla Jalla veckans blogg utsedd. Gå in och kolla om det blev du. Om inte, var gärna med i nya omgången:



http://twogiirls.webblogg.se/2012/may/jalla-jalla-veckans-blogg-4.html#comment



/Zahraa & Mona

Vinnaren av veckans blogg är nu avslutad, så klicka in och se om det var du som vann! Om inte, anmäl dig igen!

http://ijjohansson.blogg.se/2012/may/vinnaren-av-veckans-blogg-v21-ny-omgang.html#comment

sanashaba'

sv; vad har ni för er där då?:)

Sara

Nu har vinnarna i veckans blogg utsetts! Kika in och se om du blev en av dom lyckliga vinnarna! Om inte, anmäl dig igen!



Länk till inlägget: http://imsara.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-265.html#comment



//Sara :)

N

Nu är jag äntligen tillbaka :)

hur har din helg vart?

Maja

Hej hur mår du idag ? :)

Kram! :]

Anonym

Veckansblogg är avslutad, kolla om det var du som vann eller anmäl dig gärna igen! :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/may/27-maj-2012-veckansblogg.html#comment

Patricia♡

Åhh jag hoppas verkligen att du har haft en underbar helg - låter ju som om ni ska ha gjort massa kul i alla fall:)

elsa:)

Hej!

Förlåt för sent svar!

Haft en bra helg?:)

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

frida

fin bild :)



vill du/ni bli veckans bloggtips? klicka in och anmäl dig/er --> http://fridajosefina.blogg.se/2012/may/veckans-bloggtips.html#comment

Ulrika

Nämen vilken ssssnygging ;)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Så himla långt och fint hår :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: