by amanda

| Natur


Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D Objektiv: Bosses, macro.

Förlåt för ingen uppdatering igår. Jag slutade vid 11, det var jätte skönt så jag och Ulrika gick hem till henne. Sophia kom dit, vi pluggade, bakade kladdkaka och kollade på Gossip girl. Efter några timmar gick Sophia hem och medan Ulrika stod och lagade middag åt oss så somnade jag.. Haha vid 6 drog vi till fotokursen, vi var ute och fotade så det var jätte kul. Kom hem ganska sent så åt, duschade och sedan somnade jag.

Idag gick jag hem från skolan pågrund av att jag inte alls mådde bra. Men när jag började må bättre gick jag ut och träffade Jair. Vi tog en promenad och bara pratade. Jag finns här för dig bror. Jag har just kommit hem igen och om inte så lång tid ska jag möta Cecilia och Oliver för att åka till bowling hallen. Vi ska spela KM idag, det är typ en bowling tävling. Vi hörs ikväll, puss&kram
Felicia

Just nu är det honungs blont typ =) så får solbleka det ^^

Felicia

haha a lite orange blev det , men vill inte va blond blond , utan lite mellan brunt, blond och naturligt orange . Ganska svårt att beskriva hahah

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Fina bilder!



Ska du kika på Loreen ikväll?

sv: hehe. vad gör du? :)

I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

sv: tack :)

♫♪ Sandra T

fint!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ahaa men usch gud stackare verkligen!!!

Linii

Vinnaren för veckans blogg är nu uppe! Kika in och se om det blev du :)

På samma gång startas en nu omgång, så delta gärna igen. Nästa vecka drar jag 3 vinnare

istället för bara 1!! Tack för att du deltog ♥



Vinnaren ska helst kontakta mig så fort som möjligt

genom att t.ex. skicka en bild ni önskar ska visas i menyn

till min blogg email : [email protected].

Bella Davis - MODELL BLOGG

visst är dom :)

vad hittar du på ikväll då? kram :)

Beatrice

Joda jag ska inte klaga!

kram

Fint!

Malin

Hoppas bowlingen går bra :)

danten89

ÅH:(

Hemskt.



Hur mår du ikväll?

FlizanLizan

sv: tack :)

allt bra idag? :D

Felicia

sv: Det är jättebra;)

elin'

fina bilder! är allt bra? :)

demir

sv: följer dig nu :)

karolinajonsson

Så lite så :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket det värmer! :)

Hur är det med dig?

sandra

sv: det är bra med mig med :D

FREDRIKA PERSSON

Ha en bra kväll! :D

sanashaba'

Ha en fin kväll!:)

hanna ♡

blir mys med vännerna i det fina vädret och lite sånt :) hoppas du får en fin kväll! :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Åh, älskar de där blommorna :D

Sophie' ♥

- superskönt! :D <3

~ L I N N ~

Åh va fina bilder!



- Hih tack :D

linnea

yesyes:p

Nathalie Tegelstam

Sv; Haft niornas show, dudå? :)

Snygg bilder!

Felicia

Sjukt fina bilder :O :D men i morgon blir det brunt igen :D

Haldis johanna

Svar: Tack jo jag vet tog den från en tidning så det är därför:P

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: men verkligen :D

Anonym

sv; kollar du nt på esc? ;)

Beatrice

Jag oxå egentligen, men för mkt som händer runt mig just nu så måste komma bort. Sjukt mkt drama queens i sthlm .. :/

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

det var det verkligen :D

Isabellasphotographing

sv: så lite så :)

kram

dite

hoppas du haft en toppen dag :D

kaffehörnan

skönt de känns bättre med dig

Natalie Kudelka.

hejhej! hur är läget? :)

Ina♥

Kollade nyss på Revange :) självdå? <3

LINDAVIOLA!

sv; Jo, var lite ironisk bara :)

Johanna

Svar : Hihi tack <3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Åh tack :D

Natalie Kudelka.

SV; bra! Vad gör du? :)

trustmdarling

skönt att du mådde bättre sen =)

danten89

Jag mår strålande, Sverige är i final ;)



Händer i helgen?

Felicia

a , men jag kände mig typ naken utan mitt bruna hår :/ jag e blond naturligt men när man har haft mörkt så länge så blir det så främmande och så blir man lver kräsen , eller iaf jag :S

Bella Davis - MODELL BLOGG

ja dom är så underbart fina :)

vad ska du hitta på imorgon då? kram :)

Anonym

sv; okej, swe gick vidare iaf ;)

hanna ♡

hihi :) allt härligt med dig idag? :D

Linda [fotoblogg]

Super vackra bilder! :D



Om du vill vara super snäll och göra min dag så rösta på mitt bidrag som är nummer 3 i denna tävling: http://erikasundelin.webblogg.se/2012/may/finalister-i-fototavlingen.html#comment

Alla som röstar på mig får en länkning! :D

Kram

Ina♥

Jaha okej! Brukar du ofta prata i telefon eller? :) <3

frida nyburg

Jo tack det är bra med mig med:)



Fina bilder



Planer idag då?



kram

Anonym

Hoppas allt är bra med dig idag :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: idag blir det läsa körkortsteori, jobba och fredagsmys :) själv?

Beatrice

Nej men tål inte att de är så mkt skit snack här i stockholm, många är dryga och tror att de är vi som äger landet.. alltså bara omoget.. :/

kram

linnea

skönt att sluta så tidigt :)



sv: Tack!

Alice

Jaha okej, får kika på det då! :D

sandra

Vackert!

sofia

varse ! :D <3

Malin

Härliga bilder :)

Sv. Tack!

Elefantnytt

Söta bilder! Härligt med sommar o sommarbilde. Det gör en så glad =)



Händer hos dig i helgen?

Sophie' ♥

- sola då? <3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hur mår du idag? :D

Beatrice

Hej söötnos! Hur mår du? :) kram

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Blä :( jo jag mår jätte bra!!

Beatrice

Jo det är bra i dag eller ah segt :/

Vad gör du då?:)

kram

Ina♥

Ja jo jag med! :)<3

Ronjaa

Fina bilder! :)

MOAA

fina bilder :)

Emilia-rese och fotoblogg

SÅ fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: