by amanda

| Övrigt












Jag börjar detta inlägg med att lägga upp några bilder från dagen. De 2 första är tagna från Alvas blogg, synd bara att jag ser ut som ett kiosk mongo. Hur som helst så grattis Ulrika på födelsedagen! Jag hoppas din dag blev som du ville att den skulle bli och har fått riktigt fina presenter.

Jag åkte till bowling hallen efter skolan och hade som vanligt privat lektion. Jag avslutade den lite tidigare pågrund av att jag hade jätte bråttom hem. Hade ca 30 min på mig att fixa mig och gå till centrum för att möta Sophia och Isabella. Vi åkte till Vapiano på Kungsbron. Där satt alla tjejer och väntade, vi hade bestämt träff där för att fira vår fina vän. Efter någon timme av god mat och trevligt pratade gick vi till Gallerian, köpte lite efterrätt och satte oss vid Slussen/Kungsträdgården. Där öppnade Ulrika sina presenter och så tog vi en promenad. Jag kom hem för en stund sedan och nu kollar jag igenom bilderna från dagen. Förhoppningsvis kan jag visa er ännu fler men de flesta har Alva. Hoppas ni har haft en bra dag! ♥
Isabellasphotographing

sv. taaack :D

härliga bilder :)

kram

NEWPIC - alice

ja verkligen! :)

gud vilken snygg väst tjejjen på sista bilden har, vet du vart hon har köpt den? :)

fina bilder:D

danten89

Läget idag?=)

Anonym

sv; ska snart sova :D

händer i helgen?

hanna ♡

såbra :) helt okej här, sjukt trött och så, annars underbart :D vem blir inte glad av det här vädret lixom!? :D

sandra

Härliga och somriga bilder!

kaffehörnan

Grattis till henne

Vad trevligt och fina bilder du har

Verkar bli gottigt väder idag med

Ina♥

Jag tror inte jag ska gå på balen :) jag har inget gemensamt med alla nior eller så :P dudå? :)<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Förstår det :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, jag förstår det :D

♫♪ Sandra T

härliga bilder :)

frida nyburg

Tackar:)



Allt bra?



Härliga bilder btw



kram

▲ L I N D A

sv: här med :D vad gör du?

Patricia♡

Tack snälla du:)

Fina bilder!

MADDISENJ

tack :) vilka fina bilder

Sofia

Just nu har jag praktikvecka hos elf cosmetics och har startat en frågestund där du kan ställa frågor om deras produkter, företaget eller om du bara helt enkelt vill ha något sminktips! Ingen fråga är för dum att ställa :D

http://byfia.com/2012/may/fragestund-elf.html#comment

~ L I N N ~

Härliga bilder! :D

Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

sv: aa :)

sv; hihi tack :)

sofia

japp :D Härligt bilder <3

Nathalie Tegelstam

Sv; hih :)

sandra

sv: hehe ja :)



allt bra med dig?

Malin

Vilka härliga bilder! :)

sanashaba'

sv; yes!

Hoppas att du haft en skitbra dag!:)

Sophie' ♥

- lyssnar på musik och svarar på kommentarer, du då? :D <3

MOAA

fina bilder :)

♫♪ Sandra T

tack :)

frida

sv; ja verkligen älskar vädret så kan inte ha varit annat än en bra dag :D

härliga bilder förresten

danten89

Jo det är underbart, fyller ju år =)

Med dig=?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

vad gör du? :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

tv ;P haft en bra dag?

▲ L I N D A

sv: okej, vad lyssnar du på?

NEWPIC - alice

åh vad synd! har verkligen letat efter en sån!

du skulle inte kunna fråga? (a)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Gissa ;)

NEWPIC - alice

det vore superbra! :D

Beatrice

Hej min vän!

Allt bra ? :)

kram

danten89

Tackar allt bra?=)

Anonym

ALLT BRA?:)

Sophie' ♥

- okej ska sova nu snart, natti gumman <3

kaffehörnan

Nu är grillkvällen klar och mätt och go

Nu ska jag kika runt och sen nanna

Cajsa

hejsan! hoppas att du har haft en bra dag! jag har inte varit in på min blogg förrän nu så ligger lite efter.. ^^

Anonym

sv; ska chilla :D



görs?

Malin P Larsson

Hej. :) Vad har du för planer för dagen? :)

frida nyburg

Tack:)



Allt bra med dig idag då?



kram

▲ L I N D A

sv: okej! händer idag? :D

Ina♥

Ja kanske det. Kanske oxå ska en person som är inne i klassen m.m oxå skippa? ;) alltså så tror jag nog inte att jag missar något ^^ jag är inte så förtjust i att äta framför folk. Jag har problem med ätstörningar.. ^^<3

~ L I N N ~

Så lite så hih :D

hanna ♡

yes! planer för helgen? :)

Emilia

härliga bilder :)

allt bra ? :)

saga

Är allt bra med dig idag? :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

jo då det har jag allt :)

vad ska du hitta på idag då? kram :)

Anonym

massa härliga Bilder och vapiano mums så GOTT!!! :D

Beatrice

Hej snygging! Jo det är bra med mig! :)

Haft en bra start på veckan ? :) kram

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Taack :D

Ha en finfin torsdag :)

saga

Sv; Ja ganska, vad görs? :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Jag ska ut på restaurang :d hih dudå?

Felicia

Tack så mkt :D hur är det med dig da ? =)

Patricia♡

sv: HIHI



Ha en riktigt fin dag i solen:)

Felicia

Det är bara bra , förutom att jag måste färga håret och inte har några pengar :P

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

åh vad roligt :D

danten89

Toppenbra =)

Vad görs då?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Nej oj :( vad för sjuk? =/

Patricia♡

Tack söto:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

ahaa åh fy :( stackare. krya på dig!!!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Jobbigt att va sjuk i den här värmen :(

Felicia

det ser konstigt ut hahah :P

trust me darling

så trevligt det ser ut!

Patricia♡

sv: Det är okej:) Solar:)

Rebecka Eriksson

Vill ni snälla hjälpa mig att vinna 1000 € (ca 10 000kr) i kamerautrustning? Ni behöver endast gilla Visit Åland på fb

( http://www.facebook.com/VisitAland?v=app_225692267537354&app_data=entry_id%3D5497273 )

och rösta på min bild som ser ut såhär:

http://erixonz.blogg.se/images/2012/rosta_203815821.jpg



Vet att ni alla kan hjälpa mig, så skulle vara jättesnällt! :)

Ina♥

Jaaa då ;) promise <3

demir

Fin blogg, följa varann via bloglovin'? :))

Ina♥

Jadå ;) <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jag älskar linnet du har på dig på bilderna :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: