by amanda

| Vardag

2 bilder från idag.


Idag efter skolan åkte jag till frisören för att klippa mig. Det blev bara topparna och annat fin slip. Därefter åkte jag till stan för att träffa Cajsa. Vi har ju haft kontakt över bloggen under en längre period men aldrig träffats, så det var jätte kul att träffa henne idag. Hon var riktigt trevlig. Vi gick runt i stan och pratade. Nu ska jag hjälpa syrran med vårt nya bredband som krånglar. Puss!
▲ L I N D A

sv: svarar på kommentarer, händer imon? :D

sanashaba'

sv; skönt! jo, det är bara bra med mig!:)

sabina

aa :))

NEWPIC - alice

vad har du gjort idag? :)

Anonym

sv: så bra! Det är toppen här med :D vad gör du:)?

Isabellasphotographing

sv: hihi :D

kram

Florina ",

sv: okej, vad kollar du på? :) jag svarar på kommentarer ;)

Anonym

haft en bra start på veckan?:)

danten89

På onsdag den 23 maj =)

hoppas du sover gott inatt :D

Erica

hoppas du har haft en bra dag! ;)

Anonym

sv; lätt att glömma att du nt kollar på det :)

görs?

Bella Davis - MODELL BLOGG

låter härligt! vad ska du hitta på för kul imorgon då :)? kramar

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Hoppas din tisdag blir awesome! :D Grymt fint väder ute ju!

hanna ♡

allt härligt med dig idag? :D

frida nyburg

Godmorgon:)



Allt bra idag?



kram

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Vad roligt! =)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Varsågod :)

Kul att träffa Cajsa!

Ina♥

Vaa? :D haha najs! <3

Miss Sunshine

Fina bilder :)

sv: :D

Emmelie

Hej!!



Svara gärna på min läsarfråga om accessoarer, behöver just ditt svar :)



Ha en fin dag / Emmelie

Patricia♡

sv: Sant, men livet är väl viktigare än bloggen:)

Karolina

Veckans blogg är nu över på min blogg.

Se om just du har vunnit.

Vann du inte var gärna med i en ny omgång.

Ha en bra varm och solig dag! :)

Kitiwara & Ying

Vinnarna är utsedda nu http://twoasiians.blogg.se/2012/may/vinnarna-ny-omgang-2.html (:

Om du inte vann kan du jätte gärna vara med igen :D

Kram

' d anni

- Vad kul att ni träffades :) bor båda i sthlm eller?

Andreas

Hej! Var med i veckans blogg, om du vill. 10 bloggar blir valda i slutet på veckan :)

I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

sv: hihi :D

frida

sv; skönt :D jo det är fint. Har du haft en bra tisdag?:)

linnea

skönt att toppa sig :)

kaffehörnan

Vad gillar du min nya frissa

Hiss eller Diss



http://kaffehornan.blogg.se/2012/may/antligen-sommar.html

fina bilder :)

~ L I N N ~

Härligt!

Jorå helt okej :D

Linnea

Veckans blogg är nu avslutad, checka in och kolla om du vann annars blir jag jätteglad om du anmäler dig igen :)

http://linneanordqvist.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-v21-vinnare-ny-omgang.html

sandra

- Haha en walking closet :)



åh hon kommenterar min blogg också!

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej hopp :) allt bra med dig idag? puss & kram

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Varit i skolan och på fotbollsträning! :)

Felicia

sv: jag svarar på kommentarer! :D Allt bra?

Förlåt för sent svar!

sofia

okejjj härligt :D <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, kanske det :D hehe

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: okej :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Vad roligt att träffa en annan som bloggar :)

Linii

Hur har din dag varit då? :)

Anna med A

Kollar på DH :)



bläddra gärna ner i bloggen, säljer en byxdress! Skulle uppskatta om du kände någon som är intresserad eller du själv:)

Nathalie Tegelstam

Sv; Tack :)

▲ L I N D A

sv: eller hur!

allt bra?

sv; tack :D gör du?

Nathalie

Sv; Jag har sett klart hela DH! Det är grymt.. :DD

kram

Johanna

Svar : Hihi ja :D <3

kaffehörnan

Tack så mkt de värmer

Felicia

så lite så =)

Cajsa

god kväll! allt bra med dig idag? :)

Matilda

taack!:D visst ;)

Aa det är dom haha!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Jaa :D Så söta bilder på er :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

kul att träffa cajsa :D

Cajsa

sumpade både dansen och monologen. :( synd nog....men men vad ska man göra!? Man har ju inte alltid en bra dag.

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi :D gjortidag då?

Isabellasphotographing

sv: jag med :D

kram

NEWPIC - alice

vad roligt! :)

skolan och fika med vänner! :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Åh vad roligt :D nej inte mycket, bakat hehe

Cajsa

tack söt. :) vill ju komma in men tror inte att jag gör det som sagt.

Sophie' ♥

- jajjemen :D

sv; kollar på sat :) händer imorogn?

Bella Davis - MODELL BLOGG

ja visst var dom fina :)

haft en bra start på veckan ? kram :)

danten89

Okey :(

Nej vad hemskt.

Hur gick hon bort? :(

R.I.P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: