by amanda

| Vardag

Vad gör man en dag ute på landet vid denna årstid? Jo jag har målat tak och väggar på min nya "stuga" Inte alls så speciellt roligt.. Vad jag mer har gjort är att jag har duschat, städat lite, fotat, redigerat bilder och bara tagit det lugnt. Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. De håller på att grilla. Mums mums! Vi hörs lite senare ikväll. Puss&Kram
Nathalie Tegelstam

Sv; yes :)

frida nyburg

Ja gör det, det vore kul att se vad du svarar:)



kram

sofia♥

Sv: Har varit hemma hos farmor & farfar en stund:)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

aha okej :D vad blir det ?Jag kollar bb

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

åh vad gott :D

sv: jag också :)

sofia♥

Sv: Vad händer ikväll då? :)

Karolina

sv: Vad kul att du är med i veckans blogg på min blogg,

Håll utkik ifall just du har vunnit.

Jag drar tre vinnare på Lördag! :)

Ha en bra kväll! :)

Beatrice

Vad bra :) taaack sötan! :) Ska du se hockyn i kväll? :) kram

SARAH CARLSTEN

Ha en fin kväll :D !



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

ebba

allt bra? :)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

vad för gillat? :D

sv: jajemän :)

Felicia

Fin blogg, är det kul att bo på landet? (:

Beatrice

Ja de är klart jag ska kolla Sverige - tjeckien i kvartsfinal i vm så nu är de vinna eller försvinna som gäller.. haha kram

♫ Felicia ♫

sv; gött :) jorå, det är la bra :) gott med grillat!!

danten89

Det är fel :P

Enligt lagen är friggebodar gratis att ha, men stugor får man betala för :P

Händer ikväll?

sofia

japp :D <3

Anna med A

vad gör du?:)

Hej snygging har en tävling i min blogg kika in och va med ;) LÄNK -----> http://saraoftheworld.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment



Kram<3

Louisa

SV: Okej! :)

Jag kollar på hockey!

Ser du på hockeyn ikväll? ;)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

göttans :D

Nathalie

SV; Jorå, långhelg nu ju! :D

kram

♫♪ Sandra T

ha en fin kväll :)

Shue! Jag är lite smått tillbaka i bloggen nu och jag ska försöka komma igång så fort som möjligt! :) Hoppas du haft en bra dag föresten! :)

sv: ska snart he på en ansiktsmask och kolla i några tidningar! du då? :)

sv; Najsigt!

Felicia

Haha jaha, vad mysigt! (: vart har ni sommarställe nånstans då? :)

Beatrice

Nej de är grymt! :D

MADDISENJ

mysigt att vara på landet

danten89

Ja precis:P

Men alltså, det är fritt att bygga en friggebod, men en stuga måste man ha tillstånd för att bygga ;(

Krångligt va? :P

Paula - mode, tips & webbdesign

jättefin blogg! Allt bra med dig ? :)

▲ L I N D A

hej på dig! har dagens blogg på min blogg, skulle vart superkul om du skulle vilja vara med. alla får lika många röster hur många gånger man än kommenterar och man blir länkad framför mina 400+ läsare :) vad har du att förlora?



http://xiaos.blogg.se/2012/may/dagens-blogg-1.html



ledsen om du inte gillar sånt här!

Louisa

SV: Okej, tycker du inte om hockey? ;)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

hihi gör du nu? :D

ebba

sv; ja :)

Sophie' ♥

asså ge mig ditt hår sötnos! <3

Beatrice

hahaha braaaa! :)

▲ L I N D A

sv: kul att du är med i dagens blogg, jag säger till när jag har lottat en vinnare :) lycka till!



allt bra?

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

aha okej :P ska till ica ;D

sv; Haha :D

sv: Jaa tyckte jag med!!!

Händer imorgon? :)

Kram<3

Beatrice

Sverige borde vinna.. men dåligt spel hittils :)

kram

Sophie' ♥

- inte lika fint och långt som ditt <3

ebba

sv, inget speciellt dudå? :)

▲ L I N D A

sv: det är toppen :D vad gör du?

sv: aha :) <3

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

alvedon :P

ebba

okej :)

danten89

Läget annars? :P



Diggar gummistövlarna föresten :P

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Inte så :(

Louisa

Haha :D

Det är tråkigt när dom ligger under! :(

Paula - mode, tips & webbdesign

Sv; här är det bara bra :D

♫ Felicia ♫

sv; :D:D brukar du spela playstation förresten? :) haha jag gjorde det precis, om du undrar hur jag kom och tänka på det..

Sandra

sv: haft en bra dag? :)

Beatrice

Men dom spelar inge bra i dag :/

sv: Gott att komma hem :) Jag ska till stan med Mammsen

Kram<3

karin

feeein blogg! :D

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

tack gumman <3

Louisa

SV: Mmm, nu står det tre ett... :((

Så tråkigt!

Anonym

vi drog tillbaka till liseberg :p

♫♪ Sandra T

tack :)

♫ Felicia ♫

sv; mest simpsons-spel, skate-spel, guitar hero och sånt :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: lungt :)

SaraKasibovic

Sjukt fin blogg! Hänt idag? :D

Josefine 💜

Hoppas det blir fint! Fint som du e!

danten89

Läget annars?=)

Annika - drömmen om 11 barn

Sv JOdå det är kanon här, precis vaknat :D Vad gör du ikväll?

Ina♥

Jaha :D <3

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

vad gör du? :)

Louisa

Jaa! :D det var dom värda! Men de fattas ett för att ligga lika! :/ hoppas hoppas!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vad glad jag blir! :)

Louisa

3-3 :D

EMMAS!

allt bra?:D

Beatrice

Nu lika! :D

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Okej, hur går det för sverige då? Själv sitter ja här o degar o funderar på om ja ska lägga mig snart :P

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

trök :P jag har den på... xD

Beatrice

ja vinna eller försvinna..

kram

Ina♥

Målat allt själv? :o<3

Ina♥

Aha :)<3s

julia

snygg!!! saknar dig som fan också, vi måste planera om när jag ska komma till ditt land i sommar också :D LOVE YOOOOU <3

Ina♥

Kan förstå dig! :)<3

Max Larsson

Kan jag få måla med dig ;-) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: