by amanda

| Porträtt

Foto&Redigering: Jag Modell: Hanna Kamera: Canon EOS 1000D

Idag har det varit en soft dag i skolan. Vi slutade lite mer än en timme tidigare. Så jag gick hem och packade det sista. Pappa kom och hämtade mig och vi åkte till Norrtälje. Mötte Tessan och Kalle på en pizzeria där vi åt middag och sedan gjorde vi lite fler ärenden innan vi åkte ut till landet. Jag skickade bland annat tillbaka min balklänning och har skickat efter en ny. Hoppas den lever upp till mina förväntningar. När vi kom till landet tog jag och Kalle en liten cykel tur och sedan dess har vi bara kollat på tv och tagit det lugnt. Nu ligger jag i sängen och kollar runt på lite bloggar. Kommer säkert stänga av snart för är sjukt trött idag. Vi hörs imorgon! <3
MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

till min pojkväns landställe :D

Bara Gossip- Nya Skandal Bloggar

kolla alla andra blogg inlägg på bloggen så förstår du :)

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: det äre också :D

Bara Gossip- Nya Skandal Bloggar

länka gärna våran blogg om du vill ha mer skvaller! Vi har fått upp till 1000-2000 besökare idag!

danten89

Haha inte vet jag? xD

Vad ser ni på?=)

fanny wikström'

SVAR: haha många som säger att jag ser ut som typ 18, dafuqqqqq... förolämpning :')

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

öregrund :D

sv; mys :D ska kolla lite film :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

finis :D

danten89

Redan? xD

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Det ligger ute vid kusten ca 8 mil från uppsala :D

Annika - drömmen om 11 barn

Gött med en slapp dag såhär innan ledigt :) Allt bra annars?

fanny wikström'

SVAR: haha ja typ, vill ju inte se äldre ut än vad jag är, eller okej lite äldre funkar ju men nån som sa att jag såg ut som 21 jag ba taaaaaaaaaack! typ haha :(

sofia

jodåå :D

Nå ska ha denna tror jag; http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/jeane-blush-396/fabiola-dress-396362-14/ fast blåå, men den fanns inte kvar :) <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Du är grym på att fotografera :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: precis :) fin bild!

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: jupp :D

sv: härligt, jadå :D

Kajsa

Hej va kul att du är med och tävlar om att bli veckans grymmaste blogg.

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

när ska du sova? :D

sv: the book of eli ;)

tack!:D

Louisa

Sv: Okej! Jag svarar på kommentarer! :D

Kram

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Det är fint med mig :) Vad gör du ikväll?

fanny wikström'

SVAR: maybe :)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

om några timmar typ :P

är du trött?

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: vet inte, själv då? :D

danten89

Jo men dem är la lediga imorn ?=)

Louisa

Sv: yees! :D

Vad hittar du på imorgon då?

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

inte ett dugg :D

fanny wikström'

SVAR: ja det är klart :)

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Idag har jag möblerat om lite här hemma, ska fortsätta med det imorgon tänkte jag :) Vad händer hos dig imorgon?

sv; såg nyss det :D jorå såklart ;)

Louisa

Jaha, vad kul :D

Vet inte, kanske vara med en kompis och rida! ;)

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar:* måla vadå? :)

danten89

Sure? :P

Men du var ju själv trött^^?

Anonym

Då kör vi på länkbyten

CASSANDRA

sv; stockholm, du? :)

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Okej, målar du nåt speciellt? =)

danten89

Händer imorn?=)

Louisa

Sv: Ja, det ska blir riktigt roligt :D men ska sova nu! Godnatt!

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: låter mysigt, vrf gör ni det? :)

danten89

Måla?=)

Jag ska baka till födelsedagen^^

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Åh men det låter ju kul! Jag hoppas att vädret är bra i helgen så jag kan fortsätta måla på vårat hus :D



Passar på att önska dig en superbra torsdag nu innan jag dimper i säng! :)

Louisa

Sv: Tack detsamma! ;)

Kram

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Godnatt och sov gott!

Önskar dig en superbra torsdagsmorgon :D

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: japp, det är det jag menar :D

Anonym

Nu har jag utsett en vinnare av Finn ett fel tävlingen, in och se om det var DU som vann?! :D Allt bra annars? http://swaxu.bloggplatsen.se

danten89

Vad ska du måla=)?

sofia

joo, nu är den bara skor som måste köpas :) <3

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en superbra torsdag! :D

frida nyburg

Ja visst är dom:)



Planer idag?



kram

Emilia&Ida ♥

Anmäl dig till veckans blogg som lottas ut på lördag.

Direktlänk: http://emiliaidaa.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-utlottad-ny-omgang.html#comment

kramar

NEWPIC - alice

svar: okej, jadå :)

jättefin bild! är det en nära vän till dig? :)

Beatrice

Följer dig nu söt!

allt bra med diG? :) kram

Juni

Min dag har varit jättebra, vad har du gjorde du igår? :)

Zinja

svar: han säger nog tack :)

Isabellasphotographing

sv: hihi tack sötis :D

kram

FlizanLizan

sv: okej, jora de e bra men har jätte ont i halsen :P

Anna med A

Vaknade nyss:)

Louisa

SV: Tack! :D

Gör du då?

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: jaha, najs med ett eget place :D

va göru? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: säger bara sanningen :D

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: vad ska du göra ute? :)

jag kollar på Förhäxad :D sen blire frulle.

Louisa

Sv:Okej samma här! ;)

Jag kan ju inte sitta inne när solen lyser!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: köp dom, sjukt sköna :D

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: ah just det ;)

Louisa

Hihi :D

När ska du måla då? =)

demir

fin blogg, bloglovin' byte? :D

Anna med A

Ja :)

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: äta frulle efter Förhäxad :D

Louisa

Okej kul :D

Du har en jätte fin blogg!

ebba

tack :)

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: haha jaha, ne vet inte, ska väl fixa header :)

ebba

grymt fin bild! :)

sv ; hiih :P

Louisa

Sv: Tack :D

Det är kul att "chatta" i bloggen såhär tycker jag! xD

David

Fin Hanna!<3

LOVA

guuuuud så fint hår hon har!

Beatrice

hihi,

har du instagram? :) kram

Ebba

Åh vilket fint porträtt! :D allt bra?

EMMA

Söt! <3

sandra

Så fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: