by amanda

| Vardag

Nu får ni en mobil blogg eftersom jag inte är hemma och kan blogga. Vi fick sluta tidigare idag så jag och mamma åkte till Nacka forum. Jag visar senare vad jag fick med mig hem. Efter vi varit där åkte vi hem snabbt och sedan mötte jag Hanna. Vi åkte till gymmet och efter ungefär en timme där blev jag hem skjutsad. Tog en dusch, åt middag och fixade mig. Nu sitter jag på tunnelbanan påväg till stan för att möta Fanny. Vi ska gå på bio och se Project X. Sover hemma ikväll så vi hörs då. Puss!

ALEXANDRA LUNDBERG

Fin blogg!

Allt bra? :)

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Jo, jag mår bra!



Men varför har du döpt varje rubrik till "By Amanda"?

Patricia♡

Skoj med shopping:)

Alexandra Lundberg

Frågestund på bloggen! Ställ en eller flera frågor så följer jag dig via bloglovin. :)



http://alexandralundbergs.blogg.se/2012/may/fragestund.html

Isabellasphotographing

sv: jaa, hihi :D

kra

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Ja då jag ha haft en bra dag! Sj dÅ? =D

N

sv: jag heter nnataliam på instagram!

vad heter du,så vi kan följa? :)

sofia

skit, kmr int ihåg xD <3

sanashaba'

sv; yes, det har jag!:)

SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

adu :D <3

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

Alexandra Lundberg

Hej! allt bra? :)

Bloglovinbyte?

MADDISENJ

Blev det någon shopping i nacka?

▲ L I N D A

sv: shoppa :D vad gör du?

Annika - drömmen om 11 barn

OKej, hur var filmen då?

LINNEA

allt bra?<3

Anonym

sv; tack sötis :) gör du idag? :)

karolinajonsson

Kika in och se om just DU vann veckans blogg! Om inte, anmäl dig gärna igen :D

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

FREDRIKA PERSSON

SV; okej :D

marina

sv. visst är det :) kurt och hans vänner är jätte bra på det, kolla in deras youtubekanal.

evelina & emilia

vilken färg tycker du va finast?:) http://poniiriders.blogg.se/2012/may/vilken-av-fargerna.html :) skriv gärna vilken du tycker, blir jätte glad då<3

Ina ♥

Japp as gott :D <3

♔ FELICIA BHUIYAN

fin blogg! allt bra med dig? :D

Ina♥

Idag har jag varit med Albin och sedan.. Hm annars senare fest :) självdå?

Johanna

Svar : Ja det var riktigt mysigt faktiskt <3

LINNEA

tack amanda !<3

Bella Davis - MODELL BLOGG

fin bild! allt bra med dig idag :)? kram

marina

sv. tack :)

sv; ska ha gäster ;)

LINNEA

görs :)<3

Ina♥

jaha mysigt :D <3

Isabelle :]

Sv: Aa den är bra ;)

LINNEA

sv; gött!!

inget speciellt, försöker få tag i min kompsi :)

Linora

Vad är du för stjärntecken? :D

Anna med A

Min gammelmorfar. Han blev nästan 103 år

Malin

Sv; Jag mår bara bra, vad gööru? :)

FREDRIKA PERSSON

sv; ja absolut :D

marina

sv. :)

▲ L I N D A

sv: japp :) vad gör du?

linnea

ja verkligen!

Josefine - En skärgårdsdröm

Berätta sen om den var bra :D jag är lite nyfiken på den :)

~ L I N N ~

Yeah! :D

Fotograf Sandra

Fin blogg :)



Vad gör du en kväll som denna?

Kram

Anna med A

Nej, inte träffat honom:)

EMMAS!

Kul att du är med, allt bra?:D

▲ L I N D A

sv: lyssnar på musik, händer senare? :)

▲ L I N D A

sv: blir väl bara att ta det lugnt! händer imon? :)

Ina♥

Hehe aa tycker jag med :D <3

EMMAS!

allt bra?:d

Malin

Samma, hur mår du då? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha så härligt :D

Slemmy

Var gärna med i min miniutlottning där 3 st kan vinna en länk var! :D

http://slemmy.blogg.se/2012/may/miniutlottning.html

FlizanLizan

sv:, tack så mkt :D

julia

Ska du göra något roligt ikväll? :)

LINNEA

KLART JAG VILL DUM FRÅGA½!! lägg till linneapyrro så säg till så följer jag dig sen :DDDDD<3

▲ L I N D A

sv: japp, vad gör du nu? :)

Ina♥

Hehe aa då :D <3

F R I D A ||fotoblogg||f

Allt bra? :D

Isabellasphotographing

sv: tack så mycket :D

gjort ikväll? :)

kram

Alexandra Lundberg

SV: Skönt att höra! Samma här :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

åh, skönt att gymma. Jag borde också ;)

marina

sv. tack, visst är dem :)

EMMAS!

Hej, se om du blev veckans babe här: http://eemma.se/2012/may/veckans-babe-las-reglerna-forst.html#comment

sofia

hah japp :D <3

Slemmy

Nu är vinnarna av miniutlottningen klara, kika in och kolla om du var en av tre som fick en länkning! ;)

Kram!

sv; okej så bra!:)

Wickiiis

Var gärna med i dagens blogg :D

http://wickiiis.blogg.se/2012/may/dagens-blogg-1.html#comment

Nathalie

SV; Okej! :D Nu är jag med bästavän, vi ska kolla på Desperate Housewives.

kram

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas du haft en bra helg hittils och att du får en kanonbra söndag! :D



PUSS&KRAM

Annika - drömmen om 11 barn

Svar: Jodå det är helt okej med mig =) Haft en bra lördagskväll?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Ha ett bra slut på veckan! :D

SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

hiih tack ;D <3

Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-1.html#comment

Fotograf Sandra

Tack så mycket ♥ Det värmer



Vad ska du göra idag?

Kram

Anna med A

Vad gör du?:)

sv: nej det e dom inte :P :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

godmorgon sötnos :)! haft en bra helg? puss & kram

D A N I E L L A

SVAR: Har inte gjort så mycket i helgen, men idag blir det massa plugg :) Vad gör du då?

MARIANATHALIE

Hoppas att du får en härlig söndag! :)

EMMAS!

sv: okej, med mig är det bra :D

vad gör dudå?:)

LINNÉA FLYSTAM

SV: Jodå, det är bra här med! Vad ska du göra idag? :)

Zinja

Vad är nackaforum?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: