by amanda

| Natur

Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

Idag efter skolan så åkte jag, Filippa och Ulrika till Globen. Först köpte vi biljetter till Nicki Minaj konserten och sedan åt vi på donken. Jag åkte hem, pluggade lite och sedan skjutsade pappa mig på motorcykeln till farsta. Så jävla soft att åka motorcykel, älskar det (a) I farsta mötte jag och Ulrika och vi åkte till fotokursen tillsammans. Idag fick vi testa fota med reflex skärmar osv. Pappa hämtade oss, vi åkte och handlade mat osv. Sedan hem för att äta och plugga. Nu ska jag röra mig mot rummet för att dejta kudden! Godnatt på er ♥
sarah

film/dator som heter last song♥

vgd?

haften underbar helg?

sanashaba'

Vad händer imorgon då?:)

Anna med A

åh du har så rätt! Man vill öppna sig och vara där ute men om det skulle rasa så rasar också en själv och alla gånger är det inte lätt att resa sig. Man måste chansa för att vinna men alla gånger är det inte värt att chansa. Man måste lita på magkänslan.

Anonym

Svar: Jaha okej :)

sarah

eller hur?

haft en underbar helg?

Isacs Mamma

Jo men tack dagen har varit kanon din då:P



himlars så fint de varit här i dag varmt och skönt. Hoppas att de e så i morgon med så att vi får fika i gräset:)



Hoppas du får en fin Torsdag!<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Nattinatti :) sov så gott!

Hoppas du får en jätte bra torsdag :)

KRAM :D

Isacs Mamma

Hej söta du!

Vinnaren av Dagens blogg ligger nu uppe.

Kika inom det var just du!



Passa samtidigt på att anmäl dig till Morgondagens, Dagens blogg.



Direktlänk:

http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-bloggar.html



Puss o kram!

~ L I N N ~

Allt bra annars då? :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Hoppas du får en awesome torsdag! :D

hanna ♡

såbra då! :D

Anonym

sv; precis vaknat, ska till skolan nu! :D hoppas du får en bra dag! ;)



95, dådå?

terese - fotoblogg

sv; :)

vad hittar du på idag då? :)

LINNÉA FLYSTAM

Hoppas du får en toppendag! :)

David

Haha jag ska på motorcykeltripp med pappa till Åland imorgon :)

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Roligt!:) Själv hade jag dans på kvällen :D Kramar!

Amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!

Fint foto:)duktig du är!

A- Va kul att du hade trevligt :) allt har varit riktigt bra här också tack.

Ina♥

Spydde i måndags runt tio och tisdags runt fem på morgonen, alltså mellan där spydde jag. Tog i somfan! Så fick feber på tisdagen och kan knappt röra mig för jag har träningsvärk över hela kroppen :/ <3

Sofia

lite sjuk men annars bra :)

vad gör du?

Anna med A

Ja så rätt du har!



fin bild:)

Bella Davis - MODELL BLOGG

absolut :) allt fint med dig idag sötnos? kramar:)

Miss Sunshine

Jättefin bild :)

Annah

Fin bild!

Sara

Fin bild! :)

♫♪ Sandra T

fin bild!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Så lite så :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ok :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Fin bild, men ser kallt ut på bilden :P

LINNEA

B1 va ju lättare? hahah :)

men jag vet inte riktigt gick la hyffsat<3

Shue! Ber om ursäkt ännu en gång för det sena svaret och dåliga uppdateringen. Men hoppas du får en bra dag ! :)

IsabellP

Fin bild! ;)

sofia

såådääär, dusj? :D <3

julia

fin blogg!

bloglovin byte?

(sorry om du inte gillar sånnahär komentarer)

Bitte Kråkbo

Inne på min blogg kan du just nu vinna en Kenza 9 jacka

http://bittes.nu/2012/04/20/tavling/

Nathalie

SV; Okej! :)

Vad händer imorgon (fredag)?

kram

Isabellasphotographing

sv: hihi :)

kram

elsa:)

Jaa ganska sjdå?:D

Cajsa

allt bra?

sanashaba'

sv; kul! Idag har jag vart i skolan, grillat, vart på konfamöte och befinner mig just nu hos en vän! :)

~ L I N N ~

Hoppas du får en underbar torsdagskväll! :-D

linnea

kul med konsert :)

ping lowhngren

GLASS E FÖR OSS COOLA :DD

Johanna

Svar : Hihi <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. kul :D

EMMAS!

SV: kul att du är med, allt bra ?:D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

vad gör du? :)

Enya♥

allt väl? :)

Anna med A

varsågod:)

♫♪ Sandra T

tack :)

EMMAS!

fin bild :D

LINNEA

fin bild <3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

väntar på fråga olle :D ska du se det?

♫♪ Sandra T

me 2!

Anna med A

Tack:)

LINNEA

så lite ha en bra kväll! <3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

okej :P du brikar inte se det?

Anna med A

vad gör du?:)

terese - fotoblogg

sv; åh vad kul! det var längesedan jjag gjorde de! skola o plugg..

Ina♥

Mhm :( tackar :) <3

Ina♥

Men ska till skolan imorn ;) så hoppas jag klarar det! <3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

aldrig aldrig? :P

Jasmin - The dream of being famous!

Länkbyte? :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

okej :P varför inte?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Aha okej du menar så :) jag okej. Jag har ju tv bredvid så därför blir det att jag kollar också :P

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Jaha okej :D jag har ju laptop så xD

sanashaba'

sv; ja, det tycker jag också!:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Okej :P inte jag ihhi

Jasmin - The dream of being famous!

Ja visst tänkte vi kunde höra ett tidsinställt inlägg 21.00 är det ok? :)

Cici

Hej! Jag vet att folk hela tiden ber om att man ska rösta eller dela osv osv, men jag skulle verkligen bli skitglad om du iallafall vill kolla på mina bidrag till tävligen Miss Cupcake! :D

Bidragen finns i min blogg (scrolla gärna ned lite om jag hunit skriva nya inlägg innan du läst det här ^_^) och tycker du om något bidrag så blir jag jätteglad om du röstar! Tusen tack på förhand och hoppas du får en fortsatt trevlig kväll! Kram!

Malin P Larsson

Hej, fin blogg. allt bra med dig?

~L I N N~

Tack hihi ! :-)

Allt bra med dig annars då ?

sabina

Det är det verkligen :)

Jasmin - The dream of being famous!

Jag brukar bara lägga upp headern och länken till bloggen men jag kan skriva något fint om din blogg gör gärna detsamma! Kolla imon 21.00 så ser du inlägget! :)

sabina

6 månader :)

Malin P Larsson

Harligt, jo med mig ar det bra tack, hade du en trevlig valborg?

Isacs Mamma

Åååå vad jag blir glad!



är allt bra med dig?

Ronjaa

Fin bild! :)

amanda ♥

Gud vad fin bild! :D

Isacs Mamma

vad fin den var!<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: