Bekännelser

| Bekännelser
- Jag är alltid hungrig!
- Jag har ändrat nästan alla mina gymnasie val under omvalsperioden.
- När jag har tråkigt spelar jag på king.com
- Jag tröttnar på bilder på mig själv efter typ en vecka.
- Det tar alltid minst en timme innan jag lyckas somna efter att jag lagt mig i sängen.
- När ingen smsat eller ringt mig på en timme känner jag mig "mobbad"..
- Jag dricker aldrig alkohol på fester när alla andra gör det.
- Jag hade alltid velat bli psykolog tills jag insåg hur höga intagningspoäng och hur mycket plugg det var.
- Jag mår bäst psykiskt på sommaren.
- Jag känner mig otillräcklig när jag inte kan hjälpa mina vänner när de mår dåligt.
- Jag älskar att blogga men känner mig alldeles för ofta pressad till det.
-
Jag tycker att det är lång tråkigt att bada.
-
Jag vill att min pojkvän är längre än mig.


bild tagen sommaren 2011
FREDRIKA PERSSON

Hoppas du får en bra torsdag :)

Svea

Allt bra? :)

viki

Jag är också alltid hungrig.. haha I feel you bro

MOAA

HA EN BRA TORSDAG :)

danten89

Har du en egen stuga? :D

fanny wikström' - webbdesigner

SVAR: jo det kan det väl va :d

Nathalie Tegelstam

Sv; den jag drack igår, dindå? :)

MADDISENJ

Det blir inte lika roligt att blogga när man känner sig pressad till det

frida nyburg

Städa mitt rum tänkte jag, det behövs verkligen:)



Fin bild



kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Har inte provat, ska kolla det :D

-Wernerssons-Gisela-

hej! Hoppas att du får en jättebra dag, kram! :) Bloglovin byte?

♫ Felicia ♫

Jag kände igen mig i många saker där! x) Allt bra idag? :)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Önskar dig en sketabra torsdag! :D

sanashaba'

hahah, rätt sköna bekännelser ändå! :D

Lisa

sv; ja det ska jag:D

Elin Eriksson

Hej alla fina! Jag skulle uppskatta så otroligt mycket om ni ville nominera mig till Blog Award 2012! Detta är en dröm jag har just nu och jag behöver lite hjälp från er för att kunna uppfylla den! Det tar bara en minut att fylla i och skicka in. Och till er som hjälper mig med detta så ger jag en bloglänkning i min blogg! Tack i förhand!



http://onlybeautiful.blogg.se/2012/may/dags-att-nominera-till-blog-awards-2012.html

Sofia

Jag är med Samuel, har precis duschat o svarar på kommentarer ^^

Sophie' ♥

- ja superskönt! <3

Anna med A

hmm, vi får se :) du?

sofia♥

Fin blogg :D Vad händer idag då?:)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Kul att få lära känna dig lite mer :D

sofia

haha joo :D <3

Kikar in & hälsar dig en trevlig dag!

kram :)

Annika - drömmen om 11 barn

Tack :) Allt bra idag då?

sv; förstår jag, det är jättekul! :)

Anonym

sv, skrev ti alla som kommenterade inlägget :D de får ni ta! ;)



görs idag?

~ L I N N ~

Kul med bekännelser :-D

Tack hihi!!

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: japp :D

sv: va ute och åkte moppe, hehe :)

FlizanLizan

sv: hehe tack :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: det hörs om du har as hög musik, men det har man sällan? då kan man lika gärna skita i hörlurarna :)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Vad gör du? :)

Louisa

SV: Ja ett bra sätt! :D

Gör du nu då?

Nathalie Tegelstam

Sv; okej :)

LINNÉA FLYSTAM

SV: Jodå, det är bra här med! Vad ska du göra idag? :)

♫♪ Sandra T

bra att du inte dricker :)

sanashaba'

sv; haha, allt bra då?:)

fanny wikström' - webbdesigner

SVAR: läs på www.fannywikstrm.blogg.se/design :)

kkrazyjulia :s

svar: jag gör inte så mycket, allt bra idag snygging?:)

KRAM!

Anonym

är med en poooolare :D

Elin Eriksson

Sv: Nej det gör jag inte, åh tack! :)

Ina♥

Javisst är den :D min bästaväns bästa låt :D<3

Karolina

Veckams blogg är nu ute på min blogg.

Anmäl dig nu! :)

Jag drar en vinnare på Lördag!

Lycka till och ha en bra dag! :)

sv; tack !

Sophie' ♥

- tack hjärtat <3

danten89

Då är det ju bara en friggebod? =D

Beatrice

Det är bra med mig helt slut efter ridningen dock :P haha kram

EMMAS!

Hej, se om du blev veckans babe: http://eemma.se/2012/may/veckans-babe.html#comment :D

Isabellasphotographing

sv: hihi :)

kram

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej snygging,hoppas allt är bra med dig! jag är i studion ska snart plåtas igen, har en liten lunch paus här :) vad gör du för kul? kramar

Anonym

alltid hungrig :O haha söt :P

du kanske inte äter tillräkligt ?

ebba

önskar dig en toppen torsdagskväll :)

sofia

får vi hoppas på :D <3

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: ah hoppas det :d

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

skoj :D på vadå? inget

Anna med A

Okej:)

sv; :)

Ska du göra ikväll?

frida nyburg

var har du köpt sina strumpbyxor som du har på bilden?



kram

karolinajonsson

Snygga strumpbyxor! hehe

♡ ♥ malinpalinjohansson

svar: ah jag med :D

Anna med A

Tack :D

Beatrice

Vad heter du där? =)

kram

sv; gott! :D

Käka middag o sen chilla ;)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

haha jag vet inte :P

Nathalie Tegelstam

Sv; yes :)

absolut!

frida nyburg

har en utmaning till dig på min blogg:)



kram

Ina♥

Det tycker inte jag att den är x) <3

sv: hihi japp :D

frida nyburg

ok, supercoola:)



kram

frida nyburg

ok haha:)



kram

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

gör du nu? :D

Beatrice

Följer dig där nu, följ gärna mig oxå :) BeaHedvind :) kram

sv: inget just nu, vad gör du då? :)

Sara

Jättefin blogg!

Ina♥

Ah :)<3

Ina♥

Inte alls mycket :( självdå?

Ina♥

Okej :) målat vad?<3

Ina♥

Jaha mysigt :D till vilken färg? ;) <3

Melisa Cigel

haha, tvillinar eller? tänker precis likadant kring de grejerna



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: