Film betyg

| Filmbetyg


5/5 hjärtan
Paige och Leo är ett ungt förälskat konstnärspar som bor i Chicago. En nattlig bilolycka slår i ett ögonblick sönder deras lycka. Leo klarar sig oskadd men Paige hamnar i koma. När hon äntligen vaknar har hon inget minne av deras tid tillsammans. Hon minns dock de tidigare åren som juridikstuderande och tror att hon fortfarande är förlovad med den charmige affärsmannen Jeremy, som ännu har ett gott öga till henne. Allt eftersom tiden går inser Leo att Paiges minne inte kommer att förbättras. Fast besluten att inte förlora henne för evigt beslutar han sig för att göra allt som står i hans makt att vinna hennes hjärta. Igen

Tryck här för att se trailern.

Den här filmen var så hemsk men samtidigt så fin. Jag tycker att det är så vackert att se hur Leo fortsätter kämpa för Paige fast hon inte ens minns vem han är. Hennes ex, Jeremy var ju bara för irriterande. Men alltså, tänk er själva vara med i en bil olycka och sedan inte minns de 5 senaste åren i sitt liv. Jag vet inte vad jag hade gjort?! Jag hade ju typ fått panik, snacka om att vara förvirrad. Vacker film i allafall, hur bra som helst!
"Jag hoppas att jag en dag kan älska dig så som du älskar mig"

Bild lånad från google
Jamina

Sådär :)

Lindassphoto - fotoblogg

Åh, den vill jag se! :D

LINNEA

måste se den där :D <3

Lisa

så lite så:D

sofia

den vita tycker jag :D <3

ebba

hej allt bra idag? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Okej :(

Bella Davis - MODELL BLOGG

låter som en bra måndag! själv tog jag det bara lugnt va ledig :) men idag börjat castingarna igen! vad ska du hitta på idag?? kramar

Hoppas du har en bra tisdag :D

FREDRIKA PERSSON

Ha en bra dag! :)

lovisa

Hej, fin blogg!

Kolla gärna in min :)

-Wernerssons-Gisela-

Hoppas du har en bra tisdag! kram :)

Patricia ♡

sv: Tack snälla. Betyder att du säger så:)



Kul att du gillade filmen:) Den verkar riktigt fin:)

dite

hoppas att du har en toppen tisdag :D

LINDAVIOLA!

sv; :)

Kanske en film jag borde se :D

♫♪ Sandra T

vill se den!

Daniella

Den filmen skulle jag verkligen vilja se! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Det blir så! :)

lina

SV: Kul att du är med i veckans blogg. Glöm inte att du fortfarande kan öka din chans att vinna genom att ställa en fråga på blogresponse.

Allt bra idag annars då? :)

Sofia N

Hej nu är veckans blogg utsedd och det kanske är du och om inte så var gärna med igen: http://ssofian.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-ar-bloggen.html#comment

Linii

Wow den filmen vill jag också se! :DD



SV: Låter ju superhärligt! Jag ska bara plugga, bilskola, blogga (såklart!) och försöka ta det lugnt med mina vänner mellan varven :)

ebba

sv ; ja :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

vad gör du? :)

sofia

varse :D <3

canonsystrarna ( Filippa)

Fin blogg!

Allt bra? :)

Z I N G O G I R L S

Följer dig som nr 251. Vilket nr blev du?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Åh vad mysigt :D

Anonym

hhahah vaaa? nu blir jag snurrig! hahah glöm vad jag skrev för jag kommer själv inte ihåg det ^^

Haft en bra tisdag?

▲ L I N D A

allt bra? :)

Lisa och Ida

Hejsan!

Vad fin blogg du har! Sugen på ett bloglovin byte?:D

Kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Om dagen tror jag vi pratade om! ;)

s

tack :) <3

sv: kanske det :D

AlmaEngholm

Filmen verkar bra ! :D Ska nog se den :)

Hur mår du då ? :)

ebba

sv ; chillat dudå? :D<3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jodå jag har haft en bra dag :D dudå?

Cajsa

nu håller jag äntligen på med en ny bloggdesign! ;-)

H J J O N S S O N

Jag har en ny tävling där du kan vinna valfri vara hos signerat aj max för 150. Regler är enkla. Jag hoppas så mycket att du vill vara med och tävla. Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande. http://hjjonsson.blogg.se/2012/may/vinn-valfri-vara-hos-signerat-aj.html#comment

kkrazyjulia :s

Allt bra idag?:)

KRAM!:D

lina

SV: Tackar! :D

amanda ♥

vsg :p

terese - fotoblogg

sv; så lite så!



aw tack så jättemycket! :D

Anna med A

Åh den vill jag se:)

EVELINA LINGMARKER

verkar som en bra film! är allt bra med dig annars? :)

Kitiwara & Ying

Vinnarna av veckans blogg är uppe nu http://twoasiians.blogg.se/2012/may/vinnarna-ny-omgang.html (: Om du inte vann får du jätte gärna vara med igen :D

Kram

Isacs Mamma

Jättte kul att du är med i tävlingen!

Isacs Mamma

den låter helt underbar , en MÅSTE se film! :)

Jamina

Thank's :)

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Yes det är det :D Kram!

~ L I N N ~

Kul att du tycker de hih :D

LINNEA

yes ! <3

sv; Hihi :)

Hur har din dag varit?;D

Lollo

Hej! Nu har jag "veckans blogg!" -tävling

Var gärna med! Länkar här:

http://littledifferentgirl.blogg.se/2012/may/lollo.html#comment7

Det enda som behövs göras är att skriva "jag är med!"

Kraaaaaaaaaaaam

Maja & Maja

Hej hur mår du? :)

Linii

Sv: absolut! :) Vad var det bästa med filmen då?



Hoppas du har en bra fortsatt kväll, kram ♥

LINDAVIOLA!

sv; Tack söta du :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hemma nu? :)

▲ L I N D A

sv: samma här :) vad gör du?

H J J O N S S O N

- Hahahaha, jag vet! :D

Isacs Mamma

ja men de ska jag verkligen!

dite



sv;tack :D

har du gjort nå speciellt idag då? :))

Lovisa och Alice

sv; Tack! :)

LINDAVIOLA!

sv; :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

skööönt :) haft det bra?

Anna med A

det ska jag:)

H J J O N S S O N

- Ja som fan haha. Nu vet jag var mina saker finns haha. :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

jadå ;D hehe vad gjorde du där+

▲ L I N D A

sv: samma här :D händer imon?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Hihi vad bra :D

Anna med A

vad gör du?:)

Ina♥

Ja komplicerande ^^<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Okej :) mys hihi

▲ L I N D A

sv: kul! jag ska praoa :)

LINDAVIOLA!

sv; Jag har varit i skolan och tränat, själv`?

Anna med A

Kollar på DH:)

tova [ 13 år utan pappa ♥ ]

åhh tack ;D

kram<3

Ina♥

Bara halsbandet. Hamnade vid skanstulls (du vet vid den långa bron från söder?) ehm vid tubens spår :D<3

Ina♥

Haha ! :)

Jaha men jag ville känna energi kicken :D<3

Matilda

Såg filmen idag, laddade ner den! Den var sjukt bra faktiskt. Så jävla sorglig men bra :)

Josefine - En skärgårdsdröm

Det måste jag se!

Oliviasphotolife

Blir sugen på att kolla!



SV: Tack. :)

Vi bestämde via bloggarna. :)

Carmen Mathilde

har inte sett den, men är så svag för såna filmer. =D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: