Vemdalen dag 7

| Resor
Jag vann veckans blogg här!

Idag var det sista dagen på skidor. Det har gått mycket bättre idag i backen än någon annan dag denna vecka och för en gångs skull tyckte jag att det var kul att åka. Även om jag vill och längtar hem. Vi gick på after ski efteråt och nu har vi precis ätit middag. Ikväll blir det efterrätt och melodifestivalen. Imorgon åker vi hem! ♥
Emily

härligt med skidåkning! :)

♫♪ Sandra T

tack :)

Sarapetter ^^

- inget, den har bara ståt i ett garaget under vintern :P

Linda

Sv: Ja, vore verkligen skitcoolt att äga ett teleskop!

Allt bra med dig? =)

EMMAS!- alltid tävlingar

haha japp :D

allt bra med dig ikväll?:D

Esmeralda<3

Hej!

Haft en bra dag??

Ha en trevlig kväll:)

Kram^^

Linda

Sv: Samma här, trött men bra =) Hoppas du har en bra helg!

Esmeralda<3

sv. Härligt, jag med:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag har haft det bra, du då? :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D

~ L I N N ~

Gokväll!

Haft en bra dag? :D

Alexandra Pallin

sv:; haha :P

Hur mår du då? :)

Esmeralda<3

sv: jaa visst är dem! kika gärna in hemsidan och berätta vilka dina favoriter är:D

Anonym

verkligen :D

~ L I N N ~

Härligt!

Jodå :)

Allt bra med dig då?

Esmeralda<3

sv: okej:)

~ L I N N ~

Härligt!

Jo samma här :D

Gör du då?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D

danten89

Tyckte du om mellon då?=)

kajsa

kul med skidåkning :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack :D

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okej! jo de är bra :)

haft en bra dag? :D

Fanny Leffler

sv: tack! vad händer i veckan? :D

~ L I N N ~

Hehe okej!

Tv bara :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D

danten89

Hade hoppats på Timoteij och Youngblood :)

Men nu är det som det är.

Linda

Härligt! Med mig är det toppen:D

Fanny Leffler

sv: härligt! :D åhhh vad längesen jag bowlade..!

Har rätt mycket i skolan men när jag hinner ska jag träna, skriva på en låt och träffa folk! :D

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: nice :D jo jag också :)

ska du göra nåt speciellt imorgon? :D

Julia

Hej hej igen! Nu har jag startat upp en ny kategorinpå bloggen där du får kommentera nånting riktigt galet jag ska göra! Självklart så kommer de upp videobevis pån torsdag! Så var jättegullig och släng in en utmaning och gör min kväll! Kram sötis

N

vad kul att det gått bra!

åker själv och åker skidor imorn! :D



ha det fint!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D

sofie & emma

okej, tyckte du att de va rätt som gick vidare?

/sofie :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

musik, sj? :)

Esmeralda<3

sv: jag med! får ofta styrka och inspiration av bilder från KushandWizdom:)

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: hihi okey :)) jag har inte bestämt nåt än :D

Emelie Bohlin

hej , allt bra? :D

sofia

tack :D

Lisa

Älskar dina bilder i hedern!

Fanny Leffler

Hej! Jag har nyligen skapat en kategori "Do something" som handlar om att ni bestämmer något som jag ska göra, helt galet/roligt/snällt/kul! Vill du vara med och bestämma? Film/Foto bevis kommer att komma!

Angelica

Jag tycker det , är sams med pojkvännen och har haft en bra lördag. Själv då?

Linda

Tack!

Haft en bra helg?:)

LINNEA

tack sötan!

Lala

fin blogg! haft en bra dag?:)

frida

sv: samma här!:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inte mycket, du då? :D

LINNEA

hehe men kolla på dig själv också :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Allt bra? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

LINNEA

menar de :D

Esmeralda<3

sv:jag också! gillar också teenagersposts och before i die:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: verkligen :)

Emelie Bohlin

Sv: Härligt att höra :)

allt är bara bra med mig också!



så vad tyckte du om dagens melodifestival då?

Kahrin

Åh vad härligt det ser ut!! åkte skidor på vinterlovet... men vil åka igeen!! :D

danten89

Gör du nu?=)

DIANA ÖSTERBERG

sv; vad har du gjort idag? :D

Patricia♔

Va, tycker du inte det har varit roligt?:( Varför?

Hanna Håkansson [ Foto ]

gött :D

Angelica

Härligt! Det tycker jag att min vart också nu när hela min kväll är slut! =)

sofie & emma

Jag ville ha vidare sean banan & youngblood

/sofie :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå

Hoppas du fått en toppen dag! :D

Micaela

Den 100e bloggen än nu avslutad, kika in och kolla om det blev du!:)

Eriica

Fin blogg du har! :)

Haft en bra vecka? :)



Tjänar du pengar på din blogg? Om inte så är det bara att klicka på länken här nedan och läsa och sedan registrera sig, ett snabbt enkelt och säkert sätt att tjäna extra pengar! :)

http://isabellasphotographing.blogg.se/2012/february/adsettings-1.html#comment

Beda o Cajsa

Ha en riktigt bra Söndag! kram :)

frida

härlig bild!



sv: yes! händer idag? :)

Ina♥

Aa, jag hatar det ^^ så tack ! <3

Anonym

sv. okej :) blir snart frukost här .)

EMMAS!- alltid tävlingar

hur är det med dig idag?:D

HANNA

sv: tack så mycket! :D hoppas du får en bra dag :)

sarah

hur lägger man ut en bild på sin kamera som du har till höger under din bild?

Cajsa

göres söt?

Olessia

alltid den sista dagen som det går som bäst :D

Lala

ja det har jag faktiskt:D

Anonym

svar: jaa det är den :D

~ L I N N ~

Jag kollade på någon film på 1an (sjukt äcklig haha..)

Men slutade med att jag drog ut ;)

Lelli

Fin blogg !:)

Felicia

MYYSPYYS

PUSS

Josefine

hellohello , bloglovinbyte ? :3

sofia

hihi :D <3

amanda

har beslutsångest! Vilka skor är snyggast? :D http://candimandi.blogg.se/2012/march/kom-till-mamma.html#comment

Mathilda

Allt bra? Btw fin blogg kram

Johanna

Veckansblogg är utsedd, kolla om det var du som vann och anmäll dig gärna igen! :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/4-mars-2012-veckansblogg.html#comment

SNYGGASTE BLOGGERSKAN

Svar: Tack tack!

DIANA ÖSTERBERG

sv; okej :) inte mycket!

Anonym

Haft en bra dag?:)



kram http://xxmickisxx.blogg.se

Angelica

Jodå visst är det så, jag har haft en bra vecka och helg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: