Vemdalen dag 5 & 6

| Resor
Igår åkte vi till Björnriket för att åka skidor där. Jag skulle få Cissi som privat lärare så åkte med henne hela dagen. Efter det åkte vi hem och sedan åt vi på kina resturang till middag. Kom hem och spelade kort och hade mys.

Idag var det inte lika läskigt att åka förutom att backarna var isiga -.- Gick på after ski efteråt och nu har jag nyss duschat. Vi ska om en timme drygt åka ner till en resturang och äta. Super mys. Vi hörs senare eller imorgon ♥



EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okej, de är bara bra :D

händer ikväll? :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ja :( försöker :( <3

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra kväll!:D

Ulrika

Kolla om du blev vinnaren av designen på http://ulrikahafstroms.blogg.se/



Puss & Kram Ulrika!

Anonym

vart ska du med taxin då? :)

Cajsa

aww, tackar.. ^^

sofia

tack :D

Anna med A

Ja (:

Anonym

åh gott ! va ska ni äta? :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

nej de är lungt, men tack endå, de hände igår :/ <3

DIANA ÖSTERBERG

sv; yeah man :D

danten89

Det är bra :)

Görs då?

Hanna Håkansson [ Foto ]

tacklar :D

Snygg gubbe på sista bildeN! ;D

sv:yees:D!

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; tack :) allt bra?

elin

hej! fin blogg! allt bra? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jättekul att du är med i dagens blogg, utser en vinnare inom några dagar.



MISSA INTE MINA ÖVRIGA AKTUELLA TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

marina

sv. så lite och tack själv :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: AHha ja, men absolut :D

sofia

hihi :D

elin

sv: härligt! jo det är bara bra :) kram!

sv; samma här ;)

Cajsa

göres? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha ja , riktigt söt :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D

sv; tack söt :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

Tack snälla du :D

Anonym

Det ser superkul ut, var är din hjälm?

De som har något att skydda, brukar förstå....

Morbror

IIna♥

Haha aa :( jag hatar seriöst skolan! Inget bra med det..

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D

Cajsa

kollar ghost whisperer och degar. :P

IIna♥

Haha vetu vad jag tycker? :D man bör gå i lågstadiet och mellanstadiet och sedan kan man ha i högstadiet som det är gymnasium istället. För då slipper man sitta och göra saker man inte ska göra i framtiden :p

Hanna Håkansson [ Foto ]

vart i vbg en stund, fått punktering på bilden, första gången, woohoo :D osv :)

sj? :D

Sara

Jätte fin blogg! Kram :)

Sara

Har precis kommit hem från skidresa med familjen, älskar att åka skidor! Allt bra annars??

KRAM<3

sofia

aarå.. hon annars :p <3

Vad härligt det ser ut! :)

sv; tack sötis :D

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okej nice :D får se :)

jag bor rätt nära vemdalen hehe x)

Lina

verkar haft en kul dag? :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Hoppas du fått en toppen dag! :D

LINNEA

jaha<3

Felicia

underbart!!!



puss

danten89

Slappar :)

Dudå?

Angelica

Jag är väldigt nöjd med veckan bortsett från den här kvällen.

Anonym

Nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen, in och tävla vetja! ;D



http://swaxu.bloggplatsen.se

Anonym

allt bra då? :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

jag mår mycke bättre nu :D<3

marina

sv. görs? :)

Matilda

Fin blogg du har där!:)

Jag är bäst

Vilken jävla näsa den där saken har på sista bilden... :O saknar dig älskliiiiiiiiiiiiiiiiiing!!!!!!!!!!!

sandra

- Vilka härliga bilder :D

Beda o Cajsa

ha en bra lördag! :) kram

Anna med A

Vad gör du? :)

Olessia

hihih :D

julia ♥

Allt bra? :D

Sarapetter ^^

undrar bara hur är det är idag? hoppas du får en toppen dag :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: förstår :)



det ser mysigt ut!

sv: varsågod! :)

Mathilde

haha, roligt gubbe!!!

Gabbi

Sv: Aa, allt är bra :D Sj då?

Tilde [ FOTO & DESIGN ]

Hej! Nu är veckans blogg avslutad!

Kolla in om det blev du, om inte var med en gång till!

Kram!

Chriis

SV: okej neh inte mycket här heller :)

Olivia - Mode, Foto, Vardag

Haft en bra dag?

♫♪ Sandra T

härligt!

Nathalie Nyrén

Tack så mycket! :)



Härliga bilder!

Angie Obell

hehe ja! :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

ringde efter mamma o pappa (A)

okej kul :D

Alexandra Pallin

sv: haha aa :P

Haha nice mask! xD

Malin

Vad härligt ni verkar ha det i Vemdalen! Vill också åka till fjällen! :)

Ina♥

Haha jo men visst fan :D

Angelica

Jag hade en dålig dag på jobbet med massor av stress och mycket som jag inte hann med. Sen bråkade jag med pojkvännen och var allmänt uttråkad och trött under hela kvällen.

Så är det ibland.

danten89

Vad åt du? :)

Ina♥

Tack för frågan :D

Ina♥

Hehe allt bra idag då? :D

Ina♥

Jodå det är bra :) lite irriterad på att ingen läser inlägget så att folk ska veta att de inte ska kommentera på frågestunden , utan fråga om de nu så gärna vill de ^^

Ina♥

På frågestunden står det att jag inte vill att folk kommenterar såhär : ''haha'' ''okej'' eller sådana svar på frågestunden utan att de ska bara vara frågor där. Men folk kommenterar där ändå ^^

Ina♥

Haha det är precis de jag gjorde.Stora bokstäver oxå ! ^^

Ina♥

Du har en poäng, men ändå så har de andra småbokstäver ^^

Cecilia

HAHAHAHA vilken lirare på sista bilden ! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: