Turkiet del 5 ♥

| Resor










danten89

Fina bilder =D

Jag ska snart äta :)

LINDAVIOLA!

Fyfasen vad härligt!

Hanna Håkansson [ Foto ]

ja :D

kajsa

Härliga bilder!!

N

man får sån sommarlängtan!

ha en fin söndag!

claudia

Härliga bilder! Haft den bra vecka? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D

underbara bilder!

sv; Absolut ;D

MICHAELA - FOTO

sv: Nu är jag hemma igen och tillbaka på bloggen med blogglust så det sprakar om det!



Har du haft ett bra lov? :)

Anonym

sv. ah :)

Cajsa

jag kollar också på det och hoppas på att viktoria eller vad hon heter försvinner nu för det är inge "modell" över henne alls! :S hehehe..xD bara för det känner du henne eller nåt..xD

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

Anna med A

jag med :)

Ina♥

Vad sköönt med utomlands eller sommaren! :)

malin

ååh jag ska till turkiet i september, de är ju så man dör av längtan efter att sett dessa bilder :P

Carro

Härliga bilder!

Ulrika

Hej, vad har hänt i helgen? Kram!

Lindassphoto - fotoblogg

Härliga bilder!

Har du lust att göra ett bloglovinbyte? :)

Alexandrapallin

Sv: vad trevligt! :)

Åh, ser härlugt ut på bilderna! :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

ye s:)

härliga bidler :)

Anna med A

Haha, kanske de :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

lugnt :)

Mathilda

Jo de e bara bra bloglovin byte??

Ina♥

aa :D



Haha aa vet, låten är skön :D men jag önskar att han som ställer sig på cellon skulle ha ramlat :( jag älskar folk som klumpar till de :D

sofia

chilla, vara med kompisar, köra skoter å så, dusj? :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

ja ;D

Ina♥

Som fan xD hahaha!

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack ;D

Anna med A

nja, vi får se :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Haft en bra dag? :D

danten89

Hur är det ikväll? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha bra :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

fett mysiga bilder :D

sv- yepp :)<3

Birta

nu har jag lottat ut 6 vinnare i veckans blogg kolla om de blev du o anmäl dig igen:

http://birta.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-vinnare-v9.html#comment

kram !

Lil bex'

Som ni kanske märkt har jag haft bloggpaus och undrar nu om ni vill att jag ska komma tillbaka eller tycker ni att jag ska sluta blogga ?

Puss / bex.

Hanna Håkansson [ Foto ]

tagit de lugnt ba, sj? :D

Cajsa

Efter att ha haft en obehaglig kväll ska jag nu försöka sova. Natt natt!

~ L I N N ~

Härliga bilder! :)

Cajsa

Står i inlägget orkar inte ta det nu.

danten89

Okey =)

Nice.

Jag med.

Görs?

Lil bex'

Jag kommer nog komma tillbaka lite smått såhär men ska nog vara igång snart igen !

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

men va inte du på nått snöställe? :P (har inte haft tillgång till data och läst bloggen ;$ )

hiih så ltie så<3

Lil bex'

ja det tkr jag med!

Lil bex'

ja har haft det lugnt och skönt och ser att du haft det hur bra som helst haha!

Lil bex'

ja e inte alls lite avis..

Lil bex'

aha haha :$$

sofia

okejj :D

Lil bex'

haha ja 5 månader ;)

Lil bex'

hahaha ja ja skyll på det ;)

DIANA ÖSTERBERG

sv; jajamen :)

~ L I N N ~

Så lite så :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; står i inlägget ;) från h&m.

danten89

Vad för musik? =P

Slappar.

sofia

kollar på tv, dusj? :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

jaha men bor du i turkiet? :d

travteamet

- Veckans blogg tävling

Nu har vi på travteamet en veckans blogg tävling. Anmäl dig till den innan söndag. Du hittar tävlingen på http://travteamet.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment



Med vänliga hälsningar

- Travteamet

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

Hej sötnöt :D

jag har förmej att vi gjort blogglovin byte, vill bara kolla, följer du mej oxå? :D

eftersom många fjeskat mot mej så vill jag lixsom veta,

följer du mej inte MÅSTE du säga till, för de måste vara rättvist :D

btw; jag sprider detta till alla awes0me bloggar jag har på blogglovin :D

kram<3

Esmeralda<3

sv: jaa:D

Felicia

Skulle inte tacka nej...



puss nattii

Hanna Håkansson [ Foto ]

Skönt :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå :)

görs?

amanda

hehe okej :P haha gullig bild med skotern o hunden (Y)

LINDAVIOLA!

Godmorgon, hoppas du får en riktigt härlig dag!

Mathilda

Följer dig nu säg till när du följer mig! :)

Lindassphoto - fotoblogg

Sv: Jag har lagt till dig nu! :D

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: samma ^^

vad gör du?=)

Nathalie Nyrén

Hehe :D



Härliga bilder! Vart i Turkiet var du??

Cajsa

ja och han har blivigt riktigt jobbig! :O

Cajsa

och obehaglig för att inte förglömma!

- Tyckte du att det var rätt person som åkte ur Big brother igår? (Jessica)

Sofia

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

I'm stuck in this fucking rut

aviiiiis

Louise - Moving to Turkey :)

önskar dig en bra dag :)

Sandra T ♫♪

härliga bilder!

sandra

Åh vad man längtar till sommaren när man ser dem bilderna :D

sara

Hej!

Jag har en iphonetävling på min blogg, var gärna med i den, regler står i det hära inlägget!

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/march/vinn-iphoneskal.html#comment Kram

Victoria

Härligt det ser ut !:)

Sannalitens.se

Svar: Okej, tack! Har ni fint väder idag? Här är det strålande sol, fast ganska kallt. Men äntligen snart ordentlig vår! :D Kram!

DIANA ÖSTERBERG

sv; haha ;D

alexandra | fotoblogg

härliga bilder!

sv; tack :)

Nicole [ Foto & Vardag ]

Fiiiina bilder!

Mathilde

Du gör det inte lättare att sitta och plugga! =D Nu vill jag åka på semester......!

Petra

ruskigt härliga bilder



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: