Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om Svar på frågorna, del 4:
Älskar också pasta carbonara:) Vet du vad resturangerna i stockholm där du brukar äta heter, och vart det ligger? :))
Svar: Jag har ätit spagetti carbonara på massa olika ställen så det finns ingen speciell jag brukar gå på. Men den inne på Vapiano är riktigt god! :)


Idag fick jag gå upp klockan 8. Men det gjorde inte så mycket. Vi hade bowling match i Tyresö och den gick sådär. Det började dåligt och sedan gick det bättre men ja.. Åkte därefter hem för att plugga och nu kollar jag bara på The Voice Sverige. Jag ligger massa avsnitt efteråt om man jämför med de som visas på tv. Hörs senare, puss&kram


Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket finis :D!

mimmi

sv: tack, det är skönt med stöd! :) Ha en trevlig söndag.

Paulina

Hoppas att du har haft en riktigt bra helg! :)

Kommentera gärna min blogg med.

karolinajonsson

Pasta carbonara är mhmmm!

Eriica

Allt bra med dig? :)

Linda

tack tack tack:D

Alexandra

Snyggt! :)

J E N N I F E R F O T O

Skulle bara meddela att några av svaren från frågestunden är uppe nu! :)

Kram

kkrazyjulia :s

Hejsan!:)

Nu har jag dragit ut en vinnare i tävligen om personliga almanackan. Kika in på bloggen för att se om du har vunnit! KRAMAR!:D

EMMAS!- alltid tävlingar

fin :D

sv: okej :D nej inget speciellt :D

M I N A B R U N

sv; håller med! :(

LINNEA

snygg !



sorry för sämst update nu i helgen! men nu är jag tillbaka och jag är faktiskt lite gladare än vanligt! :DDD KRAM♥ (liinneaelisabetpyrro.blogg.se/)

Bella Davis - MODELL BLOGG

fin outfit! vad gör du för kul idag? kram

Johanna

jättefin blogg! allt bra ? :D

Nayomi

vad kul med bowling! :D ja idag tänkte jag baara mysa :D det är vad söndagar är till för tycker ja!

Chriis

S:V hehe ah :) gör du då? :)

Rebecca

Jag har precis gjort mitt första inlägg om "saker ni kanske inte visste..". Kolla här : http://rebeccaahlm.blogg.se/?tmp=18170728

& kommentera gärna om du känner igen dig i något av dem.

Kram! :)

S A R A

söt du är!

Johanna

sv; vad bra, allt är bra här med :D

Gjort idag då ? :D

Mizel Eriksson

allt bra? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mysa lite och se Big brother! :)

själv då?

Hanna Håkansson [ Foto ]

vad ska du laga då? :D

Mizel Eriksson

sv: samma här :D

Louise - Flyttar till Turkiet

hehe :D

sandra

sv: verkligen :)



haft en bra helg?

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Vad ska du äta? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

Barnsligt gott :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

möms :D

sandra

- vad bra :) jo min helg har varit bra den med

Mizel Eriksson

sv: haha eller hur :D

LINNEA

vi åt lax och pasta hhihi <3

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha gött :D

sandra

sv: hehe aa :D

FlizanLizan

sv: haha ja det var jag och de e lungt haha :P

Pia - Smilinggirls!

sv: Tack! :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

tkr jag med :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vadå då? :)

Natalie Kudelka

Hur mår du? Vad har du för dej idag då? :) Kram.

LillKoppen

Hej, vad gör du? :)

LINNEA

hi ja helt klart <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: sådär skrev du :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D

ebba<33

hej du har en super fin blogg och kolla gärna min blogg lite då o då kommentera gärna då för vill få lite kommentarer såfall skulle det var super snällt :)<3

LillKoppen

Okej, kollar på kläder :) Haft en bra dag?

danten89

Hur är det ikväll?=)

LINNEA

du kan va fin !:D

Hanna Håkansson [ Foto ]

vet du vrf dvärgarna ahr ben? :)

LillKoppen

Härlig, ja ganska :)

ebba<33

tack :)

danten89

Toppen med mig. .)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

för att dom inte ska göra snigel spår efetr sig :D:D:D

danten89

Yeah =)

FlizanLizan

sv: hehe tack :D

sarah

Haft en bra helg? :)

Malin

Fint:)

Johanna

sv; okej, vad spelar du för sport? :)

Har också spelat match & lite :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha skit bra ju ;D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: super gott :D!

LINNÉA FLYSTAM

SV: Ja :D Vad händer imorgon då? :)

Patricia♔

Vad gör du ikväll?:)

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: jadå :D vad gör du sötis?:)

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha ;D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Vad gör du? :)

sarah

sv: Vad bra, samma här :D Vad har du gjort då?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Önskar dig en fortsatt bra dag! :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha de är dom ;D

Bunny

Snyggt linne! ^^

Victoria Pettersson

älskar bildrna!. allt bra me dig? :) tycker du om bilderna jag la ut i dag? skulle behöva lite kritik så jag vet om det är bra eller inte :)

sarah

sv: Låter nice (Y) Själv har jag bara varit hemma och tränat ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: förstår :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Tack för din röst :D En länk kommer upp ikväll, hör av mig då :D

ronja

sv: tack :)

finfin!

sarah

sv: Jag tränar konståkning :)

Louise - Flyttar till Turkiet

Ja när han är tyst :P

sarah

sv: Jag tränar nästan mer än vanligt på sommarna ;) haha, nä men de smälter inte alla ishallar så på sommarna brukar jag åka på massa läger! :)

sarah

sv: ja :) Går du i någon sport?

sarah

sv: Gu vad coolt! Som en sport då eller?

Amanda Lindgren

Fina jeans, var kommer dem ifrån?

Lämna gärna en söt kommentar på min blogg när du väl är där! ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: