''Lita aldrig för mycket på någon, för även din skugga lämnar dig i mörkret''

| Djupt



Beatrice Jakobsson (foto)

sv: precis! :)



du är sjukt söt!

Louise - Flyttar till Turkiet

jack sparrow är så jävla grym :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

Sandra Dagh

Jadå haha :)

Latifa

Yes



(du är skit vacker)

Louise - Flyttar till Turkiet

Ja :D

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

hoppas du sover gott inatt sötis!:)

FlizanLizan

sv: haha aa ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D

Louise - Flyttar till Turkiet

ja :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

Louise - Flyttar till Turkiet

träna sjdå? :)

elsa♥

tack söötis!<3

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Ahaa okej va dskoj :D

Latifa

Tack tack

Linda

tack:D

Louise - Flyttar till Turkiet

va roligt :)

elsa♥

jättefin bild1<3

Louise - Flyttar till Turkiet

Ja precis ;)

Cajsa

Ja bara bra med mig. Göres?

~ L I N N ~

tack! :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

amen typ :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

söt bild :)

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; tack söt :) godnatt!

Felicia

så sant!



puss

danten89

Inget du ser`?=)

elsa♥

så lite så!

Jättefina örgängen!<3

karolinajonsson

Ja det skulle ju vara rätt härligt också ^^

karolinajonsson

Kika in och se om just DU vann veckans blogg! Om inte, anmäl dig gärna igen :D

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-ny-omgang-2.html#comment

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Önskar dig en toppen start på den nya veckan! :D

Ina♥

Hehe :D

Vad gör du?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: härligt! :)

Sandra Dagh - HELGENS BLOGG!

Härligt haha :D

Men vad gör du idag då? :)

Max Larsson

Jag kommer aldrig lämna dig i mörkret. Vad som än händer så kommer jag alltid finnas hos dig det lovar jag. För alltid <3

JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

nej fy vilka snygga örhängen!

LINDAVIOLA!

sv; duktigt :)

LINDAVIOLA!

sv; Tack så hemskt mycket :D

Linda

vad gör du ?:D

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej sötis :) ja än så länge har min dag varit bra jag fyller år idag så dagen kommer bli grym :) vad ska du hitta på för kul då?? kram

Malin

Bra rubrik och fin bild :)

Fin! :)

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okej :D samma här :D fin bild:)

Madde

fin kan du vara själv !

Patricia♔

Riktigt bra rubrik!

Anonym

Fin blogg, Händer i veckan? :)

LINNEA

men du med <3

LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

Hejsan fina du :)

Jag har dragit igång en jätte mysigt tävling i min blogg där du kan vinna en valfri vara av värde 100kr, skulle bli jätte glad om du ville delta :)

http://lillaelins.blogg.se/2012/march/tavling-valfri-vara.html#comment

LINNÉA FLYSTAM

SV: Men den är fin! :)

Angie Obell

Ne ingenting, sj då?

- MHANNAS.BLOGG.SE '

vill du göra bloglovin byte? :)) Om du vill det, följ mig och berätta vilket nr du blev, när du sagt till så följer jag dig direkt!

Mathilde

Var med och TÄVLA om 2 STYCKEN PLUS-ABONNEMANG SOM GÄLLER TOM SLUTET AV NÄSTA ÅR (HELA 2012 OCH 2013) från REMBY.COM, i min blogg. (remby är ett program där du kan redigera bilder och göra collage och liknande).



Direktlänk: http://happyfluffy.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-gratis-plus-abonnemang-hos-remb.html#comment



Om du inte vill vara med och tävla kolla gärna in min blogg ändå. =D

nathalie - naxo, bloggen med tips!

Hoppas du får en bra kväll!

Hur mårs det? :D

S O F E N - rock/photo/life

SV: Jamen verkligen! :)



Finis!

Lisa

sv, ja det är så härligt:D

sofia

nå skolan å nu träna, dusj? :D <3

Alice Forslund

Hej sötfia! Hur mår du idag då? :)

kkrazyjulia :s

-Det är bara bra här:)

Ska vi lägga till varann på bloglovin? om vi redan inte gör de:)

KRAMAR!:D

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack :D

sv; hihi det är alltid kul ;)

~ L I N N ~

hih ja det kan jag hålla med om faktiskt! :D

Moa Mildén

Ja hehe ;)



Ja visst är han! :D

Lil bex'

många av mina polare tkr jag ska blogga här så ja ska testa nattstad lite hehe

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Vad gör du? :)

LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

okej, vad synd :(

Sandra Dagh - HELGENS BLOGG!

Okej :D

Skolan & stallet.. :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

ngt bra skämt på lager? :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

nej fan nu kmr aj inte på ett enda :D

Lil bex'

asså nice ?

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Ahaa vad hände rute? :P

Evelina

Händer ikväll? :)

karolinajonsson

:D

kkrazyjulia :s

sv: hihi, jag följer faktiskt redan dig:)

~ L I N N ~

Hih nä :D

Du kanske tänkte på folk som skriver "allt bra?" osv ? :) Det är ju inte svartkommentarer så hih !

Hanna Håkansson [ Foto ]

Ska fudnera :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv; Bar antar jag, vet inte så mycket mer. Dom skulle höra av mig, men hoppas ännu på att prov jobba någon annan stans som jag snart ska få göra! :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D

Molly- drömmen om att bli modell

sv; allt är toppen med mig! :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Ahaa okej :) vad har ni för väder?

Sandra Dagh - HELGENS BLOGG!

Men tack gulle!

~ L I N N ~

Stod ju i inlägget hih? Hör inte dit :)

karolinajonsson

Inte så mkt, mest pluggat ^^

Patricia♔

sv: Ja, verkligen. Ha en fin kväll.

Dagens bloggtips ligger uppe på bloggen! Var du inte med/Vann du inte denna omgång så hoppas jag att du anmäler dig till morgondagens bloggtips - då blir det TVÅ stycken som får synas lite extra!



Direktlänk till inlägget: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/2-bloggtips-idag.html

kkrazyjulia :s

-hihi okejs:)

KRAMAR!:D

♫♪ Sandra T

söt bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: