Let's make a difference!

| Vardag


Joseph Kony - världens största levande brottsling.

Joseph Kony kidnappar barn, gör de till sexslavar och barnsoldater i centrala afrika. Han tvingar de att döda sina egna föräldrar. Detta har hänt över 30.000 barn. Målet är nu att göra Joseph Kony känd. När han blivit det kommer världen gå emot honom och han kan gripas. Detta ska ske under 2012.

Kolla på videon och sprid den vidare. Let's make a difference!

LINDAVIOLA!

sv; :)

Sara - Mamma till Nova

Ha du haft de bra hittills?

DIANA ÖSTERBERG

sv; Ska göra mat :) själv då?

LINDAVIOLA!

sv, Okej :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

hemskt :(

DIANA ÖSTERBERG

sv; okej :D

Sara - Mamma till Nova

Ja då de ha jag. :D

Vad gör du?

DIANA ÖSTERBERG

sv; gymmet, plugga och big brother :) själv då?

ABSOLUTE ELIN

oth är såå bra! haru sett alla säsonger? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

fy :(

~ L I N N ~

Du får ta och göra en hih :D

LINDAVIOLA!

sv; :)

Micaela

SV: okej, jadå!:D



vad gör du?:)

Nicole [ Foto & Vardag ]

Åh, vad hemskt.. D:

danten89

Hur är det?=)

elin

sv. ja de var den :)

ronja

sv: tack :)

hanna

Fin blogg!

Har du haft en bra dag :)?

Kram

N

Let´s make a diffrence!



Stoppa Kony! Kolla videon jag länkat längst ner i inlägget och dela den på något sätt.När du får en chans att göra skillnad,TA DEN!/N

Anonym

de är bra :D

EMMAS!- alltid tävlingar

Kul att du är med & tävlar :D allt bra med dig? :)

EMMAS!- alltid tävlingar

oj sorry skrev till fel nyss XD

sv: vad gör du?:d

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. Det gör jag med :D!

FELICIA

Hej!

Haft en bra dag?:D

Cajsa

vi hade något på gång men så upptäckte jag att jag inte var intresserad men när jag sa att jag inte var det så vägrar han lämna mig ifred

ellen

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.hannafriden.com%2Fpolitik-samhalle%2Fsluta-sprid-konyfilmen-invisible-children-bakom-filmen-gar-inte-att-lita-pa%2F&h=xAQGqrQHeAQEYnRmEZ8UrQzDxtGHTO8ETT0L0IPb7gLiEag&enc=AZOnlmLzcEM_1fyj8LouS-vv1o27vJsVcCO8xBuNfTGZJtj1iOWEQQS2pLlbZ5nQYrGg_f68QKX7RUpLvpGgtOTB

HANNA

sv: haha :D

ebba & isabella

ny omgång av dagens blogg finns nu uppe , sista på denna vecka så passa på att va med :)

Hanna

Vad hemskt, läste det på en annan blogg eller såg, det är verkligen hemskt!!

Han borde inte få finnas...

SV: Okej, :) Skitsnygg ilf

Kraam <3

Anonym

Hej sötis!!



Rösta gärna på mig i MISS SWEDEN 2012 genom att klicka på länken och GILLA, tar knappt 2 sek och skulle betyda galet!! =) kram på dig



http://www.missworldsweden.se/kval2012/sabrine_zaibi

http://www.missworldsweden.se/kval2012/sabrine_zaibi

sofia

helt okejj, dusj? :D

Chriis

SV: hehe ah :)

Anonym

hoppas du får en bra kväll:D

SVAR: Ska snart in i duschen, sen blir det filmmys! själv då?

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej sötis! jo tack med mig är det bara bra :) vad har du gjort för kul idag?? kram

marina

sv. sitter och svarar på kommentarer bara.

Hanna Håkansson [ Foto ]

ja verkligen

LINDAVIOLA!

sv; haha, det är faktiskt riktigt gott att sova på dagen 8a)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: sant! :)

Angie Obell

ja det är mysigt :)

sofia

men jaa! <3

sv; tack sötis! :) allt bra?

Hanna Håkansson [ Foto ]

ahha absolut :D finare gräs får man leta efter ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okej :D jag ser på halv 8 hos mig x)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jag med, sjukt gott :D

Angie Obell

tack :)

EMMAS!- alltid tävlingar

hihi jadå :D

Va med i Dagens blogg! Få nya läsare..

Nya vinnare varje dag. WOW! Anmäl dig här: http://randomanonym.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html#comment

Hanna Håkansson [ Foto ]

iaf nu ;D

danten89

Hur är det?=)

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okej :D då ska jag göra det :)

~ L I N N ~

Dåra :(?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: underbart! :)

jag tycker det är godare utan mjölk bara för jag inte haft det på ett bra tag! :)

LINDAVIOLA!

sv; oftast så somnar jag ändå faktiskt. Inatt borde jag somna eftersom jag har feber. Hoppas på det i alla fall. Haha,

vichi

tack vackra du! =)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Låter kul :D

danten89

nICE .)

det är bra .)

sv; inte så bra.. gör du?:)

Hanna Håkansson [ Foto ]

nej typ i helgen ;D

Anna med A

Skönt :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv, nejdå :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

ahha de vare ;D

~ L I N N ~

Jaha okej ;D

Hanna Håkansson [ Foto ]

ba ja som tkr de låter liiiite fel o säga " fint gräs " man kan ju tro ngt annat ;D

Angie Obell

ska du kika på big brother sen då?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Det kanske! :) har inte smakat det på ett tag ;)

Angie Obell

Japp det ska jag :)

Angie Obell

Yesyes :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: nice :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

Cajsa

jo...fortsätter han så kommer jag att polisanmäla honom. men förhoppningsvis så har mina kompisar skrämt bort honom. :P

Angie Obell

hehe :P

Angie Obell

inga planer än, sjdå?

Angie Obell

åh sedär :P fyller du år?

Angie Obell

okej :) hur mkt fyller dudå?

Angie Obell

Ah okej vad roligt :)

Angie Obell

vet inte än :P

Angie Obell

ja faktiskt :)

amanda

yesbox

alva

sv: följer dig nu :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; installerar arvet från rosemond hill, haha :) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: