Länkbyte

| Länkbyte

Här har ni en galet snygg brud som driver en jätte bra blogg! Hon lägger upp fina bilder och skriver på ett sätt som fånger ens uppmärksamhet. Hon är värd ett besök från er så klicka hääär för att komma till hennes blogg!
ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Hej!



Veckans blogg, vinnaren + ny omgång är uppe. Glöm inte att berätta om du gör extragrejerna. Även fast du redan till exempel gillat på facebook i den förra tävlingen, måste du skriva det igen. Klickar du på bannern ovanför min header och hjälper mig vinna tävling hos studeravidare.se har du väldigt stor chans att vinna veckans blogg!



DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

I'm stuck in this fucking rut

visst är han!!

DIANA ÖSTERBERG

sv; Helgen har varit okej :) din då?

frida berg

Önskar dig en bra måndag! :)

Miss Sunshine

Ha en bra dag!

sv: ingenting har hänt. ingenting speciellt. Bara mycket just nu...

ebba<3

hej fin blogg , kolla gärna min blogg lite då o då kommentera gärna då! :)

Amanda Persson [foto & fotboll]

Vinnaren från valfritt smycke från alottalove är nu utsed. Blev det du ? Kolla här -> http://amandapersson.blogg.se/2012/march/tavling-valfri-vara-fran-alottalove.html#comment :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hiih aw tack :D<3

Anonym

görs? :9

Morgan

Så jäkla bra låt :D allt bra med dig idag?

Emmy (whitesnowman)

Hejsanhejsan tänkte bara kika in & önska dig en fortsatt bra dag! :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Vad gör du? :)

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Var gärna med i dagens bloggtips!

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha :D

Anna med A

jag med :)

sofia

okejj :D <3

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv: tack, gör du?:)

fanny jönsson

sv; :)

Ha en fortsatt bra dag ! :)

Anna

Hej bruuudeeen ! :)

Fick ditt mejl ang en header och jag tänkte börja med den nu, skulle vilja veta lite mer om hur den skulle se ut :)

kram!

danten89

Kul måndag? =)

Morgan

Härligt! :D Bra med mig med, vad görs?

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihihi :D<3

THEAS | Thea Martinsson

Fin blogg, allt bra med dig? :)

Anna

sv*: okeeej, visst kan jag det. men ska headerns bakgrund vara likadan färg som din bloggbakgrund ? :)

kram!

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

aa den e skitfin :)

THEAS | Thea Martinsson

Sv: Härligt! :D

bara toppen med mig med! Händer annars då? :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Jaa :) är verkligen skitnöjd att jag klarade det :D

Du är också duktig :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihi ja :D

THEAS | Thea Martinsson

Sv: Göttgött :)

nja, ska snart ut till stallet för hoppträning med hästen :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

hhihi :D Vad gör du? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes, det känns riktigt bra :D!

Anna

sv: okej, men viist kan vi det. Vill du ha en bild eller färg ? :)

kram

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

inegtigjn alls sjdå? :D

kram<3

danten89

Vad gör du då? =)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Ahaa vad blir det? :D jag kollart v

Anna

sv: okeej, vilken färg ska det vara då ? :)

för det är lite svårt att göra en header och du kanske inte blir nöjd så jag behöver veta så mycket som jag bara kan ! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa, visst är dom :D!

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

gott med fiskpinnar :Dkollar på leila bakar hehe

karolinajonsson

Söt tjej :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. Det vill jag med ha :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

jaa hon är så härlig :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hiih okejj, mys de oxå :D<3

danten89

Hjälper du inte till?=)

Åt just och sen blir det handling nu.

Anna med A

Ja :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: verkligen :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Javisst :D

danten89

Vad blir det då? =)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

haft en bra dag? :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

den har blivit bättre :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

jadå :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Inget, du då? :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihi ;D<3

Anna med A

a :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, jag förstår :D!

e

Ja :/ Men beställde en ny iphone idag så den kommer förmodligen om 3 dagar eller något :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaaa :D!

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ingeting dd ? :) <3

Anna med A

Visst är han :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ehhe okejj :D<3

e

Jadu :D

e

Ja det tycker jag med ;)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

HAHAHHA :D <3

Anna med A

skola i morgon dock :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

heheh ;) jag vet inte xd <3

Esra

fin blogg

Anna med A

skönt :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hehe :D<3

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

kastar en potatis på dej

HHAHA nejmen jag kommer inte på ngt :P <3

Anna med A

vad händer dåra? :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

haha erkänn att du egentligen skrattade? :D<3

e

Yes :)

Vad gör du?

Hanna Håkansson [ Foto ]

kul :D

Esra

Tack sötnos för att du är med på dagens blogg.

Haft en bra dag?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: plugg, du då? :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

HAHAH men denna då ;)

denna är så sjutk tråkig

- skärp dig!

- men jag är inget skäärp!!!!

HAHHAHAHAH så tråkig så att den är rolig :D<3

kram<3

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

heeelt olika :P igår vart det tre bara :P ibland bara ett och ibland 15 haha xD

Åhh så fin blogg!

Har veckan startat bra för dig? :D



/ ℒɪsɑ | Ƥһօʈօɢяɑƿʜყ ♥



PS: Var med i veckans blogg och få minst 100 nya läsaren!

http://lisafisap.blogg.se/2012/march/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v13.html#comment



Ställ gärna en fråga i min frågestund också, om du vill! :D

Esra

Jag har haft en fin dag.

Önskar dig en trevlig kväll



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: