Film betyg

| Filmbetyg


3/5 hjärtan
Anna flyttar in i en miljonprogramslägenhet med sin 8-åriga son Anders. En komplicerad relation till Anders pappa gör att familjen har täta kontakter med de sociala myndigheterna. Anna är överbeskyddande och köper en babycall för att alltid ha koll på Anders, men plötsligt hör Anna andra saker i sin babycall, hon uppfattar vad hon tror är mordet på ett barn.

Tryck här för att se trailern.

Den här filmen var bra men ingen som jag rekomenderar. Den var väldigt komplicerad och svår att förstå. En typisk film man behöver se flera gånger för att verkligen förstå. Jag hade inte fattat om inte Lisa hade förklarat för mig i slutet av filmen. Även om jag gillade handlingen och så. En sak var riktigt skum, när Anna inbillade sig att hon badade i sjön fast hon egentligen befann sig på en parkeringsplats. Men hallå? Hur kunde hon vara blöt efteråt om hon inte badade? Well, om ni ser på filmen eller har sett den så förstår ni vad jag menar. Annars tycker jag att det var väldigt fint att Anna brydde sig och offrade så mycket för sin son även om hon helt klart var sjuk i huvudet. Avgör själva om ni vill se den eller inte :)


bild lånad från google
Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Önskar dig en fortsatt bra dag :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

men barnsligt gott :D <3

Anonym

har redan lagt till dig

Moa

Sv; Tackar ;P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja det är det :D

danten89

Lugnt annars?=)

karolinajonsson

Oj, konstigt det ser ut att se henne i en annan film än "män som hatar kvinnor" :p

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Det blir nog mysigt! :)

danten89

Dricka kaffe =)

Får se liksom^^

Moa

Sv; hehe! men vad ska du göra imorron?<3

LINDAVIOLA!

sv; Tack fina du :) <3

Sv:Niiiceee:D

grattis i förskott, fyller du 17 16?:)

Hanna Håkansson [ Foto ]

Absolut :D <3

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hhi tycker jag med^^ :D

kram<3

Malin

Jättefin header!:D

Allt bra med dig idag?:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Skola för min del, själv? :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

visst får man :D

Anonym

Sv: haha, vad roligt!;'D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

haha aa :D<3

Hanna Håkansson [ Foto ]

den e påväg :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :D

vad är det för fotokurs? <3

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ihih dans,dans, oh mera dans, sjdå? :D<3

Hanna Håkansson [ Foto ]

mig med :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul, vad får ni lära er? :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

låter kul :D

japp de gör jag, streetbounce,streetbounce (lite mer avanserad)hollywood,shalcager attack,boolyywoodreams. tror de va de :D

:D kram<3

sofia

hehe :D

Malin

Sv: Tack!:)

Vad gött:)

Det är baara bra här med!:D

Johanna

Svar : Hihi ja <3

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

yupp :D<3

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

sen hösten 2012 :Dinte jätte länge <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad roligt :D

Nora

oj! Har inte gjort ngt ida, har bara varit hemma och tittat på film och ätit skitmat ;)

Erika

Vart med min pojkvän, själv? :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

bra fårga ;D

sofia

jodåå :D <3

Sandra Dagh

Jahaa haha, får väl fixa det nu då! ;)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

nä va skrev jag? :D

jag menar 2010*<3

kram<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vad bra :D

Nora

mmmmmmmmmmmmmmmm kanske lite :)))) <3

Moa

Sv: Jaha! Ojdå =D<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inget alls :)

Erika

Kuul! :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

haha ojj :D

menade såklart 2010 :D <3

Moa

Sv: haha!♥

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

haha ;) <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket :D

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

okok, lyssnar på musik :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha ja ;D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

yeah <3

Sami

Yesss :) skaru göra imorn då?

Anonym

DAGENS BLOGG HOS MIG, skoj va :)?

Hade vart SKITSKOJ om du var med, hade gjort min dag! :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-5.html#comment

Ina♥

Ja alltid :D allt bra idag då?

~ L I N N ~

Typ ingenting :)

Själv då?

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ser en dans film :D dudå? <3

Sami

Aha, men det låter jätte kul :D jag ska väl inte göra så mycket, har bara en engelska presentation jag måste öva på tills på fredag. Kul kul!

Nora

jag har ätit:chips, glass med kolasås, pizza, mjölkchoklad och hamburgare ;)

Ina♥

Najs :) jo det är bra här med ♥

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ser på tv, du då? :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

aa :D kuuul :D <33

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :)

Jag ser på two and a half men! :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihiih ja men dåså :D hihi då förstår jag att du glor på den ^^ <3

hihi kram<3

danten89

Gör du då?=)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

yeeaaah :D<3

danten89

Vad är OTH? :D

~ L I N N ~

Vad jag gjorde haha ;D

Sami

Aa det hoppas jag :) men ska dra och lägga mig nu, godnatt sötis.

karolinajonsson

Jaha oj xD

LINNEA

ja♥

Anna med A

kollar på teve :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack <3

danten89

Aha^^

Men One Three Hill känner jag ju till=)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

<3

Sara - Mamma till Nova

Hoppas din dag varit bra :D

Ina♥

Yess :D

Ina♥

Hehe tackar :D

ABSOLUTE ELIN

är noomi rapace huvudrollen eller? :)

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okej :D jo jag mår bra :D

vad gör du? :)

Miss Sunshine

Den verkar bra :D

I'm stuck in this fucking rut

lät ändå intressant. haha

Sarapetter ^^

allt bra idag?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: