by amanda

| Vardag
Igår åkte vi äntligen hem ifrån Vemdalen. Drog ut direkt och träffade Filip, Julia och Linus en stund. Det var sjukt kallt ute så gjorde inte så mycket. När jag kom hem igen tog jag det bara lugnt och packade lite.

Idag var det skola igen, trist. Gick hem till Annie efteråt så nu sitter jag här medan jag väntar på Sophia. Vi ska åka in till stan för att träffa Cecilia, Oliver, Nicklas, Markus och Joakim. De ville spela biljard (?) så jag tror att det är det som vi ska göra. Men vi hörs ikväll eller något. Puss&Kram
LINNEA

hoppas du hade en bra helg !

~ L I N N ~

Kul att du tyckte det! :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

Aha tänkte vell, men endå fett om du bodde där :D

kram<3

Chriis

S:V hehe yes :) gör du då? :)

Anna med A

vad gör du? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. varsågod :D!

Saga

Hej!Jag har en frågestund på min blogg och det skulle vara kul om du ställde någon fråga. + Dom som frågar något får en länkning! Kram.

http://sagasmith.devote.se/blogs/17641036/-fraagestund-.htm#WriteComment

Micaela

hej sööt!



Följas via bloglovin'?:)

Amanda Persson [foto & fotboll]

svar: tack så mycket, allt bra? :D

SVAR: Absolut, det är det verkligen :D

Emelie

Biljard e kuuul :D <3

danten89

Vilken är din mello favvo?=)

Ina♥

Haha :D

tova

hihi så braa :D <3

Hanna Håkansson [ Foto ]

ihhi :D

HANNA

sv: hiih np :D

Mathilda

Härligt!

sofia

okej :D

sandra

- ja verkligen :D



haft ett bra lov?

Hanna Håkansson [ Foto ]

ja verkligen :D

Esmeralda<3

sv: kul att du gillar dem:)

sandra

- har inte lov längre, jobbar ju ;)

sandra

- hehe inte lätt att komma ihåg :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

ja idag vare kallt :O

sofia

roligt med skola? ;)

Gabbi

Sv: Skönt att höra! :)

HANNA

sv: varför tycker du det? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

jobbigt :O

sofia

haha jaa :D <3

Lina

okej :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

kanske är bättre imån :D

sofia

varit barnvakt å bara chillat, dusj? :D <3

Ina♥

Ja :D inte haft det på as länge! :)

HANNA

sv: hahah, okej :D

HANNA

sv: kissie! :D

Louise (Foto & Vardag)

Allt bra?

Kramis!

Ina♥

Haha nää, men man måste ju göra sådana ibland liksom? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tusen tack, blir så glad! :)

Ina♥

Yess :D

Sofia

Kul att du är med och tävlar i veckans blogg :D

Allt bra idag? :)

Louise (Foto & Vardag)

Svar:Det är bra med mig också :]

Gjort idag då? :D

Anna med A

Tv :) du`?

Sofia

Det är toppen här :D

Vad gör du? :3

Hanna Håkansson [ Foto ]

Absolut :D

Louise (Foto & Vardag)

Okej, kul!

Jag har varit i skolan, och sedan var jag på kör :)

Göra något kul imorgon? ;)

Anna med A

Kollar på jersey shore :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, tack igen sötnos :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

Görs då +:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :D

Mathilda

Tack så jätte mycket! Haft en bra dag?

Anna med A

Ja!

Micaela

ha lagt till dig nu:) lägg till mig också och säg vilket nr du blev!

DIANA ÖSTERBERG

sv; tackar bruden :)

Anna med A

Tack!

Louise (Foto & Vardag)

Svar:

Okej! :D

Jag ska till skolan, efter skolan ska jag nog plugga :/

Ina♥

Japp :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. verkligen, bara plugg ämnen. Men nu hoppas jag att alla slutar klaga på att vi har det slappt. kommer jobba röven av mig istället! <3

Louise (Foto & Vardag)

Aa :/

Hoppas du får det roligare ;)

Ina♥

Ja :) Thomas är min pojkvän :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; vad har du för dig? :)

Sv:Yes,:d

Anna med A

vad gör du? :)

Cajsa

vilket? minns inte va vi snacka om längre. :P

DIANA ÖSTERBERG

sv; okej :) jag skriver med en vän på facebook och inväntar big brother :D

Louise (Foto & Vardag)

svar:

aa, haha ;D

Men tänkte att du kanske hade roligare plugg än jag, haha x)

Nä, inget plugg är kul typ ;)

danten89

Ja Looren måste vinna?! :)=

Hanna Håkansson [ Foto ]

gött, musik :D

Louise (Foto & Vardag)

jag går i 8an , själv? :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

Number One Gun - Forest :D

Ina♥

Aa :) har du en kille?

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha gör de :D

Sv:Om någon är snygg här så är det duuu!

Louise (Foto & Vardag)

Oj, lycka till! ^__^

Längtar verkligen inte till när vi ska ha nationella proven , blir alltid stressad av prov! ;)

danten89

Yeah =D

Mathilde

SV: Tråkigt att börja skolan igen, men du har väl påsklov snart eller? =D

Hanna Håkansson [ Foto ]

ahha kanske inte din smak ;D

Micaela

sv: okej:)

Ina♥

Jaha låter illa :( jaha, aa men man behöver ju egentligen inte ha ett förhållande ? :) det är mysigt att inte ha ett oxå? :)

Ina♥

Totchee :D man väljer allt man vill!

Micaela

tack!



va gör du?:)

Ina♥

Yess sir ! :) jag valde att vara det i 8 nästan 9 månader. Jag ville inte ha kille, men när jag såg Thomas.. De gick inte att va utan han :p

Micaela

sv: okej:)



härligt, ska fika lite:)

Anonym

Sv: aa;) händer ikväll?:)

Gabbi

Sv: =D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: