by amanda

| Outfits
Tja kompisar! Idag fick jag gå hem tidigare från skolan, så gick hem och softade lite tills det var dags att åka till bowling hallen. Hade privat lektion och den gick sådär, ibland bra och ibland dåligt. Efteråt kom Cecilia och Oliver så spelade med de och Åke - våran tränare. Efteråt så käkade vi lite och sedan åkte jag hem. Nu kollar jag på Top Model Sverige. Det är reklam så måste springa tillbaks till tv:n nu. Puss!

Såhär har jag sett ut idag. Linnet/toppen är den jag köpte förra veckan :)
lisa

så lite så:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mys :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

fin outift :D

sv- va vad menar du emd 'fundersam? ;) '

jag är lide trött hahah xd

kram<3

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D

EMMAS!- alltid tävlingar

snyggt :D

Anna med A

Ja! :D

Louise

Skönt att höra :)



Jo de e bra med mig med :)

Anonym

Snyggt!

Lindassphoto - fotoblogg

Snyggt! :D

Matilda

Sv;Tack:D

sofia

hihi <3

danten89

Snyggt =)



Hur är det?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Haft en bra dag? :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; :) <3

Ina♥

Typ ingenting :) störde min kille i sin skönhetssömn ^^ haha självdå ? <3

karolinajonsson

Fan! Glömde top model :( Får kolla på nätet då ^^

Ida

sv: och varför är ett nk prov läskigt?

amanda

Härligt! Jo samma här, vad gör du? :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

inget spec, sJ? :) <3

Patricia♔

Jag tyckte att det var bra att Sibel åkte ut idag:P

e

Ah!

Varsågod :D

Anna med A

Ja :D

amanda

Skönt :) Njaa jag gör inget speciellt, kom nyss hem. Händer imorgon? :)

FlizanLizan

sv: hehe okej tkr jag med :P

DIANA ÖSTERBERG

sv; fick bikinin utav företaget =)

Anna med A

Haha, det är där vid nacka :)

Patricia♔

sv: Tyckte du om henne?:)

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :)

sandra

- Snygg outfit :)

sofia

haha jaa ;) <3

DIANA ÖSTERBERG

sv; Skulle göra reklam om dom på min blogg? :)<3

Anna med A

Tack! :)

Louise - Flyttar till Turkiet

ja absolut :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

kul :D

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jag ska inte göra så mkt, blir nog sängen snart skulle jag tro - efter att jag besvarat alla kommentarerna =) Imorgon då? Skola? :)

Anna med A

Vad gör du? :)

LINDAVIOLA!

sv; Tack :)

sofia

jo, vilket har ni i kemi, biologi lr fysik? :p <3

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha :D

LINDAVIOLA!

sv; :)

Tack!! :D

sandra

sv: så lite så :D

sofia

okejj, vad glad över det för vi har kemi, och jag kan ingeting, våran lärare är helt störd, förklara så man int fattar... <3

Hanna Håkansson [ Foto ]

i varberg ;D

sandra

- tack, det är fan inte kul att vara magsjuk /:

Hanna Håkansson [ Foto ]

jaså när? :D <3

sofia

joo, vi har haft fysik sen vi började nian och nu så efter jul så började vi med kemi och några veckor efter så har man nationella idag och min klass har int haft ngt kemi, bara lite i sjuan med våran förra lärare.. så allt känns piss nu <3

sandra

- ja verkligen, usch /: det jobbigaste är att man inte kan äta någonting

Louise - Flyttar till Turkiet

ja absolut :)

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jadu, imorgon vet jag inte. Hade tänkt baka ikväll men vart inget av det så jag kanske gör det imorgon. Åtminstone bullar o lite sånt där, de stora ska på kalas så då får jag roa mig med småkisarna ;) Har du nåt bra (och gärna smidigt) förslag på vad man ska baka? :)

sofia

ni hade ju tur :D <3

Hanna Håkansson [ Foto ]

ihi okej D: vi har stuga där :D

Louise - Flyttar till Turkiet

har bara tagit det lugnt sjdå? :)

sandra

- nä det har du rätt i :P

Ida

sv: nk är inte bara fysik? och vad har nationella att göra med ett vanligt prov?

Evelina

Har du haft en fin och skön kväll? :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; exakt :D

EMMAS!- alltid tävlingar

japp :D görs?

Elina

Härligt blogg. Hoppas du haft en bra dag! :D

LIENE

Gillar linnet:)

Max L

Vacker <3333

Alexandra

Superfint linne!

S O F E N - rock/photo/life

SV: Jaha okej :D Då ska jag leta på mig ett par.. Tack så mycket du! :D

danten89

Så lite så =D

Annika - drömmen om 11 barn

Sv: Oh, jag älskar mint...! Har du nåt recept på dom topparna, eller finns det på internet kanske :) Är kanon om det är enkelt att baka eftersom småttingarna är hemma o dom brukar få sitta på bänken när jag fixar i köket :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, aa :)

görs?

Jolline

Fint =)



Varit ute och njutit av solen?

Vilma

SV: mår bra! Du? ♥

LINNÉA FLYSTAM

SV: Det är bra med mig med! Vad händer idag då? :)

karolinajonsson

Klart :D

Miss Sunshine

Snyggt!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :D!

Anna med A

Är i skolan :)

Rosanna:)

Fin outfit:D

LINDAVIOLA!

sv; min gårdag var bra, din då?

amanda

Har varit med en kompis! Okej, vad roligt med fotokurs :) Idag ska jag ha fotodag med en kompis :) kram

Felicia

Ser fiiint ut!



SV: haha u don't wanna know!



puss

~ L I N N ~

Tack! :)

Angie Obell

haha ja :P

sv: :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Snygg outfit :D

alexandra

Vinnaren av dagens blogg är utsedd! Gå in och kolla om det blev du!

I'm stuck in this fucking rut

jaa, tycker om människor som respekterar att alla inte är likadana liksom, så tack <3

♫♪ Sandra T

kul med bowling :)

Emelie

Så det var det du gjorde i går xD

Jag fatta inget :P

e

Oj haha :D

Anonym

så lite !

malin

fint :)

Elena

Snygga jeans!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: