by amanda

| Porträtt
Modell: Jag Foto & Redigering: Ulrika Kamera: Canon EOS 1100D


Det kom ett film team till våran skola idag, så idag har vi tillgängnat oss åt att spela in och redigera en film. Den blev faktiskt bra även om den bara var 3 minuter lång. Den kommer att visas på Grand biografen bland en massa andra, den film som vinner kommer få en roll i en riktig film! När vi slutat gick jag och Ulrika hem till mig, vi bakade mint toppar och tog en massa porträtt bilder på varandra eftersom vi fick det i läxa av våran fotokurs ledare. Det var super kul, redigerade och sjöng singstar efteråt. Vid halv 7 mötte jag Annie och Linn. Även Emelie och Nadja kom. Nu lyssnar jag bara på musik och chattar med vänner. Puss&Kram
Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

Evelina

fin bild!

Har du haft en fin dag? :)

molly

nu är dagensblogg avslutad :)

Patricia♔

Låter som du haft det skoj:)

Dan Thor

Hur är det? :D

naxo - bloggen med tips!

sv: samma här. haft en bra dag?:D

sofia

hah okejj <3

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

riktigt,riktgt fin bild asså!:D

sv-yepp :D

hihi låter mysigt :D

vatt me en kompis :d<33

kram<3

Johanna

Svar : Tack detsamma finis! <3

F R I D O N

fin bild :)

SV; ja verkligen! :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Hej!



Dagens blogg är nu utsedd, vinnaren + ny omgång är uppe. Glöm inte att berätta om du gör extragrejerna. Även fast du redan till exempel gillat på facebook i den förra tävlingen, måste du skriva det igen.



DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

Louise

Imon är det tisdag :) och jag hoppas du får en bra en :)

Annika - drömmen om 11 barn

Sv: Det är kalasfint med mig faktiskt. Nöjd med dagen, och kvällen kan knappast bli varken bättre eller sämre känns det som :) Så det är väl bäst att lägga sig snart så inget händer, haha! :) Vad händer hos dig imorgon då?

Sara - Mamma till Nova

hehe, Okeej. :D Låter nice. ;P

Hoppas du haft en fin dag :D

karolinajonsson

Tackar :D

EMMAS!- alltid tävlingar

Kul att du är med & tävlar om att bli veckans babe :D

Milia

Sv: Jag svarar på kommentarer :)

Kommentera gärna vad du tycker om min nya header! :D

Och var gärna med i min tävling ''dagens blogg''

Movietajjm

hon som har gjort din design är hon bra?



Just nu på Sveriges hetaste filmblogg. Tävling, Gissa filmen! Gissar du rätt så får du en länkning!

Om inte en massa goa filmtips!

/ Mysan at Movietajjm

~ L I N N ~

Yeah! :)

Cajsa

Allt bra söt?

Matilda

Hejhej!,Fin blogg allt bra idag?:)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Nice :D



Missa inte tävlingen om ett valfritt iphoneskal, enkla regler: http://angelica.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-valfritt-iphoneskal.html

Dan Thor

Jo men det är bra :)

Kul du har haft då^^

skoj att du är med i Dagens blogg :D

Allt bra med dig :)?

DIANA ÖSTERBERG

sv; okej ;) vad har du köpt örhängena?

Hanna Håkansson [ Foto ]

Godnatt :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, aa

Hoppas du fick en bra start på veckan och önskar dig en toppen tisdag! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: igår var jag med en vän och min kille :) du då?

Amanda Persson [foto & fotboll]

han en tävling på min blogg, vore kul om du vad med :)



http://amandapersson.blogg.se/2012/march/tavling-valfri-vara-fran-alottalove.html#comment

Vilma

Sv: Inget särskilt, mårs? :)

Anonym

Jätte fint bild på dig :)

LIENE

sv: Jag vet inte. Kanske för att jag inte sover så bra.

Fin bild!

LINNEA

du äe ♥

Jolline

Filmteam till skolan. Häftigt ju =)

MICHAELA - FOTO

sv: vad bra! Min helg var hur bra som helst :) Gjorde du något speciellt? :)

enya

allt bra? :D

Lisa

så fin Bild!

Miss Sunshine

Jättefin!

Patricia♔

sv: Tackelitack:)

LINNÉA FLYSTAM

SV: Kul att du är med! Allt bra idag? :)

Erika

Jag mår sådär. Är ju sjuk men börjar faktiskt må bättre!

Jätte fin bild, du har skit fina ögon! :)

Erika

Vinnaren av dagens blogg är uppe!

Gå in och kolla om det var just du som vann! :D

alexandra

Vill du synas för min 1500 läsare? Då ska du delta i dagens blogg!



http://thisisalexandras.blogg.se/2012/march/2311.html#comment

Nayomi

vad fina örhänge! ^^

I'm stuck in this fucking rut

fin bild :)

Milia

Nu är frågestunden igång, ställ gärna en fråga eller fler om du vill! :D



http://mmiiilia.blogg.se/2012/march/fragestunden-borjar-nu.html#comment



Ber om ursäkt i förväg om du inte gillar sånhär reklam :)

S O F E N - rock/photo/life

SV: Yes :)



Var kommer örhängena på bilden i från? Dösnygga!

Mathilde

SV: Förlåt att jag är så seg på att svara. Har haft så mycket i skolan att göra. =D Hoppas allt är bra med dig? =D

Shuuue! Nu är jag så gott som tillbaka på bloggen! Lite segt i början kommer det att vara, men annars så är allt som vanligt. Hoppas du haft det bra under tiden jag varit borta! :)

Chriis

SV: tack :Dallt bra? :D

♫♪ Sandra T

fin bild!

Alma

Jag känner mig lite småsjuk :/

Vad ska du göra idag då?

Sannalitens.se

Svar: Hehe okej :) Om du fick åka vart du ville i världen helt gratis. Vilket land skulle du åka till då? Själv vill jag väldigt gärna åka till Dubai eller Dominikanska Republiken. :) Kram!

Bella Davis - MODELL BLOGG

fin bild! jo med mig är det bara bra hur är det själv? kram

Anonym

Hejsan sötnos!

Dagens blogg vinnare är nu utsedd :) Gå in och se om du vann, om inte så är du med igen va :)? Någon gång kommer turen ! :)

KRAM

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-7.html#comment

nathalieandersson'

haft en bra dag? kram!

Petra

hoppas du haft en underbar dag.

MichaelaMagnusson

Söt!



SV: Okeeeej :D

Angie Obell

hehe okej :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

varse :D

kram<3

karolinajonsson

Kul att du är med och tävlar om armbandet :D Lycka till!

Louise

allt bra idag då? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack <3

EMMAS!- alltid tävlingar

åh tack du också :D 3

DIANA ÖSTERBERG

sv; tackar :D

okej!

Louise (Foto & Vardag)

Vilken fin blogg du har :)

Allt bra med dig idag?

Kramis / Louise

Patricia♔

Hur har dagen varit?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jättekul att du är med i dagens blogg, utser en vinnare inom några dagar.



MISSA INTE MINA ÖVRIGA AKTUELLA TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

I'm stuck in this fucking rut

det tror verkligen jag också. Alltså min pojkvän och min familj som ändå lever med min fobi förstår ju inte. så ja, det är omöjligt tror jag :(

sofia

tack så mkt sötis <3

Fin bild! :)

Matilda

Sv;Skönt att höra...allt är bara bra med mig:)

molly

nu är vinnaren av dagensblogg uppe!

Mathilde

Låter bra det, här är det bra med. =D Snygga örhängen. =D

ronja

du är så fin amanda!

Ida

Snygga örhängen!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: