by amanda

| Vardag
Jag vann dagens blogg här!

Igår var det riktigt mysigt hemma hos kusinerna. Vi åt god mat och efterätt, spelade wii, kollade på melodifestivalen och bara umgicks. Jag måste bara säga att Loreen var bäst igår och jag är galet glad över att hon vann! När jag kom hem softade jag bara och sedan blev det läggdags. Imorse gick jag upp klockan 8 och strax före 9 blev jag hämtad av Regina och hennes mamma. Vi blev skjussade till Vårby där vi skulle spela bowling tävling - Junior Leauge. Det gick helt okej mer orkar jag inte förklara. När jag kom hem hade pappa grillat så vi satt ute på altanen i solen och åt grillad korv. Funderade på att åka lite med moppen som vi just startat första gången i år men det blåser så ute och jag är så lat så vi får se hur det blir med det. Men vi hörs senare. Puss&Kram


LINNEA

hihi okej<3

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi tack :D <3

Anna med A

vad gör du? :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ja okejj :/ <3

naxo - bloggen med tips!

sv: jag tyckte bowling var sådör :)

ja jag också! vad tycker du om programmet? :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ja :/<3

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihi ja :D den är cool :D<3

Moa Samuelsson

veckans blogg med bra deal, anmäl dig gärna:)

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-ny-omgang-1.html?_tmp=17a2884d12fae98e32ab61c941103932fed97876

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihi :D<3

naxo - bloggen med tips!

sv: jag tycker inte detä r kul haah ?:D

danten89

Hur är det annars?=)

Kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Vad roligt! :)

ser mysigt ut!

DIANA ÖSTERBERG

sv; yes :(

karolinajonsson

Kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg :D Lycka till!

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ska bara dansa ikv, dudå? :D<3

danten89

Det är samma här ;D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D!

Johanna

Svar : Vore lättare ifall vi kunde ta det på facebook någon dag, rätt mycket att berätta.. Har föresten bytt blogg! :) puss <3

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

Ll dance studio :D

ihih skönt <3

MICHAELA - FOTO

sv: vad bra :)

det är bra här med!

Haft en bra helg? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

<3

LINNEA

görsx3

Johanna

Svar : Aa, vi kanske kan ta det ikväll? Ska nämligen strax åka till pappa :) Tack gumman. <3



Bytte blogg dels för att jag tröttat på blogg.se, men sedan även för att bli av med lite folk jag inte vill ska läsa, typ mamma, pappa och hela släkten. haha :)



Beatrice Jakobsson (foto)

sv. yes :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

göru då? :) <3

LINNEA

åt nyss♥

Hanna Håkansson [ Foto ]

kul :)

väntar p åmat :) <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jag ska bara ta det lungt, du då? :D

Alicia Blomqvist

Fin blogg du har!

Hur mår du? :)

Johanna

Svar : Grymt :D <3

Moa

Fin blogg!♥

Hanna Håkansson [ Foto ]

ingen aning avd de blir :D <3

Hanna Håkansson [ Foto ]

ska ner o kolal nu :D <3

Moa

Sv: varsågod, vad har hänt idag då?

Jossan

sv: följer! <3

Moa

Sv: Gud vad kul! :)

Jag har varit och bada med mina kusiner annars har jag varit och letat efter mammas stulna cykel:/ och annars chillat :D<3

N

Önskar dig en finfin dag! :D

EMMAS!- alltid tävlingar

okej, allt bra?:D

Moa

Sv: Japp, men inte så''Nice'' att leta efter den stulna cykeln :D<3

EMMAS!- alltid tävlingar

okej :D jo de är bra :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D

Moa

Sv: haha aa, men nu så väntar jag tills en pizza ska komma (för vi har beställt pizza) =D<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. kul :D

LINNEA

nudlar♥

Sami

Hej gumsan, haft en bra helg hittills? :)

Micaela

sv: okej, haft en bra helg?

karolinajonsson

Tack :D

LINDAVIOLA!

sv; det går upp och ner, när jag tänker på det för mycket blir det jobbigt. Men mesta dels känns allting bra, jag börjar förstå det mer och mer nu. Men inser också att det var det bästa som kunde hända.

EMMAS!- alltid tävlingar

vad ska du göra ikväll?:D

Erika

ja eller hur :D

Moa

Sv: japp, har ätit nu =D<3

Erika

Tack så mycket! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :D

Vilma

Hej, super fin blogg!

Hur mår du? Kram Salukin/Vilma

Nora

fin blogg och header! Allt bra?? :D

LINDAVIOLA!

sv; Ja, precis :)

Moa

Sv: jooo det var det ;'D

danten89

Vad gör du ikväll?=)

J E N N I F E R F O T O

Hejhej :)

Nu har jag frågestund på min blogg så klicka gärna in och ställ en fråga eller två :)

Direktlänk - http://jenniferspictures.blogg.se/?tmp=11182430

Kram fina du!

Nora

det e bara bra! Görs?? :D

LINDAVIOLA!

sv; Ja, det blir ju det :)

Sandra Dagh

Hur är det med dig idag då? :)

Moa

Sv: haha sötis :D

Men det ska papa ha till lunch imorron :D

HAHAHAHHAHAHAHAHA!♥

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. förstår det :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

potatis o köttfärs, :D <3

Anonym

bloggving byte?

min blogg är http://mosansliv.blogg.se/

Hanna Håkansson [ Foto ]

nja sådär :D <3

Sandra Dagh

Najs! Jo men samma här, ska du göra något speciellt nästa vecka då? :)

Nora

svarar på kommentarer och facebook ;) gjort i helgen??

Erika

:)

sofia

hehe, plus att de är en msa andra saker oxå men tog ngra bara :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jodå :D

danten89

Det är samma här ;)

Men ska fika^^

Moa

Sv; hehehe♥

Sv: Haha ah , har du nyss fyllt år eller någonting?:D

Anonym

Jaha okej, vad roligt! Hur gammal blir du?

Vet inte riktigt, stallet & skolan som vanligt antar jag. :)

Sandra Dagh

Ja okej. :)

Sandra Dagh

Haha va, vad skrev jag hahah? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: hii :)

MichaelaMagnusson

Va det du som fyllde år? ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: