by amanda

| Vardag
Idag gick jag lite tidigare från skolan eftersom jag skulle möta mamma för att åka till läkaren. Vad jag gjorde där är lite privat men det gick bra i allafall. När vi var klar så sprang jag och mamma runt på stan i flera timmar, tog en fika på Espresso house och sedan åkte jag hem till Linnea. Vi satt och pratade i någon timme sedan åkte jag hem till Filippa. Vi köpte glass och därefter blev det film mys med hennes mamma och en kompis. Pappa hämtade mig efteråt och nu tänkte jag kolla på några avsnitt av One tree hill ♥ Bilder på det jag köpte idag kommer när jag är hos mamma igen. Puss&Kram




bilder från kushandwizdom.tumblr
LINNÉA FLYSTAM

SV: Tack så mycket! Använder du instagram? :)

Lova

Sv; Förstår det! Tror jag ska önska mig en iphone i födelsedags present, men det är tre månader kvar, haha! :P

DIANA ÖSTERBERG

sv; de kan man säga :D

LINNÉA FLYSTAM

SV: Okej, vad heter du? :)

LINNÉA FLYSTAM

Följer dig nu :) Heter linneaflystam :)

LINNÉA FLYSTAM

SV: Kuligt :)



Vad händer imon då? :)

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; härligt! det är bra med mig me ;)

jag följer dig nu, så följ mig också! puss

LINNÉA FLYSTAM

SV: Åh vad kul, har du fyllt år? :)



Ingenting fram tills mina morföräldrar kommer hit!

Lova

Sv; Haha okej! ;)

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; syns inte :(

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; det kanske tar ett tag :)

kram

Lova

Sv; Tack så mkt! :D

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; haha ja that's me ;)

tack desamma :* pusss

Patricia♔

Skönt att det gick bra hos läkaren. Hoppas det inte var något allvarligt.

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; :')

du är verkligen jättevacker! hoppas du haft en bra dag! puss

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; tuuuuusen tack :D

är du också gärna uppe länge och sover länge på morgonen istället? ;) hihi <3

Patricia♔

sv: tur:)

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; hihi ;D

puss

Patricia♔

Funderar på om jag ska sova:P haha du?

danten89

Jag ska väl sova snart :) dudå?

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

har du några planer för morgondagen då?

puuussss

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

hoppas du haft en bra dag söt! :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; Alla mina systrar red när jag var mindre, följde med till deras sköthästar och så.. sedan när jag fick åldern inne så började jag på ridskola, skaffa mina egna sköthästar osv :D

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; jaha va mysigt, fyller du år i morgon? :)

jag ska plugga hela dagen tror jag... haha..

kram!

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv, ja det suger!! :(

jahaa, grattis i förskott :D

kram

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Hoppas du fick en bra start på helgen! :D

amanda

ja eller hur?! :D

Sara - Mamma till Nova

Hoppas din fredag blev toppen. :D och att din lördag blir lika bra :D

Amanda Persson [foto & fotboll]

fina bilder :D

Anna med A

Godmorgon :)

Sammy

Jodå, med mej är allt bra! händer idag? Ska du se mello FINALEN ikv?

~ L I N N ~

Det tog slut, vill helst inte prata om det..

LINNEA

du kan va!

Lotta

Sv: Va härligt :) Vad ska du hitta på idag då?? =) kram

Sannalitens.se

Svar: Hehe okej, jag bara undrade :) En annan fråga; Har du någonsin provat ögonfransförlängning? Och i så fall, fungerade det och vilket märke var de? :) Kram!

LINNÉA FLYSTAM

SV: Grattis i förskott då! :)

Ina♥

Jaa det är bra :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

Chong - Two Asiians

Sjukt fin blogg! :D Önskar dig en toppenbra helg,

kram!

I'm stuck in this fucking rut

aaha okeej ;D

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

hur mår du i dag då? :)

kram!

Ina♥

Alltid :D vad gör du ?

~ L I N N ~

Tack rara du :)

Sammy

Jag ska se mello med syrran min :) allt bra?

Ina♥

Najs :) musik !

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket Amanda! :)

Linnea

Hej! Just nu har vi frågestund på våran blogg och vi skulle verkligen vilja att du gick in och ställde en fråga eller två.

http://nittiosjuor.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment



dessutom får alla som frågar en LÄNKNING

~ L I N N ~

Planer för idag då? :D

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; härligt! jag mår toppen, men trött! haha :)

vad önskar du dig tills på torsdag då? :)

kram

LINNÉA FLYSTAM

SV: :)



Vad ska du annars göra idag, förutom kalaset? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, hiih :)

danten89

Gör du idag?=)

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; åååh va mycka bra saker :D hihi¨hoppas du får allt ;)

kram!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jag får se, du då? :D

LINNÉA FLYSTAM

SV: Samma här :)



Vad gör du ? :)

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; hihi jodå :D

jag fyller 6 januari ;) trettondagen.. lite för nära jul tycker jag.. haha

kram <3 <3

LINNÉA FLYSTAM

SV: Ja, hon har nog väldigt stor chans att vinna!



Svarar lite på kommentarer. :)

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; hihi tack tack ;D

haha det var meningen på självaste julafton, men jag blev sent född som tur va! :D

kram

Anna med A

Vad gör du? :)

danten89

Fyller du idag? :D

Hihi.

Ja vi ska fira mor^^

Gäster kommer och så ska vi se mellon ikväll^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad roligt :D

Anna med A

Ska fixa mig :)

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; haha det kan man säga :D hihi

kram

Nathalie Nyrén

Ja verkligen :D ha en bra helg!

Simona

Hej, allt bra med dig idag? :)

sv: tack :D allt bra idag? :)

~ L I N N ~

Hehe okej!

står i inlägget! :D

Cajsa

hehe tackar.. ^^ allt bra med dig idag då?

molly

nu är vinnaren av dagensblogg uppe på bloggen :)

Annika - drömmen om 11 barn

Allt bra idag då?

Lotta

Sv: Jaha, va roligt :) och idag har jag städat lite, bakat och om en stund ska jag gå en promenad :)

KeyYo- skall tas med en nypa salt!

VINN SMYCKESSTÄLL VÄRDE 249:- PÅ MIN BLOGG! HELT SJUKT, MISSA INTE FÖRSTA TÄVLINGEN EVER PÅ HUMORBLOGGEN KEYYO!

http://keyyo.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-ett-smyckesstall.html#comment

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jag mår väl sisådär om jag ska va ärlig, men det är inget som inte går över ;) Vad ska du göra ikväll då? Melodifestivalen?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: