by amanda

| Vardag
Måndagar är ju nästan alltid sega, har varit sjukt trött idag. Vi skulle egentligen ha åkt till gymmet efter vi slutat men orkade inte. Istället gick jag hem till Madde där hon och Hanna var. De är så sjukt sköna. För er som har mig på facebook måste kolla videon när de sjunger! Haha, gick hem och pluggade till matte prov på Onsdag. Nu kollar jag på The Voice Sverige och dricker te. Puss&Kram

LINNEA

samma haha!

Isabella

sv; Ja:)

Hanna Håkansson [ Foto ]

inget spec, mest avrt ute, sj? :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, musik

Önskar dig en fortsatt bra måndag! :D

emilia

hur har din dag varit? :)

nathalie

Vackra du!;* Jag skulle bli jätte glad om du GILLADE mitt bidrag. Jag är med och tävlar i Miss World Sweden 2012! http://www.missworldsweden.se/kval2012/nathalie_eriksson kramkram ♥ DU ÄR GULDVÄRD

karolinajonsson

Lätt gott med te! Ska jag också fixa ^^

yasmine modell mamma och fru

Allt bra denna måndag?

♥KRAM♥

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jättekul att du är med i veckans blogg, utser en vinnare på måndag, då även en ny omgång kommer upp.



MISSA INTE MINA ÖVRIGA AKTUELLA TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html



Och glöm inte att du varje dag kan klicka mig uppåt på prispallen i tävlingen hos studeravidare.se, det enda som krävs är ett klick på länken: http://www.studeravidare.se/bloggc?id=q9i5j0o0hgj&sv

e

Kul, har nyss kollat på halv 8 hos mig :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

haha jag fick höra den igrå xd <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

fin du e :D



Och glöm inte att du varje dag kan klicka mig uppåt på prispallen i tävlingen hos studeravidare.se, det enda som krävs är ett klick på länken: http://www.studeravidare.se/bloggc?id=q9i5j0o0hgj&sv

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Så sööööt :)

Olivia - Mode, Foto, Vardag

Bloglovinbyte? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mys :D!

sofia

jaa dee tyckte jaa me ;) <3

Sv: Tack :D

Vad gör du? ♥

Hanna Håkansson [ Foto ]

trevligt :)

Anonym

tack♥

yasmine modell mamma och fru

det är kanon myser hemma med familjen bara kraam

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ahah aa :D<3

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Hihi :D Vad gör du? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Så lite så :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Tack så jättemycket fina du :D

sofia

tack :D

i Gällivare :D <3

frida berg

Sv: Tack! Ja visst, skit fin färg! :D

LINNÉA FLYSTAM

SV: Jo det är bra med mig med! :)

sofia

jadåå :D <3

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Härligt :D jag kollar tv :P

frida berg

Sv: Allt bra? :D

Emelie

Heej! I helgen är det tävling ^^

Du ska va med då va? (:

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

NEEEJ han e skitsöt :D<3

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

familjen annorlunda :P

frida berg

Sv: Härligt! Jo de är bra :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

du e konstig hahah :D<3

LINNÉA FLYSTAM

SV: Tack så mycket! Snygg outfit :)

Anonym

Hej söötnos! Vill du vara söt och vara med i min Dagens blogg?

Du blir länkad inför ca 7000 st, i denna blogg och min andra blogg på Scandalbeauties :)!

Hade gjort min dag. KRAM

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-13.html#comment

Olivia - Mode, Foto, Vardag

Har lagt till dig nu, säg vilket nummer du blev :)

Sv: Kul, är det bra? :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Japp :D nu är det slut xD

Hanna Håkansson [ Foto ]

okej :D

Emelie

Sv: Men men.. Jag har för mej att det är vanliga tävlingar :OOOO <3

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

haha men jag är endå lite mer normal än dig va? :D <3

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jo detta var första dubbelringen jag fick i min ägo, men jag trivs med den :)

♫♪ Sandra T

snygg jacka!

e

Yep :D

Hoppas du haft en bra dag/kväll!

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

haha okejdå ;) you wwin :(

erkänn att du tycker synd om mig:D<3?

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

gör du nu då? :P

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

mycke* :D<3

Hanna Håkansson [ Foto ]

kollat tv, sj? :D

Malin

Hoppas matteprovet går bra på onsdag :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

okej gött :D

danten89

Vad gör du=)?

Morgan

Okej! :) Jag svarar på kommentarer (även fast mitt internet dampar) och planerar helgen. :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

aha :D kollar tv hehe

Hanna Håkansson [ Foto ]

inget spec, träna osv, sJ? :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Jaapp :D

Pia - Smilinggirls!

sv: Vad kul att höra! :D

e

Tackar :d

Hanna Håkansson [ Foto ]

trevligt :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Hihi jaaa :')

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha ja ;D

danten89

Vad för covers=)?

Jag slappar bara ikväll.

Njuter av ledigheten :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Hihi några då (A) :D

Moa Larsson

Svar: Tack så mycket och detsamma! Jag saknar dig också sötan. Vi får ta och ses när allt lugnat ner sig i skolan och så <3

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; kollar tv ;)

Malin Östling!♥

Vinnaren på veckans blogg är uppe nu, kolla om det blev just du!



Prova min nya tävling dagens fråga!

Smart svar = länk i min blogg :D Lycka till!!

karolinajonsson

Haha lite xD Var det med flit eller var det en slump? ^^

danten89

Okey :P

Vad gör hon för covers då? :)

Anonym

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

hanna

hahaha pussss min älskling!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: