by amanda

| Vardag


Ny väska och nagellack. Väskan är sjukt mycket snyggare i verkligheten!





Dålig update men det blir så på helger tyvärr. Igår kväll så var jag, Hanna, Gustav, Danne och Wille hemma hos Hanna. Vi lyssnade på musik och bara softade. Sedan drog Gustav och Danne så vi andra drog vidare på chill krök. Umgicks med en del som jag inte umgåtts med på länge. Jag och Hanna kom hem igen vid halv 2, åt lite och sedan la vi oss och sov.

Imorse gick vi upp vid 9, åt frukost och fixade oss. Sedan bar det av mot Högdalen där jag skulle spela bowling match. Det gick helt okej, kunde gått bättre och sämre. När jag kom hem åt jag lunch innan det bar av till stan. Jag mötte Meliina och vi kollade i affärer och tog en fika. När jag kom hem träffade jag Hanna en liten stund och nu är jag bara hemma. Är så sjukt trött, sov jätte lite igår plus att det är sommar tid nu så jag ska väl gå och lägga mig om någon timme. Puss&Kram
tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ihihihöhöhöhö okejj :D mysigt :D diggar du mina pojkvänner? :D (a)

sofia

varse :D

vars har du köpt väskan? :D <3

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack <3

Sara - Mamma till Nova

Hoppas din dag varit bra =D

Min ha varit rätt okej. :)

linah

fin blogg<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

hihi okej :D:D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vad skönt att höra D:

bexollila.

inte alls kul alltså :(

MICHAELA - FOTO

sv: ja, det har jag! michiiis heter jag där :D

julia's

Vad gör du då ? :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

hiih :)

Sara - Mamma till Nova

Hehe, Jo den ha varit bra, trots att vi misstänker valpar! :/

e

Härligt :)

Fina bilder :D

MICHAELA - FOTO

sv: haha visst! Lägg till mig så ser jag vad du heter :)

moa

Mycket fin blogg!

Något kul som hänt i veckan?

kram :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: skola och lite, du då? :D

julia's

sv: ser på tv, vad ska du göra i morgon? :D

MICHAELA - FOTO

sv: hihi såg det :) la till dig också!

Ska vi göra ett länkbyte också när vi ändå håller på? :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Jahaa okej vad roligt :) hm, lite läkarbesök, studiebesök osv :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

hihi japp ;P

MICHAELA - FOTO

sv: imorgon klockan tolv? :) fixar ett redan nu isf!

julia's

sv: jag ska till skolan & efter ska jag till stallet! :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Mmm :D

MICHAELA - FOTO

sv: Yes! :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Jag vet inte? :P

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: tusen tack fina du! Det betyder jättemycket :D

sofia

okejj :D <3

julia's

sv: javisst det kan vi väll göra, vad heter du ? :D

fanny jönsson

sv; ja !

MICHAELA - FOTO

sv: tack!

Tar en bild på dig, fixar det nu. Det blir super (y)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

inte så kul med läkarbesök ;)

e

Lugnt :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

Hhehhe yeaah :D fast dom är mina så försök inte ;) HAHA <3

sofia

hehe joo :D <3

julia

sv: nu följer jag dig, följer du mig ? :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

höhö :P

e

Tack hihi :)

sv: tack sötis :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Hihi vad bra :D du får gärna dela den med andra också om du vill hjälpa mig extra mycket :D skulle betyda grymt mycket :D

MICHAELA - FOTO

sv: Ta vilken du vill som är på mig, haha!

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

HHAHAAHHAHAAH ;)<3

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

läkarbesöken? :P

Sara - Mamma till Nova

Jo kanske lite. Men de är så att detta är verkligen inte planerat! :O Och ville inte ha några valpar. :-P Men nu är det ju som de är. :-P

MICHAELA - FOTO

sv: går det inte? Testa att spara en igen och välj "alla filer". Det funkade när jag sparade din bild!

e

Ja jag har instagram :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Ska ta blodprov :P

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Jag har haft världens nålfobi men kommit över det värsta så nu klarar jag mig med en lugnande tablett och lite emlasalva :P

Cajsa

göres en kväll som denna dÅ?

Sara - Mamma till Nova

Ja jo de kan man ju göra. Men guuud vad jag kommer fastna för dom. :/ SUCK!!

karolinajonsson

Kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg :D Lycka till!

Michaela

Sv: Ehm, ta en från Facebook då om det går. Det ska gå iallafall :)) annars så markerar du bara en bild på min blogg och kopierar den och sen kopierar du in den på din blogg :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mys :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

vart ute, sj? :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Hihi japp :D men grejen är den att jag ska på studiebesök samma dag, och måste ta lugnande innan (blir helt druggy hahah) och sen ska jag ta spruta också ;P

Anonym

Veckansblogg är avslutad, kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/25-mars-2012-veckansblogg.html#comment

Sara - Mamma till Nova

Hehe, Jaa de är dom. :D

Men om jag får veta det - och de är så. Så kommer jag ha en stadig dagbok om henne. :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

fotat :D okej :D

e

Javisst, jag heter erikaagustafsson. Vad heter du? :)

Cajsa

jajamänsan! :D bara bra med mig med! :D

Mira :)

fin blogg! :)

ping lowhngren

hahah! jao ;D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Hehe, ska iväg på en grej med en från AF :P

Cajsa

jajamänsan!

karolinajonsson

Ben & Jerryyysss! <3

e

Kan tyvärr inte göra det just nu, brukar vara inne på instagram på min pojkväns iphone och jag är inte med han nu haha. Min iphone är snodd det är därför. Men jag lånar en kompis iphone imorgon och lägger till dig :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

ah fast råka ju ta bort alla korten från kameran när ja inte hade lagt in dme i datan innan så haha :D

♫♪ Sandra T

åhh bj :D

Johanna Öberg

ben & jerrys<3 :)

JOHANNA - FOTO

tack så väldigt mycket!

danten89

Yeah =)

Jag mår fint.

Gör dudå?

Anna med A

vad gör du? :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå :)

görs?

Hejsan



Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

hoppas du sover gott nu sötis!:D

Esmeralda<3

Snygga saker:D

Felicia

Damn niceaaa köp!

pusss

Canan Zanyar <3

VILL DU BLI VECKANS BLOGG?! kolla in på http://cananzanyar.blogg.se för mer info <3

Carin

hej! :)

Allt bra ? <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :D

Ina♥

Näj va är det? :)

fanny jönsson

sv; jadå, du med ? :D

S A R A

Hoppas du får en bra måndag! :)

A M A N D A - Different is beautiful

Hoppas du får en fin dag! :D

LINNÉA FLYSTAM

SV: Jaa! Allt bra idag? :)

E l sa s f o t o , you will love it!!

B&J :D

LINDAVIOLA!

sv; Min helg har absolut varit bra, din då?

Ninni - Foto & Vardag

så läckra färger på nagelackena :)

hoppas du får en bra start på veckan :)

M O A

SV: Härligt! Jo samma här. Vad var det som gjorde din helg så bra då? :D

KRAM

Malin

Åh va gott med bj glass! :)

Lisa

så lite så:D

JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

hihi ben&jerry<33333

Emmelie

sv: nu har jag lagt till dig , jag blev nummer 236:) du kan säga till när du lagt till mig !

Bella Davis - MODELL BLOGG

tack sötnos! gott med Ben & jerry :) allt bra med dig idag? kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: fick ingen bra när jag har tandställning men har en bild sen innan :)

Cindy [Cindyles.blogg.se]

snygg väska! älskar B &J

Mathilde

snygga lack. =D

Ida

Mums B&J's! Har en i frysen som jag hela tiden glömmer bort x)

C O R N E L I A

Väskan såg fin ut :D Kul med nytt!

sarah

Fin väska :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: