by amanda

| Vardag
Jag vann dagens blogg här!

Idag har jag inte haft världens bästa dag. Först lyckades jag bytt min lösenkod till mobilen och glömde bort den, så den blev spärrad i mer än 1,30 h. Jag fick återställa hela mobilen och eftersom den är min bästavän och jag har allt på den så blev jag lite lagom ledsen när allt försvann.. Buhu! Jag slutade dock klockan 11 så det var skönt, åkte med Filippa till Nacka praktiska för att kolla in skolan och sånt. Därefter mötte jag Cecilia och Oliver för träning, den gick sådär. Och ah.. små saker hela tiden idag har fått min dag att bli smått jobbig. Men jag överlever som tur är ;) Förhoppningsvis ska jag snart ut med Gustav på en promenad men vi får se. Puss <3
Jossan ★

Din blogg kommer jag ihåg! Så fin :-)



Fråga gärna en eller flera frågor i min frågestund jag har på bloggen, om du undrar över något eller bara är lite nyfiken. Det är bara roligt! - Helt okej :*

S A R A

surt att låsa mobilen! råkade låsa min kompis telefon i en timma en gång, haha..

Teresia wåhlen - my life

Hej allt bra? :D

Manal

HEEJ !!

Vill du vinna ett Iphone skal ?

kika in http://justhewayim.blogg.se/2012/march/tavling.html#comment

Bella Davis - MODELL BLOGG

Ja verkligen :)

Hur är det med dig då? Allt bra ? Kraam :)

bexollila.

fyfan va keligt de där med iphonen ..

MICHAELA - FOTO

sv: jadå!

vad skönt :) det är bra här med!

Några planer för helgen?

Annika - drömmen om 11 barn

Dagens bloggtips ligger uppe och därmed också anmälan för morgondagens inlägg! Passa på att anmäla dig direkt om du inte vann någon av dagens platser:



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-bloggtips-ny-omgang.html#comment

Hanna Håkansson [ Foto ]

sskoj :D

Louise - Flyttar till Turkiet

kul att du är med drar tre vinnare imon :)



Önskar dig en fortsatt bra kväll!

Morgan

Hihi :* ingen fara.

julia ♥

sv: Jadå :)

Esmeralda<3

sv: okej, jag med:D

planer för imorgon`?

Esmeralda<3

sv: tandläkare och senare ut på restaurang med vännerna:)

Hanna Håkansson [ Foto ]

tusen tack :D

Ina♥

Varse <3

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi< 3

Ina♥

Aw, visst ären? :D tackar! <3

danten89

Åh visst är dem^^

Föll dem in i din smak?^^

Hanna Håkansson [ Foto ]

musik, sj? :) <3

danten89

Det är inga converse =)

Hanna Håkansson [ Foto ]

mys :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi gött :D

danten89

Jappa =)

Skulle aldrig betala 600 till för att få ett sånt fult märke på skorna =)

Hanna Håkansson [ Foto ]

ska till stugan, sj? :D

bexollila.

kan tänka mig de hehe, vill också ha en iPhone..

bexollila.

i know.. men har absolut inga pengar..

Hanna Håkansson [ Foto ]

gött :D

varberg :)

Matilda

Hej allt bra med dig?:)

danten89

6 par Converse? :O

Varför ens lägga pengarna på såna märkesskor?=)

Menar finns ju minst lika bra, samma modeller, utan märket, till billigare pris? :)



JOHANNA

Riktigt fin blogg tjejen!

kolla in min blogg :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, musik

Önskar dig en awesome fredag! :)

Malin

Åh va jobbigt att allt försvann!

S A R A

sv; haha ja! hon blev inte så glad på mig ;)

emilia

Planer inför idag? (fredag) <3

sofia

fin blogg! älska bakgrundsbilden haha ;)

LINNÉA FLYSTAM

SV: Tack! :) Allt bra idag?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Så lite så :D

EVELINA - art & photos

sv; okej:) har lagt till dig med=)

Anonym

sv: Tack finis! :)

Miss Sunshine

Ha en bra fredag!

Anna med A

är i skolan :)

Louise - Flyttar till Turkiet

allt bra idag då? :)

Vad jobbigt! :(

DIANA ÖSTERBERG

sv :)

Hanna :*

följer dej nu! :D

gisela<3

Hej! Jag har bloppis i min blogg, skitbilligt! Plus att priser kan diskuteras! Kolla om du hittar något snyggt, kram! :)

Morgan

Ja, älskar shopping! :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

japp :D

åh vad kul, älskar att bowla :D<3

kram<3

Mathilde

tack så mycket... Gillar din bakgrundsbild. =D

Ina♥

Allt bra med dig sötnos? :) <3

Ida

Synd att allt försvann



Fin blogg :)

Elin

Hej!



Vinnarna av VECKANS BLOGG är uppe!

Kika in och se om det blev du, annars är det bara att vara med och tävla om någon dag igen!

Länk; http://believe.webblogg.se/



Kram Elin <3

bexollila.

ja de e de..

Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs! Hoppas att du har en underbar fredag :):) Just nu pågår en frågestund hos mig, lust att ställa någon fråga? Och/eller göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

nojjz.blogg.se

danten89

Det är inga fejk Converse! :)

Converse kom ju efter tygskon.

Det är Converse som snott idén.

Jag menar i ex England kostar inte Converse alls så mycket som i SVerige..

Evelina

Har du några planer inför helgen? :)

Felicia

ajdå!

pusss

LINNEA

försvinner allt om man råkar skriva fel flera gånger? asså att den avaktiveras.. försvinner allt sen? :o<3

Jossie♥

bloglovinbyte ? :3

S A R A

allt bra idag då? :)

Cajsa

Hejsan söt!

Elena

Typiskt att råka låsa mobilen.

Malin

Hoppas du fått en bra start på helgen :)

emilia

Vad ska du göra imorgon [lördag]? :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

Det är absolut toppen med mig :)

Vad ska du hitta på i helgen då? Kram :)

JOHANNA - FOTO

sv; tack så mycket!

hur mår du då? :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en grym start på helgen! :D

Amanda Persson [foto & fotboll]

vinn valfritt smycke från imbusy!

http://amandapersson.blogg.se/2012/march/tavling-valfri-vara-fran-imbusy.html#comment



annars, allt bra med dig? :D

▲ Mohammedi's™

sv: Hej söta du! Nu är veckans blogg tävlingen avslutad, kolla om det blev du!

direktlänk:http://mohammedis.se/2012/march/veckans-blogg-vinnare.html#comment



OM DET BLEV DU: Grattis!

Om det inte blev DU: Det kommer en ny omgång idag , och massa andra tävlingar!

MISSA INTE , KRAM!

M O A

SV: samma här! vad gör du nu?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: