by amanda

| Vardag


Bitches, just nu är jag jääävligt irriterad. Orkar inte ens förklara varför, men ni vet den vanliga visan när man förväntar sig en sak och sedan blir besviken.


Idag efter skolan gick jag, Filippa och Elin hem till Ulrika. Vi bakade kladdkaka och kollade på Gossip Girl. Efter några timmar var det dags att börja röra sig mot fotokursen. Idag gick vi igenom olika kamera inställningar, tips och knep. Vi har fått i läxa att fota kvällsbilder. Synd bara att jag inte kan komma nästa onsdag :( När jag väl kom hem igen åt jag middag och nu pluggar jag till prov på fredag. Vi hörs imorgon. Puss
Anonym

så din tur

vem är din favorit i gosip girls? :)

I'm stuck in this fucking rut

sådär kan man ju också ligga haha :D

Louise - Flyttar till Turkiet

ja super nice :)

EMMAS!- alltid tävlingar

Kul att du är med :D

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okeej ska snart sova :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Hehe okej ;D jag kollar på bb :P

Hanna Håkansson [ Foto ]

så gött :D

Emelie

Sv: Spara detaljerna tills vi möts ;) <3

bexollila.

ja med så ge mig musik tips ( y.tube )



haha härlig bild "!

Louise - Flyttar till Turkiet

finns inget bättre än att shoppa :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

sööt bild ;D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

haft en fin kväll? :)

bexollila.

min favvo låt just nu : http://www.youtube.com/watch?v=AS_q53ymKkk&feature=related

tror inte du gillar den hehe !

Esmeralda<3

sv: Tack:D allt bra??

danten89

Gör du nu?=))

Louise - Flyttar till Turkiet

Nice :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

ämen, varför det? :(

bexollila.

tänkte det ;)

haha ja as bra :d

danten89

Det blir samma här =)

Trött?

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Jahaa okej :( men det är ju inte så långt ju! tråkigt. löste det sig? :)

Louise - Flyttar till Turkiet

Vad ska du shoppa för nåt då? :D

bexollila.

jag drogar låten hehe!

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

AHaa :( förstår dig, såklart man blir less då! =/

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Jodå, den har varit jätte bra. Lite less på vården bara :)

Louise - Flyttar till Turkiet

Åhh va nice :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; tackar! :)

bexollila.

jag bor i marks kommun även så kallat knarks kommun därför jag är ett fan av denna musik haha !

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Men men :)

sv: :)

Annika - drömmen om 11 barn

Dagens två bloggtips finns uppe på bloggen och samtidigt en ny chans till morgondagens:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-bloggtips-nyomgang.html

Louise - Flyttar till Turkiet

väskor e nice :D

Morgan

Hej! Vad kul att du är med och tävlar, jag hör av mig när jag har utsett en vinnare. Kram! :)

H a n n a W i l d

gud vilket fint kök!

danten89

Smått =)

Sov så gott =)

Anonym

Hej! Har precis startat en tävling du kan vinna valfri canvas tavla! Kika gärna in här: http://awagardi.blogg.se/2012/march/tavling.html#comment

Hanna Håkansson [ Foto ]

inget spec, sj? :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Vad gör du nudå? ^^

LINNÉA FLYSTAM

SV: Ja :) Allt bra idag?

e

Hihi :)

Händer idag?

Carro

Ha en fin dag:) kram

Sandra

vilken fin blogg du har!



behöver hjälp med din röst på min son som deltar i en tävling, snälla vore så evigt tacksam. Gå in på länken till mitt inlägg för att rösta på min son!



du blir länkad på min blogg efter du gjort det, vore evigt tacksam för din hjälp, kram!

http://sandracederbom.blogg.se/2012/march/det-vore-sa-himla-snallt-med-din-hjalp.html

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaaa :)

EVELINA - art & photos

sv; okej:D serier är bäst:)

ja det kan vi ;D Säg till när du har lagt till mig =)

Louise - Flyttar till Turkiet

Dagens blogg vinnarna är nu uppe + ny omgång :)

nathalie

jag har lagt upp flera coola solglasögon, vilken är din favorit?:D

Miss Sunshine

Ha en bra dag!

EMMAS!- alltid tävlingar

okej :D allt bra?

Esmeralda<3

sv: härligt! jodå jag mår bra, görs??

I'm stuck in this fucking rut

haha :D

Felicia

haha smidig matlagning!



puss

Nayomi

lycka till! ^^

Emilia

En toppen dag i det fina vädret önskar jag dig:) <3

Alice

Fin blogg du har, kram :)

Teci :)

FIn blogg!

Blogglovin byte ? ;)

S O F E N - rock/photo/life

SV: Jaha :)



Tack så jättemycket, blir jätteglad!

Johanna

haha härlig bild!

Mathilde Wikström

Fin bild! =)

♫♪ Sandra T

hoppas du haft en fin torsdag so far :)

Anna med A

Vad gör du?

morgan

Hej på dig! :) Nu är vinnaren uppe på bloggen. Kolla in om det var du som vann :)

Hanna :*

Fin blogg! :D

Bloglovinbyte? :)

julia ♥

Haft en bra dag? :D

Alice Neneh Fye

Hej! Har du haft en bra dag? :)

LINNEA

lycka till till oss med proven på fredag ! :D<3

Ida

Surt med besvikelse! Men lät trevligt med fotokurs iaf.



Btw, snygg kök ni har! :)

Annika - drömmen om 11 barn

Hej! Var gärna med och tävla om ett iphoneskal i min blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/vinn-ett-iphoneskal-fran-monkeygadgetsse-1.html



Jag har även en hel del andra tävlingar igång, kika in vettja!

Tilda - Smilinggirls!

sv; tack så jätte mycket för att du rösta! :D

Clara

Vilket mysigt kök! :D

Louise - Fotoblogg

Hej hoppas du får en bra kväll!

Allt bra ?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Haha vilken cool bild :D



Hjälp mig att vinna, krävs endast ett klick, inget mer: http://www.studeravidare.se/bloggc?id=q9i5j0o0hgj&sv



Kom ihåg att du kan klicka en gång per dag! Har bannern höst upp på bloggen också (http://angelica.blogg.se) - Skulle betyda grymt mycket om ni ville hjälpa mig genom att klicka, helst varje dag!

SV: Varsågod :D

Anonym

Skön bild!

Malin

Kul med fotokurs:)

Patricia♔

Hur ofta är den där kursen?

Rebecca

Kolla gärna min bloppiskategori med snygga kläder till lågt pris! http://rekkass.blogg.se/category/bloppis.html :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: