by amanda

| Vardag
Jag fick en liten överraskning idag när Cecilia kom med Nicklas och Oliver till bowling hallen. Det var kul, vi körde några serier och sedan åkte alla hem. Jag lagade pannkakor och kollade på Top Model Sverige. Nu sitter jag och snackar med lite vänner på facebook. Snart ska jag gå och dejta kudden. Vi hörs imorgon ♥
MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

magsjuk

Malin

Nu är veckans blogg utsedd titta om det blev du!!

glöm inte att anmäla dig till nästa veckans blogg och du kan vinna mer än en gång ;)

Louise (Foto & Vardag)

Vad kul!

Bara varit i skolan som vanligt ;)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

aa :D asså är de inte skkitfett och bo i sthlm ? :D<3

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

hehe jao :(

morgan

Nice. Var med i dagens blogg? :)

Louise - Flyttar till Turkiet

Okej :D

bexollila.

tur de hehe !

rösta gärna på om ja ska göra utmaningar hehe

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

åh, vill oxå bo där :D

äslkar oxå stockohlm, har aldrig vatt där ens :( <3

bexollila.

vad kul att du röstat :D

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; kollar på BB;)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ja jag vill :O men får inte bara åka dit för min mamma :( buuuhu ;( <3

Alice Forslund

sv: ja! :) säg till när du följer mig :)

elsa♥

såå lite så!:)

bexollila.

vad bra hehe :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

skåne,kävlinge :( skitlångt bort :(<3

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

jaa :( <3

elsa♥

typ inget sjdå?:D<3

yasmine modell mamma och fru

fin bild

allt bra?

KRAM

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Godnatt och sov gott :) Kramis!

Melissa - I'm not what you expected

Kul med bowling :)

gisela<3

Dagens blogg är nu avslutad! kolla om du vann, http://giselaaa.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-vinnarna.html



kram! :)

danten89

Jo allt bra =)

Görs då?

Malin

Åh galet gott med Pannkakor!

Louise - Flyttar till Turkiet

tagit det lugnt sjdå? :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Hoppas du får en toppen onsdag! :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

amen skoj :D

Emelie

Sv: Det gick typ bra... Vi körde ju värsta skumma övningen! 3 & 1/2 stegs bowling ;) Men jag fick i alla fall 190 på min serie :D Hur gick det själv?<3

LINNÉA FLYSTAM

SV: Härligt! Det är bra med mig med! :)

Alice Neneh Fye

Hej!

Allt bra med dig?



Vad har du för dig en onsdag som denna, här är det varje fall jättefint väder! Hur är det hos dig? :)

Carro

Åh vilken fin bild;))

Hoppas du får en bra dag! :)

I'm stuck in this fucking rut

åh vad fin bild :D

Miss Sunshine

Jättefin bild!

bexollila.

jag ligger i sängen, vad gör du sj

MICHAELA - FOTO

Har haft en bloggpaus ett tag men nu är jag tillbaka! Hur är det med dig? :)

Ida

sv: var glad att du fick länk iaf?

Evelina

Har du haft en fin morgon? :)

Louise (Foto & Vardag)

Göra idag? :D

therese

Hej, nu har jag avslutit dagens blogg så gå in och kolla om det blev du!



kram /therese

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

jag ska ut och äta :)

tova [ en blogg utan pappa ♥]

ja den är rätt fin ;)

din bild är oxå sjukt fin!<3

Anonym

Vilken härlig bild!

♫♪ Sandra T

härlig bild!

Felicia

så fin bild!



SV: TAAAACK :D :D



Puss

danten89

Hela eftermiddagen? :P

Nej lugnt värre :)

Anna med A

Allt bra? :)

EMMAS!- alltid tävlingar

allt bra?:D

Patricia♔

Lät som en mysig kväll det:)

Anonym

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

yasmine modell mamma och fru

det är kanon precis köpt en underbar body lotion så blir nog bad ikväll kraam

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

Sv:Keeey:D

Görs dåå?:)

Anonym

tack amanda♥

Bella Davis - MODELL BLOGG

härlig bild! va underbart det vore med sommar nu eller hur? kram

Paulina

sv: Tack du! :D

hoppas du haft en toppen bra dag finis! :)

sofia

hihi <3

Anonym

God dagens sötnos!

Sandra

- Mysig bild :)

Ina♥

Fin bild :D



Jasså? Mysigt :D vem vann ? <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Hej!



Skulle du kunna göra mig en tjänst som tar en sekund av ditt liv?

Nämligen klicka på länken till studeravidare: http://www.studeravidare.se/bloggc?id=q9i5j0o0hgj&sv

Då lägger du en röst för mig i en tävling om en MacBook eller en Ipad!

Skulle bli så himla glad om jag var på top 3 när tävlingen tar slut.



Man kan rösta en gång per dag, så om du vill. Spara gärna länken och klicka dig in varje dag.

Du skulle göra mig så himla glad då!



Jag har lagt upp en banner högst upp på min blogg, där kan du istället trycka varje dag om du tycker det är lättare att gå in på min blogg först! :)



Tack på förhand! / http://angelica.blogg.se



ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Absolut :D

Angie Obell

Tack :)

EMMAS!- alltid tävlingar

Veckans babe är avslutad, du hittar vinnaren här och den nya omgången :) LÄS REGLERNA :)



http://eemma.se/2012/march/denna-veckans-babe-las-hur-ni-blir-lankade.html#comment

Amanda Persson [foto & fotboll]

svar: bara bra, sj? :D

Emelie

Sv: Hmmm nä jag missade det ;) Jag var så fokuserad på mitt spel :P Slog du dom då?

JAG VET OCH JAG DÖÖÖR!!!!♥

Paulina

Hoppas du haft en toppen bra dag och sen så önskar jag dig en bra dag imorgon också! :D

Puss o Kram

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Hihi ja :)

Vad gör du? :)

bexollila.

musik är underbart !

Hanna Håkansson [ Foto ]

jodå, sj? :)

Anna med A

Helt okej här :)

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: ja de är bra :D

vad gör dudå?:D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

varsegod :D<3

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

vatt me en kompis oh dansat sjdå? :D<3

fin bild :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: