by amanda

| Porträtt

Modell: Ulrika Foto: Jag Redigering: Ulrika Kamera: Canon EOS 1000D
Klockan börjar närma sig halv 3 så jag måste alldeles strax springa hemifrån. Skoldagen har varit som alla andra tisdagar fast fick sluta tidigare för att jobba hemma istället. Men om en timme drygt så börjar min privat lektion i bowling. När den är färdig kommer Cecilia så vi kan köra några serier tillsammans. Jag bloggar när jag kommit hem igen. Puss&Kram
Melissa - I´m not what you expected!

Önskar dig en solig varm dag som här. Imorgon lovar dom 15+ men tror de när jag ser de :D

Hoppas allt flyter på för dig

Amanda Persson [foto & fotboll]

SVAR: inte så mycket, dusj? :D

Elin

Absolut sista chansen att anmäla sig till VECKANS BLOGG!

Tävlingen avslutas i eftermiddag/kväll, så ta chansen!

Vill du ta del av mina läsare, och bli länkad i min meny under en vecka?

Då kan du anmäla dig till VECKANS BLOGG nu!

Direktlänk; http://believe.webblogg.se/2012/march/veckans-blogg.html

Det kanske är DU som blir vinnaren/en av vinnarna.

Att vara med skadar inte :P Hoppas nu att du är med.



Kram <3

Miss Sunshine

Söt :D

sofia

tack :D <3

Emelie

sv: Yaaa see you there ;) <3

Malin

Fin bild:)

Bella Davis - MODELL BLOGG

så fina ögon du har :)! hur är det med dig? kram

Felicia

SV: okej :)



puss

Alice Forslund

Vad gör du idag då? :)

Evelina

Vad fin du är! :)

Lil bex'

du är snyggingen inte jag hehe

~ L I N N ~

Fin bild på henne ! :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

höhöhö :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. skönt, vad är det för jobb? :)

Anonym

ha en bra dag!:)

sv: allt bra idag? :)

e

Tack!! :)

Sara - Mamma till Nova

Hoppas din vecka varit bra! :)

Haft ett litet uppehåll på att svara på kommentarer. Men nu är jag tillbaka iaf för stunden. :)

FlizanLizan

sv: kmr inte ihåg haha :P

Ida

sv: tyvärr så missade du skriva vilken "röst" du vart så :)

Sandra

- tack så mycket :)

danten89

Läget idag?=)

Louise - Flyttar till Turkiet

Dagens blogg vinnarna är nu uppe + chans att anmäla dig igen :)

Annika - drömmen om 11 barn

Eftersom du är med i min tävling om ett valfritt smycke så kan jag tipsa om att jag just nu har TRE smyckestävlingar igång på bloggen. Den senaste las upp idag och har lika enkla regler som den du är med i. Behövs inte länkas hit eller dit eller nåt sånt - enkelt och smidigt :) Delta gärna!

Cornelia

Fin blogg, allt bra?

Anna med A

Ja :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Härligt :) jodå!

Vad gör du? :)

Louise - Flyttar till Turkiet

härligt :) jo de e bra :)

va har du för dig då? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Vilken fin bild :D

sofia

hehe :D <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, jag gillar också intervjuerna :D

Nayomi

vad fin bild :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D

Ina♥

Varse ;)

bexollila.

allt bra ikv ?

Anna med A

Ja :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Okej ;D tv

Anonym

sv; Varåsgod :)

bexollila.

gött de e bra här med !

Carro - http://four.blogg.se/

sv: hihi :)

Önskar dig en trevlig kväll! :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

tränat, hälsat på mormor & morfar, osv haha. sj? :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

eric och mackan :P

bexollila.

ja ganska hehe, ska du kolla BB idag kanske ? hehe ge de en chans kanske ;)?

Anonym

okej jag ska snart kolla på big brother :)

Ina♥

Varit med min kille :) självdå? <3

Paulina

Riktigt fin och intressant blogg!

Hoppas allt är bra med dig :)

Kram

Anonym

sv; haha, tack :)

bexollila.

så länge håller de inte på^^

Annika - drömmen om 11 barn

Vad kul att du var med i dagens bloggtips! Två bloggar är utsedda och presenterade på bloggen. I samma inlägg är även en ny omgång startad. Imorgon länkas ytterligare två bloggar framför 2000 läsare!



Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-tva-bloggtips-ny-omgang.html#comment

Anna med A

Teve :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

hihi :D

Cajsa

Typ inget. Tänkte sova snart. :P

bexollila.

hehehe gillar inte att va uppe sent ?

bexollila.

aha hehe ja gör både och (a)

Cajsa

Allt bra med dig annars? Förlåt för så sent kommenterande men har problem med datorn och kan bara kommentera via min telefon just nu och det är segt. ^^

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Nej :P

bexollila.

ja med egentligen men har bara bärbar hos mamma hehe

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

brukar inte se det :P

Cajsa

Ja då bara bra med mig med. :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Njae :P

bexollila.

hehe ja men sitter annars mkt vid stationär hos pappa :p

Louise - Flyttar till Turkiet

Ja absolut :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

adu :D

har du studiedag imron? :d<3

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

jag var aldrig dit igår :(

bexollila.

ja fast jag kopplar in världens högtalare in min laptop så underbart hehe!

Louise (Foto & Vardag)

Haft en bra dag? :)

Anonym

sv; tack sötis!:D allt bra?

(svara inte i tävlingsinlägget)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

okaj :D i have, woppwopp :D <3

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Inte min typ av program :P

bexollila.

högtalare utan bas är inte högtalare..

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

HAHAHAH oj sorry är lite trött :P

Nej, jag var ju ms så jag vågade ej

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

japp :D åhh vad fuskigt :( <3

ihih :D men skönt :D<3

Cajsa

God natt sötnos!

Louise (Foto & Vardag)

Ja det har jag :D

Har du gjort ngt kul då? :D

Louise - Flyttar till Turkiet

kollar på bb sjdå? :)

bexollila.

asså .. man kan inte lyssna på mysik utan bas haha det går inte :o

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; bara bra, gör du? :)

(svara inte i tävlingsinlägget)

carro

mysig blogg:)

Mathilde

Jätte fin bild. =D

ping lowhngren

o söt bild!^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: