by amanda

| Vardag
Hej kompisar! Igår åkte jag till Enköping som ni vet. Jag orkar inte berätta i detalj vad vi har gjort. Men vi har umgåtts med Krull (Gustav) Malin, David, Jakob osv. Softat hemma hos Frida, fikat, gått på stan, lyssnat på musik, ätit på donken och bara chillat. Det hände lite drama där nere som gjorde att vissa stunder blivit lite depp men det gjorde inget för mig. Jag fick äntligen träffa Frida igen och hennes kompisar var snälla :) När jag kom tillbaks till Stockholm vid 7 tiden mötte jag mamma och Jouni på söder och vi åt på resturang. Här kommer lite bilder från olika dagar :) Puss&Kram







Jag vann även en tävling här och fick hem detta fina iphone skal! Tack så mycket :)
Anonym

sv; eller hur! så jävla segt med när man måste äta det hela vår/sommaren :/

~ L I N N ~

Tack hih ! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: oj! :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Ja jätte :)

Jo, men jag bytte tillbaka till min gamla igen hehe

Cajsa

god natt sötnos! hoppas att vi höres i morgon! :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

James Vincent McMorrow ;D

~ L I N N ~

God maten såg ut :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

härliga bilder :D

kram<3

sofia

japp :D <3

danten89

Fina bilder =)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :)

Felicia W.

Fin blogg du har! :)

Patricia♔

sv: Jo då:)

-MHANNAS.BLOGG.SE-

Sho, just nu har jag bloppis i min blogg! Saker säljes för 40kr-150kr så allt är sjukt billigt ju :) In på min blogg och se om du vill köpa nåt<3

Carro - http://four.blogg.se/

sv: vsg

Hoppas du fick en toppen lördag! :D

LINNÉA FLYSTAM

Godmorgon! Allt bra idag? :)

Lovisa

hej på dig!

va gärna med och tävla om ett snyggt smycke på min blogg! http://lovisamikaela.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-ett-handgjort-smycke-fran-merete.html#comment



kram Lovisa =)

Amanda Persson [foto & fotboll]

roligt att du är med, allt bra? :)

Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-1.html#comment



Ledsen att det tog sån tid med tävlingen!

mimmi

följ min kamp som överviktig tonåring.

Louise - Flyttar till Turkiet

Kollade på in time :)

EMMAS!- alltid tävlingar

ser skojj ut :D

sv: ja samma här :D

vad händer idag?:D

Anonym

Veckansblogg är avslutad, kolla om det var du som vann och anmäll dig gärna igen:

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/18-mars-2012-veckansblogg.html#comment

Ida

sv: nej haha :) när jag skrev att jag pluggade till nk provet så kommenterade du :) men men,

Anonym

sv;:)

Nayomi

härligt! :D görs idag då?

Bodypalace

Stoppa utseendemobbning & uppmaningar till ätstörning!

Malin

Låter mysigt! :)

Anna med A

Varsågod :)

LINNÉA FLYSTAM

Nu är vinnaren av Veckans blogg ute! Kika in och kolla ifall det blev du som vann länken på 100-200 nya besökare!



http://linneaflystam.blogg.se/2012/march/vinnaren-av-veckans-blogg-v11.html#comment



Allt bra annars? :)

Anonym

Veckansblogg är avslutad, kolla om det var du som vann och anmäll dig gärna igen:

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/18-mars-2012-veckansblogg.html#comment

karolinajonsson

Kika in och se om just DU vann armbandet från OXXO design! Om inte, bättre lycka nästa gång :D



Delta i mina andra tävlingar, ny tävling på gång!

http://jonssonsfoton.blogg.se/category/bloggen-jag.html

Johanna

Svar : Det är fortfarande sådär, men det rullar på <3

Cajsa

Goddagens. Allt bra idag?

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

hemsk natt bara :(

Vad gör du? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi ja ;D

Louise - Flyttar till Turkiet

Ja absolut :)



kul att du vill vara med drar tre vinnare imorgon :)

~ L I N N ~

Yeah hih ! :D

Enya♥

allt bra? :)

~ L I N N ~

Ja den är hemsk..

Dock ska jag hoppa bak till slutet, behövde inte läsa ut boken för min lärare för jag klarar inte av det.. Har varit med om samma i princip och känner igen mig i ALLA känslor hon skriver, så för att slippa riva upp gamla sår så slapp jag läsa ut boken bara hoppa till slutet så jag kan göra bokanalysen..

Hanna Håkansson [ Foto ]

hiih vist är hon :)

marina

sv. tack :)

~ L I N N ~

Ja det är jätte snällt..

EXAKT samma som hon i boken var med om..

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha gört :D

Linda

ser kul ut:D http://www.jotex.se/?startpage=5045&id=9306

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Nej jag drömmer typ aldrig mardrömmar :P

~ L I N N ~

Var en kompis till mig, så var hemma hos honom så blev de som det blev.. Och sen började jag ju som hon i boken att skriva med killar oså, dock tog jag inte betalt..

Nu så äre väl okej, visst gör det ont, men i augusti är det 3 år sen så det är ju ett tag sen, anmälde ju för snart 1 år sen men det lades ner.. Men som sagt, kan inte läsa som t.ex den här boken där hon beskriver känslor som jag känner, för då blir jag och tänka tillbaks..

Enya♥

Sv; Härligt! ja allt är super :)

Sofia

du verkar haft kul iaf :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

okej :(

haha nej det är min pappa ;D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Jaa det var så hemskt. Trodde verkligen att jag skulle dö... :$

Anna med A

Visst är den (:

LINNÉA FLYSTAM

SV: Det är bra med mig med! Vad har du gjort idag? :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

exakt :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

två, gör min tredje om en månad typ ;D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Jaa till skillnad från i natt så :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

jaaa verkligen :d

Hanna Håkansson [ Foto ]

har på min ena här i bloggen, tror den ligger gasnka långt ner i kategorin " foto - blandat " om du vill se :)

Anna med A

Vad gör du? :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Sovit ;) haha dudå?

Hanna Håkansson [ Foto ]

http://hkansson.blogg.se/2012/january/tattoo.html#comment så :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

kul :D gick bowlingen bra?

Sofia

hihi vad bra :D

Anna med A

Jag ska nog ta en promenad :)

Sofia

tack :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack :D

nej aj har ju inte det, men det är ett " A " på sidan av andra handleden för min mamma o pappa :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Tur hehe ;D tävlade du?

Anna med A

Träna själv? :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Okej :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

ja det är skitkul :D

Anna med A

Haha jag gick upp 12 :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

hehe SÅ kul är det inte :P

Louise (Foto & Vardag)

Hoppas du får en bra söndag! :]

Kram / Louise

Louise - Flyttar till Turkiet

ja absolut :)

~ L I N N ~

Klart jag blev tvingad eftersom det var en våldtäkt..? I alla såna fall blir man tvingad för det är emot ens vilja.. Och hotad och hotad, tog det som ett hot när han tog tag i mina armar och tryckte ner dom så det blev ett tvångsgrepp så jag inte kunde röra mig.. Så hotad blev jag väl inte, men som sagt, i alla våldtäktsfall blir man tvingad till sex.

Jo jag lever väl ett normalt liv trorja väl<3

LINNÉA FLYSTAM

SV: Åh så kul! Har inte gjort något särkillt, men ska dansa sen ikväll. :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

yes de gör dom ;D

Anna med A

Haha tack :)

' d anni

- tur du äntligen fick skalet :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: