by amanda

| New in, Vardag
Igår hade jag en underbar födelsedag! Tack till alla som påverkade den, och tack för alla gratulationer!

Jag började dagen med att springa till tandläkaren med Filippa. Efter det sprang vi runt i hela stan för att leta väskor men vi hittade inga. Vi åkte till Gamla stan och satte oss på Vapiano. Hanna och Elin kom och efter en stund kom även Annie. Vi åt god mat och hade det mysigt. Efter någon timme där åkte jag, Filippa och Elin till Globen. Kollade lite i affärer och sedan hämtade pappa oss. När jag kom hem bakade jag tårta och vid halv 7 kom släkten över. Vi åt mat, fikade och jag öppnade paket ;) Tack för alla presenter!

Idag, om några mintuer kommer jag sätta mig på tunnelbanan för att åka till T-centralen. Därifrån ska jag ta tåget till Enköping. Jag ska åka till min fina vän Frida som bor där. Det var så länge sedan vi träffades och jag har/saknar henne verkligen. Jag kommer dock hem igen imorgon så tills dess lägger jag bloggen åt sidan. Ha det så bra tills jag kommer hem igen. Puss&Kram

Det här fick jag igår;

Stickad tröja och kamera väska.

marin blå converse och iphone skal

flytväst och jacka

högtalare till datorn och fjärrutlösare

bh och trosor

underställ och biobiljetter

körkortslektioner och pengar

dvd film och smycken